Ik zit al in de bieb.quote:Op maandag 3 april 2006 11:51 schreef pfaf het volgende:
Zullen we vanmiddag met z'n allen gaan leren, hier in de bieb. Gezellig zeg!
Zag je me?quote:
Hey pfaf, het was gezellig... moeten we vaker doen.quote:Op maandag 3 april 2006 12:01 schreef pfaf het volgende:
Yup, ik ben die knappe vrouw linksachterin. Kom maar even deze kant op, dan maken we een praatje.
Ik word trouwens graag begroet met een flinke kus op de mond!
Dat jij zo'n knap snoetje hebt, had ik ook niet verwacht. Heb je vanavond nog wat te doen? Anders kunnen we een filmpje pakken in de bios, of lekker een hapje eten met z'n tweeen...quote:Op maandag 3 april 2006 12:06 schreef XL het volgende:
[..]
Hey pfaf, het was gezellig... moeten we vaker doen.
Ik had niet gedacht dat jij zo goed kon zoenen!
quote:
quote:
Hoe kun je nou minder doen dan slapen?quote:Op maandag 3 april 2006 20:32 schreef mitt het volgende:
Ik heb niks gedaan.
dat is nog zinnigquote:Op maandag 3 april 2006 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoe kun je nou minder doen dan slapen?
Vanaf donderdag heb ik hier na 5 jaar zonder terug eurosport.quote:Op maandag 3 april 2006 23:08 schreef pfaf het volgende:
Ik heb de boeken een half uur open gehad, en toen maar Eurosport gekeken.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Laatst lieten ze op Eurosport zo'n hondenwedstrijd zien. Dat ie kunstjes moest doen enzo. Ik miste alleen Martin Gaus nog
Kijk, zulke dingen heb ik moeten missen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:54 schreef Remzz het volgende:
[..]Te land, ter zee, ter hond op Eurosport
Elke vrijdagavond zag ik vanochtend.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:21 schreef placebeau het volgende:
Zenden ze nog die wedstrijden van de sterkste man ter wereld uit?
Hier woei (pfaf, 2006) het anders behoorlijk hard.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekker, zo'n zonnetje.
Daar heb je binnen toch geen last vanquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:04 schreef XL het volgende:
[..]
Hier woei (pfaf, 2006) het anders behoorlijk hard.
Ik was gaan tennissenquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daar heb je binnen toch geen last van
Dan had je bij BS moeten gaan hardlopen, daar schijnt de zonquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:14 schreef pfaf het volgende:
Ik was net 3 km van huis met hardlopen toen het begon te hagelen. Altijd leuk.
Ik heb een tentamen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekker binnen blijven dan.
Ben net ook weer gaan tennissen... nu heb ik koude handen, het is verdomme moeilijk om dit te typen. Ik ga NU warm douchen. Ik moest na een uurtje verdomme een trainingsjack aantrekken tegen de kou. Als je het dan toch zo koud maakt..... geef dan ook sneeuw!quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekker gevoetbald in het zonnetje met een verfrissende bui tussendoor.
Lente
Oh ja en het ging ook niet zo goed, maar dat kon je misschien al tussen de regels door lezen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:15 schreef XL het volgende:
[..]
Ben net ook weer gaan tennissen... nu heb ik koude handen, het is verdomme moeilijk om dit te typen. Ik ga NU warm douchen. Ik moest na een uurtje verdomme een trainingsjack aantrekken tegen de kou. Als je het dan toch zo koud maakt..... geef dan ook sneeuw!![]()
Maar je was toch kampioen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:15 schreef XL het volgende:
[..]
Oh ja en het ging ook niet zo goed, maar dat kon je misschien al tussen de regels door lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |