Da's wel te doen dan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb drie van de acht werelden gedaan binnen drie kwartier. Nu wordt het wel steeds pittiger, maar ik reken op niet meer dan 6 uur. Er zijn wel een hele hoop secret levels en zelfs werelden die je niet hoeft te doen (en die ik ook nog niet heb gedaan) dus dat verhoogt de speelduur behoorlijk. Dan kom je vast wel boven de 10 uit, denk ik.
Ik hoop het, ik heb het oder nummer alsnog vermeld in een nieuw mailtje.... Maar als ze echt moeilijk doen en niet het spel sturen, dan kan ik het geld toch terug laten storten op mijn rekening ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:55 schreef __Saviour__ het volgende:
da's vast wel goed te zetten. stuur een mailtje waarin je dit uitlegt en vermeld je rekeningnummer
nope, je kan alleen incasso's storneren.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:56 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
dan kan ik het geld toch terug laten storten op mijn rekening ?
Worstcase scenario: Dit was een donatie van 44,99 ..... LOL...... Aan een gameswinkel, nouja dan wacht ik wel een maand op de PAl versie die ik dan weer ouderwets in de winkel koop , New Mario Bros is voor mij ook wel ¤ 84 waardquote:
Omdat ik genoeg te gamen heb momenteelquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom niet nu al? Daar is het spel reeds verschenen.
Even mn vraag herhalen..quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:42 schreef King_of_cubes het volgende:
Eventjes een vraagje, ik denk dat ik dit spel wil gaan importeren omdat ik m dan veel eerder heb. Maar hoe kan ik dat het beste doen? Welke verzendwijze dus, dat ik geen belasting krijg. En is mijn mario dan compatible met de "europese" versie? dit ivm multiplayer
Soms is dvdboxoffice goedkoper, alleen moet je daar tering veel langer wachten.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
www.vgp.ca
Dat is de beste site om online games te kopen. Snel. Duidelijk. Goedkoop.
En hoe kun je het beste je games laten verzenden zonder dat je belasting/invoerrechten erover moet gaan betalen? ik dacht een tijdje geleden te lezen dat je bij een bepaalde methoder minder kans had om te moeten betalen.quote:
Je bedoelt 'laatste keer dat ik niet nadenk bij een rekening betalen'.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:54 schreef LrdMetalSonic het volgende:
STOM STOM STOM STOM
Geld overgemaakt naar de rekening, vergeten het order nummer erbij te vermelden, ik dacht dat de link met de bestelling automatisch gemaakt zou worden, net zoals bij bol.com. Nu heb ik dus 44,99 euro gedoneerd aan DIMPLUS, laatste keer dat ik online bestel bij een website anders dan bol.com oid....
Whahahaha , so truequote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:51 schreef JK het volgende:
[..]
Je bedoelt 'laatste keer dat ik niet nadenk bij een rekening betalen'.
Bel gewoon DimPlus op en leg het uit man, dan krijg je 'm zo toegestuurd als ze de administratie nakijken.... of als je zo makkelijk bent met geld doneren, wil ik je wel mn rekeningnr toe mailen.
Ok jong, wat jij wilquote:Op zondag 21 mei 2006 02:02 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, its not a bad joke![]()
Lougie is goed![]()
Het is Luigiquote:Op zondag 21 mei 2006 02:05 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoezo dan, geef dan uitleg ???
Ben jij dit soms![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 02:02 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, its not a bad joke![]()
Lougie is goed![]()
Je bedoelt die paar uurtjes waarin je de game uitspeeltquote:Op zondag 21 mei 2006 13:43 schreef Wepeel2 het volgende:
Vanavond haal ik hem op. Ik kijk al maanden uit naar deze titel, dus die paar uurtjes overleef ik nog wel.
Ach, als dat hele vermakelijke uurtjes zijn boeit me dat niet zo. Leuke platform games speel ik sowieso wel vaker. Ik heb sowieso nooit verwacht dat het een heel uitgebreid spel zou worden. De allereerste Mario game was ook een spel waar je snel doorheen speelde, maar je bleef wel telkens terugkomen.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je bedoelt die paar uurtjes waarin je de game uitspeelt
De allereerste Mario game is alleen wel 15 jaar oud. Je moet kijken naar de standaards van tegenwoordigquote:Op zondag 21 mei 2006 21:17 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ach, als dat hele vermakelijke uurtjes zijn boeit me dat niet zo. Leuke platform games speel ik sowieso wel vaker. Ik heb sowieso nooit verwacht dat het een heel uitgebreid spel zou worden. De allereerste Mario game was ook een spel waar je snel doorheen speelde, maar je bleef wel telkens terugkomen.
Inmiddels heb ik hem al eventjes gespeeld en ik vermaak me er prima mee. Heerlijke nostalgische gameplay, maar tegelijk ziet het er erg flitsend uit.
super mario world is 15 jaar oudquote:Op zondag 21 mei 2006 21:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
De allereerste Mario game is alleen wel 15 jaar oud. Je moet kijken naar de standaards van tegenwoordig
Dan is het de beste 2D platformgame van dit moment. Mensen die er doorheen rushen kunnen nooit alles gezien hebben.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
De allereerste Mario game is alleen wel 15 jaar oud. Je moet kijken naar de standaards van tegenwoordig
De gameplay van de klassieke Mario vind ik gewoon tijdloos. Net zoals het nu nog steeds leuk kan zijn om een game als Pong of Tetris te spelen.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Plots voel ik me heel oudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |