SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big dick.
Ik heb al een sleutelhanger maar de bijbehorende ferrari laat nog op zich wachtenquote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe unlock je die geheime levels? Er loopt geen pad op de wereldmap naar toe.
Is het net als bij Mario World dat sommige levels een geheime uitgang hebben, of unlock je die pas bij het uitspelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big dick.
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:43 schreef HassieBassie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EditZo snel mogelijk heeft er iig niets mee te maken.. Gewoon je ogen open houden in een level & zeker ook op de world map.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
In wereld 7 ging ik in een level via de normale uitgang, en kreeg ik ineens een sneaky route erbij? Na ja, misschien was het wel niet de normale uitgangquote:Op maandag 29 mei 2006 18:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk heeft er iig niets mee te maken.. Gewoon je ogen open houden in een level & zeker ook op de world map.
1 |
RE4... nu!quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:26 schreef JK het volgende:
Ik heb 'm ook net binnen gekregen !
Ik ga alleen eerst nog even Battlefield 2 doen en daarna er rustig voor zitten.
Heb ook Resident Evil 4 binnen gekregen, van de week dan nog Project Rub en vrijdag nog Tourist Trophy PS2 halen.. pffff. geen tijd om fatsoenlijk te gamen..
Moet ik nog aan beginnen...moet de eerste slechterik nog tegen komen....maar die zit al vrij vroeg in het begin geloof ikquote:
Het is natuurlijk een overbodige vraag, maar ik wil het toch zeker weten: de us-versie is gewoon te spelen op een eu-DS ? Of anders: import games uit de us zijn gewoon te spelen op een eu-DS ?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:58 schreef __Saviour__ het volgende:
da's de eu versie. de us hebben ze nog wel
http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?products_id=79748
Ik had hem ook voor 40 euro bij de Nedgame.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:11 schreef JK het volgende:
Ik heb 'm ook bij Zuiderpark vandaan.... snelle levering, duidelijke statusupdates, servicegericht...
En nog goedkoper (nu 40 euro) dan straks als de EU versie uit is in de normale winkels.. die zal wel 44,95 worden.
Waarschijnlijk omdat de fabrieken ze niet snel genoeg maken voor volledige leveringenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:23 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze dit soort spellen hier uberhaupt later uitbrengen.
vertalingen naar deutsch en francais enzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:23 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik had hem ook voor 40 euro bij de Nedgame.
Ik snap niet waarom ze dit soort spellen hier uberhaupt later uitbrengen.
quote:Op zondag 4 juni 2006 13:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Tof, Luigi is ook speelbaar in 1P mode ontdekte ik net.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zondag 4 juni 2006 13:30 schreef BMH het volgende:
[..]nopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
ik dacht in 5 levels zorgen dat je als eerste een bepaald aantal sterren hebt verzameld.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:34 schreef nlboy het volgende:
[..]
Oké wat kan je dan o.a. allemaal doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:21 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. vraagje over wereld 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big dick.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:29 schreef HassieBassie het volgende:
[..]Dat kan wel in meer levels, maar ik heb een save-fetishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ok dat snap ik maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:15 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ok dat snap ik maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Snap je nou waarom ik weinig BF2 speel?quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe kunnen jullie het spel al hebben ??
Dat is de multiplayer die idd 5 mins leuk is. De leuke multiplayer in mario zijn de minigamesquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:22 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik dacht in 5 levels zorgen dat je als eerste een bepaald aantal sterren hebt verzameld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |