quote:
quote:
Hoe kun je nou minder doen dan slapen?quote:Op maandag 3 april 2006 20:32 schreef mitt het volgende:
Ik heb niks gedaan.
dat is nog zinnigquote:Op maandag 3 april 2006 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoe kun je nou minder doen dan slapen?
Vanaf donderdag heb ik hier na 5 jaar zonder terug eurosport.quote:Op maandag 3 april 2006 23:08 schreef pfaf het volgende:
Ik heb de boeken een half uur open gehad, en toen maar Eurosport gekeken.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Laatst lieten ze op Eurosport zo'n hondenwedstrijd zien. Dat ie kunstjes moest doen enzo. Ik miste alleen Martin Gaus nog
Kijk, zulke dingen heb ik moeten missen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:54 schreef Remzz het volgende:
[..]Te land, ter zee, ter hond op Eurosport
Elke vrijdagavond zag ik vanochtend.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:21 schreef placebeau het volgende:
Zenden ze nog die wedstrijden van de sterkste man ter wereld uit?
Hier woei (pfaf, 2006) het anders behoorlijk hard.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekker, zo'n zonnetje.
Daar heb je binnen toch geen last vanquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:04 schreef XL het volgende:
[..]
Hier woei (pfaf, 2006) het anders behoorlijk hard.
Ik was gaan tennissenquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daar heb je binnen toch geen last van
Dan had je bij BS moeten gaan hardlopen, daar schijnt de zonquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:14 schreef pfaf het volgende:
Ik was net 3 km van huis met hardlopen toen het begon te hagelen. Altijd leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |