Warezmonkeyquote:Op woensdag 5 april 2006 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
aha das duidelijker..
kan je die nie gewoon downloaden?
Gewoon Win2003 licentiequote:Op woensdag 5 april 2006 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
aha das duidelijker..
kan je die nie gewoon downloaden?
quote:Op woensdag 5 april 2006 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
doelde meer op een officiele download hoor
is het dan een hjele losstaande release ?
VLK's zijn tofquote:Op donderdag 6 april 2006 11:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Maar goed, was die niet al een tijdje beschikbaar?
Ik had hem geloof ik al een tijdje op een 5in1 dvd ofzo, gelukkig heb ik zelf VLK"s
en nog toffer als je ze als particulier zou kunnen krijgen.. (kan wel maar dan ben je 500 euro oid kwijtquote:
Het is in ieder geval geen bagger. Ben je nog niet tevreden?quote:
Hmm, als ik jou was zou ik geen Dell kopen, maar een beter Amerk (zoals Canon bijv). De cartridges van Canon zijn tussen de 8 (kleur) en 11 (zwart) euro (iig voor de pixma IP 4000 die ik heb).quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:20 schreef mschol het volgende:
klein vraagje:
wil misschien een all in one printer kopen (printer/scanner/copier)
nou is mijn vraag of de Dell Photo All-In-One Printer 924 ee nbeetje leuke keuze is?
ik vind namelijk de verzendkosten erg hoof (¤17.85)
de printer zelf kost me ¤ 44,63
usbkabel haal ik ergens anders voor ~¤5.95
en de inktcardridgees zijn volgens mij ook wel duur:
59,83 voor 1 kleur en 1 zwarte cardridge (als pakket)
neem ik alleen zwart ben ik ¤ 22,99 kwijt (beide zonder verzend kosten)
juist!quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:39 schreef X-fi het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen bagger. Ben je nog niet tevreden?
Altijd maar dat gemekkerquote:
Wat maakt het uit hoe lang die beschikbaar is?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Maar goed, was die niet al een tijdje beschikbaar?
Ik had hem geloof ik al een tijdje op een 5in1 dvd ofzo, gelukkig heb ik zelf VLK"s
ik moet zo een pakketje ophalen @ postkantoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:24 schreef X-fi het volgende:
[..]
Altijd maar dat gemekker.
Morgen hoop ik een pakketje te krijgen voor de PC!
quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik moet zo een pakketje ophalen @ postkantoor
rippen van dingen is imho niet erg, alleen maar goed als er voor standaard topics (zoals de slochats) een standaard layout is..quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:27 schreef Jump het volgende:
* Jump heeft even nieuwe layout gemaakt voor de OP
Nog even kaal maar ja
idee geript van hier
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:50 schreef X-fi het volgende:
Leuke OP! Alleen je bent een [/b] tagje vergeten
Het was maar een pakketje van de postbank hoorquote:
quote:Op zondag 9 april 2006 12:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het was maar een pakketje van de postbank hoor
Een zgn. Sim-PDA; simpel elektronisch dingetje waar je 255 telefoonnrs, adressen ed. in op kan slaan.. Ben benieuwd wanneer 't kapot gaat
ik zeg niet dat 't kapot moet gaan, maar zo te zien is het niet gemaakt van al te sterk materiaalquote:
Plastic? Of nog slapper?quote:Op zondag 9 april 2006 12:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik zeg niet dat 't kapot moet gaan, maar zo te zien is het niet gemaakt van al te sterk materiaal
Gratiesquote:Op zondag 9 april 2006 13:19 schreef X-fi het volgende:
[..]
Leuk dingetje inderdaad. Wat mocht hij wel kosten?
quote:Op zondag 9 april 2006 14:39 schreef mschol het volgende:
Woei
zojuist heb ik eff in een bakbeest van 277,000kg en length 72,75m (238ft 8in). Height 24,08 m (79ft) rondgereden en gevolgen
plaatje![]()
daarom zitten we toch in DIGquote:
jaja is et erg ls ik er niks van begrijpquote:Op zondag 9 april 2006 21:13 schreef Sjowhan het volgende:
Kewl..
Ik heb waarschijnlijk nu ook moblog op me weblog aangezet(moblog = niets anders dan email verzenden vanaf een mobile device naar een mailadres zeg maar
)
Jij bent niet de enigequote:Op zondag 9 april 2006 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
jaja is et erg ls ik er niks van begrijp![]()
Naja, 't is een beetje zoals http://www.moblog.nl/ ; je maakt dus foto's met je mobiel/pda/oid, die verzend je met een MMS bericht naar een bepaald emailadres en een programaatje zorgt ervoor dat die foto's op 't net gezet worden.. hoe 't precies werkt weet ik ook nietquote:Op zondag 9 april 2006 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
jaja is et erg ls ik er niks van begrijp![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |