Vond het zelf ook al raar. Kan het misschien een andere processor (naam) zijn?quote:Op zondag 2 april 2006 23:58 schreef mschol het volgende:
wel knap: 2 3200+ amd 64 processoren en toch verschillende clocksnelheden?
ennu ik zit hier gewoon nog ouder wets op een amd athlon 2600+ 1.92Ghz met 1.25GB ram
heb geen geld voor die amd64 shit
en als ik dar aanga koop ik gelijk een heel neiwu systeem
Ik heb geen Cool & Quiet Software erop zitten, jij wel dan?quote:
het is imo een optie in de bios, de software laat 't alleen maar zien dat de proc rustig draaitquote:Op maandag 3 april 2006 00:55 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik heb geen Cool & Quiet Software erop zitten, jij wel dan?
quote:Op maandag 3 april 2006 00:56 schreef Geqxon het volgende:
Talkig about technologische achterstand.
Het online handelsregister van de KvK heeft openingstijden
OMFG
Zodat wij minder debiel lijken?quote:Op maandag 3 april 2006 19:35 schreef Godlike02 het volgende:
Ha een SC die het wel doet
Waarom moeten er debiele collega's bestaan?
Ik denk hetquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 19:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Of heb jij ooit de Forward lookup zone weggegooid uit je productie omgeving?![]()
Ik ben er vandaag echt achter gekomen dat die mensen bestaan![]()
Maar bij jou ga ik het niet terug zettenquote:Op maandag 3 april 2006 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
cool
* verwijderdt morgen de forward lookup zone eens
hahahahhahahahahahhaquote:Op maandag 3 april 2006 19:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Of heb jij ooit de Forward lookup zone weggegooid uit je productie omgeving?![]()
Achso. Nu begrijp ik het beter.quote:Op maandag 3 april 2006 06:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
het is imo een optie in de bios, de software laat 't alleen maar zien dat de proc rustig draait
nah flauw zegquote:Op maandag 3 april 2006 20:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar bij jou ga ik het niet terug zetten
quote:Op maandag 3 april 2006 19:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Klanten en Helpdesk DB dezelfde? Is dat verstandig?quote:Op maandag 3 april 2006 22:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Collega van me heeft een keertje (moest doordat de /var/ vol stond) de mysql verplaatst. Leuk, maar toen moest de server down, en laat dat nou juist de server zijn die nodig is om de klanten orders te laten inkloppen en het helpdesksysteem op dezelfde db draait
Site lag er dus 15min uit ofzo![]()
Nounee, geloof wel dat ze 't willen scheidenquote:Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klanten en Helpdesk DB dezelfde? Is dat verstandig?![]()
Als je het gaat gebruiken zou ik wel de laatste driver van AMD erop zetten. Anders werkt het niet echt lekker.quote:Op maandag 3 april 2006 00:55 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik heb geen Cool & Quiet Software erop zitten, jij wel dan?
Die 3 hosts in zijn network kun je zelfs nog wel met de hand terug zetten. Niet zo onaardig hoor, ik lees vaak genoeg in FB dat mods de users horen te dienenquote:Op maandag 3 april 2006 20:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar bij jou ga ik het niet terug zetten
hoe wist je dat et er 3 waren ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Die 3 hosts in zijn network kun je zelfs nog wel met de hand terug zetten. Niet zo onaardig hoor, ik lees vaak genoeg in FB dat mods de users horen te dienen
er staan nu 3 pc's aan netwerk hier server, mijhn pc, en me pa's systeem..quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:12 schreef devzero het volgende:
3 is een mooi getal. Als ik mijn laptop niet meetel, heb ik ook 3 computers in mijn thuisnetwerkje
(en nog wat onderdelen waar nog wel 2 pc's mee zijn te bouwen, maar dat telt niet mee)
Merci voor de tip!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als je het gaat gebruiken zou ik wel de laatste driver van AMD erop zetten. Anders werkt het niet echt lekker.
Hier 5 op het moment...quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:25 schreef mschol het volgende:
[..]
er staan nu 3 pc's aan netwerk hier server, mijhn pc, en me pa's systeem..
Daarvoor kun je gewoon javascript-code voor gebruiken hoor. Dus iets alsquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:32 schreef mschol het volgende:
na edit 5 errors (target, n nog wat van die dingen in xhtml die ik er nog niet uitwil halen)
| 1 |
Lijkt mij nietquote:Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klanten en Helpdesk DB dezelfde? Is dat verstandig?![]()
hier geen servertje. gewoon routertje er tussen. maar hier ook 5 pc'squote:Op dinsdag 4 april 2006 23:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hier 5 op het moment...
Server
Pc pa
Pc broertje
Pc SHERMAN
Pc Media
Het is precies zo'n grapjequote:Op woensdag 5 april 2006 13:55 schreef BlueCurl het volgende:
er komen een belg en een rotterdammer in amsterdam...
Die registreren zich zelf niet?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Die 3 hosts in zijn network kun je zelfs nog wel met de hand terug zetten. Niet zo onaardig hoor, ik lees vaak genoeg in FB dat mods de users horen te dienen
ik heb me spindel 100stuks Taiyo Yuden binnenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:35 schreef mschol het volgende:Joy vanaag binnen:
Spirited away, 2disc SE My neighbor totoro (with play.com exlusive art cards )
Kiki's delivery service Alien Quadrilogy
allemaal Regio 2
doe mij maar arita'squote:Op woensdag 5 april 2006 21:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb me spindel 100stuks Taiyo Yuden binnen
i know maar wordt op internet ook aangeduid als R2quote:
Windows 2003 R2 danquote:Op woensdag 5 april 2006 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
i know maar wordt op internet ook aangeduid als R2(en ja das niet zijn officiele naam i know...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |