Ik heb een tentamen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekker binnen blijven dan.
Ben net ook weer gaan tennissen... nu heb ik koude handen, het is verdomme moeilijk om dit te typen. Ik ga NU warm douchen. Ik moest na een uurtje verdomme een trainingsjack aantrekken tegen de kou. Als je het dan toch zo koud maakt..... geef dan ook sneeuw!quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekker gevoetbald in het zonnetje met een verfrissende bui tussendoor.
Lente
Oh ja en het ging ook niet zo goed, maar dat kon je misschien al tussen de regels door lezen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:15 schreef XL het volgende:
[..]
Ben net ook weer gaan tennissen... nu heb ik koude handen, het is verdomme moeilijk om dit te typen. Ik ga NU warm douchen. Ik moest na een uurtje verdomme een trainingsjack aantrekken tegen de kou. Als je het dan toch zo koud maakt..... geef dan ook sneeuw!![]()
Maar je was toch kampioen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:15 schreef XL het volgende:
[..]
Oh ja en het ging ook niet zo goed, maar dat kon je misschien al tussen de regels door lezen.
Ik tennis ook.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:17 schreef mitt het volgende:
Tennismeet he XL deze zomer.
Ik weet niet of het zwembad van Popo al af is deze zomer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:17 schreef mitt het volgende:
Tennismeet he XL deze zomer.
De tuin van Jeroen is een goed alternatief.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:27 schreef XL het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zwembad van Popo al af is deze zomer.
hardcourtquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De tuin van Jeroen is een goed alternatief.
Goed dat je pfap daar niet in betrekt!quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:32 schreef mitt het volgende:
zjroentje en ik waren al aan het orienteren.
Toen de vrouw van huis was?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:32 schreef mitt het volgende:
zjroentje en ik waren al aan het orienteren.
die was weer op vakantie, denk ik.quote:
Als we het bij jeroen in de tuin doen kan Placebeau gewoon meespelen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:39 schreef mitt het volgende:
placebeau (als ballenjongen)
Is dat zo'n Williams-zusje?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zal Ashley eens mailen.
Hé, ik heb ook wel al eens ooit getennist hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:39 schreef mitt het volgende:
placebeau (als ballenjongen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |