Het gaat er om dat de Fok!stok nu ligt waarvoor hij gemaakt is: om een paal met plaatsnaambord.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind dit echt prachtig heEerst iedereen boos omdat het te lang duurt dat ie ergesn is, om hem vervolgens dagen lang weg te laten rotten als ze eindelijk hun zin hebben
ik heb geen tijd meer, word zaterdag of zondag, als iemand me niet voor is...maar misschien word die wel naar dichterbij verplaatstquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:56 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Het gaat er om dat de Fok!stok nu ligt waarvoor hij gemaakt is: om een paal met plaatsnaambord.
Dat is wat anders dan dat de Fok!stok bij iemand dagen in de schuur ligt, en dat er dus niet naar gezocht kan worden door iemand die daar zin in heeft...![]()
Maarja, ik ben benieuwd of carmiie 'm nog gaat ophalen vandaag.![]()
2 dagen in bezit gehad.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:56 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Het gaat er om dat de Fok!stok nu ligt waarvoor hij gemaakt is: om een paal met plaatsnaambord.
Dat is wat anders dan dat de Fok!stok bij iemand dagen in de schuur ligt, en dat er dus niet naar gezocht kan worden door iemand die daar zin in heeft...![]()
Mits je hem vastgeketend aan een plaatsnaambord in het Oostvoorsne meer gooit, en er foto's van maakt uiterard he?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:09 schreef stinkie het volgende:
ben nog steeds in de verleiding om het kreng nu te gaan halen en in het Oostvoornse meer vast te leggen
Weet wat je zegt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mits je hem vastgeketend aan een plaatsnaambord in het Oostvoorsne meer gooit, en er foto's van maakt uiterard he?
Is een bushalte boord ook toegestaanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Weet wat je zegt.
Mr. Smell heeft volgens mij (toegang) tot alle goodies die voor zo'n klus nodig zijn.
Neequote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:06 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Is een bushalte boord ook toegestaan
Ga hem halen en bréng hem er naar toe!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Breng dat ding naar Arnhem man! Klootzakkn
geregeld dus. Beter had jij je er buiten gelatenquote:
Wat denk jij, als we op die paupers moeten wachtenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:37 schreef stinkie het volgende:
[afbeelding]
Denk dat ie hier prima tussen past
Maar genoeg slowchat. Iemand van dit fietserscluppie 'm al gehaald?
hehehequote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat denk jij, als we op die paupers moeten wachten
[afbeelding]
Oh, hij ligt hier nog. Boeiend, leg hem dit weekend wel weer ergens anders neer.Had geen digicam op zak
ah, richting mij dus. Zondag ga ik het water in, morgen even afsprekenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat denk jij, als we op die paupers moeten wachten
[afbeelding]
Oh, hij ligt hier nog. Boeiend, leg hem dit weekend wel weer ergens anders neer.Had geen digicam op zak
Mijn stok!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
ah, richting mij dus. Zondag ga ik het water in, morgen even afspreken
stuur even een mailquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
ah, richting mij dus. Zondag ga ik het water in, morgen even afspreken
Zeeland kan ik ook heen, ff bij me zussie langs, leg ik 'm meteen aan de middelste pilaar van de Oosterschelde brugquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:53 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens, lekker boeiend spel dit.
Gaat ie naar Noorden des lands/Friesland: Boeieeneeendd![]()
Brabant, Limburg: BooeieuuhhhAl die omhoog gevallen mongolen met hun brabo geblaat over gezelligheid e.d.
Oosten van het land: nietzeggend gebied.
Enige leuke is misschien Zeeland omdat ie daar nog niet is geweest, voor de rest gaan er mensen toch alleen maar zeiken dat de stok hun richting op komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |