abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:33:07 #51
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_39730708
Vanmiddag dan eindelijk gezien, ik vond het best wel een indrukwekkende film, nog steeds kijk je met ongeloof naar het verhaal, het verhaal dat je al kent maar nogmaals voorgeschoteld krijgt, maar dan in een ander perspectief... Na afloop hoorde ik hier en daar wat gesnotter en verliet iedereen de zaal in doodse stilte... allemaal erg goed en duidelijk in beeld gebracht, alleen op een gegeven moment wordt je het wel beetje zat van al dat gelul van die control posten.... maar goed, zeker een aanrader en een film die je wel weer aan het denken zet...
pi_39761777
Wij gaan vanavond.. Ben erg benieuwd......
Pom.. Pom.. Tiedom..
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:13:08 #53
147495 Carl-Noten
Wegens copyright met C ;)
pi_39764722
zwaar indrukwekkende film, zat er echt helemaal in. na die film idd zo'n stilte ook indrukwekkend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toen ik de zaal uitliep ook wat zeikerds die m onoverzichtelijk en te langdradig vonden. ga m maybe nog is kijken. de eerste x echt helemaal overdonderd. prachtig gemaakt met eerst die eerdere aanslagen en dan verder bij die mensen aan boord.

ga heen als je m nog niet gezien

mij benieuwen met de film van oliver stone

lees de recensie
ik weet het, geen reclame maar deze recensie legt de film prachtig uit

[ Bericht 16% gewijzigd door Carl-Noten op 12-07-2006 20:31:01 ]
"Voel je je lekker, ga lekker bewegen" ;)
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:39:07 #54
147495 Carl-Noten
Wegens copyright met C ;)
pi_39765624
quote:
Op zondag 9 juli 2006 15:11 schreef Doff het volgende:
Aardige film, maar misschien ietwat overschat hier naar mijn mening. Vooral typisch dat de helft van wat er wordt gezegd in de film voor de leek redelijk onbegrijpbaar is. Technische termen en namen vliegen je vooral in het begin met een noodtempo om de horen en behalve van het creëren van een chaossituatie kun je je afvragen wat de toegevoegde waarde ervan is.
je ziet vooral hoeveel vliegtuigen er wel niet vliegen en dat ze totaal niet rekening houden met een kaping, wat nu zeer onwaarschijnlijk overkomt
quote:
Enerzijds vond ik het gebrek aan patriotistische meuk meevallen, anderzijds werden de passagiers toch echt als enorme helden afgebeeld die opmerkelijk sympathiek overkwamen en cooperatief met elkaar samenwerkten. De 'terroristen' (sorry, heb een takkehekel aan dat woord) werden op een tamelijk menselijke wijze neergezet maar geheel overtuigend vond ik het nou ook weer niet.
De finale was als klapstuk van een film (!) heel spectaculair, zelfs spannend, en het maakte bij mij wel indruk. Aan de andere is het natuurlijk geromantiseerd, dat is Greengrass niet kwalijk te nemen (hij maakt ten slotte een film, geen documentaire). Ik ging me er echter wel door afvragen wat de intentie van de film is geweest. Je zou wellicht kunnen stellen dat United 93 vooral een behoorlijk pretentieuze film over een beladen onderwerp is met de vanzelfsprekende plicht te entertainen.
Ik geef het een 8.
je zag op het einde dat niet iedereen meedeed,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, en het is niet de verplichting tot entertainen, want dan hebben bijna alle films, tv, boeken die verplichting. entertainen is iets doen als je je verveelt en dan ga je niet met zo'n onderbuik gevoel naar buiken, verwerkend van wat je net hebt gezien.
maar ik merk aan meerdere reacties dat die film niet zo verpletterend was als op mij.
"Voel je je lekker, ga lekker bewegen" ;)
pi_39795498
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:41 schreef RedRoses het volgende:
Wij gaan vanavond.. Ben erg benieuwd......
Hij was echt indrukwekkend!! Na de film was IEDEREEN stil, op 1 tut na die "en toen??" riep.
Waarom moeten mensen die momenten toch altijd verpesten..
Maar echt steengoede film...
Pom.. Pom.. Tiedom..
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:49:14 #56
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39795992
quote:
Op zondag 9 juli 2006 15:11 schreef Doff het volgende:
Aardige film, maar misschien ietwat overschat hier naar mijn mening. Vooral typisch dat de helft van wat er wordt gezegd in de film voor de leek redelijk onbegrijpbaar is. Technische termen en namen vliegen je vooral in het begin met een noodtempo om de horen en behalve van het creëren van een chaossituatie kun je je afvragen wat de toegevoegde waarde ervan is.
Enerzijds vond ik het gebrek aan patriotistische meuk meevallen, anderzijds werden de passagiers toch echt als enorme helden afgebeeld die opmerkelijk sympathiek overkwamen en cooperatief met elkaar samenwerkten. De 'terroristen' (sorry, heb een takkehekel aan dat woord) werden op een tamelijk menselijke wijze neergezet maar geheel overtuigend vond ik het nou ook weer niet.
De finale was als klapstuk van een film (!) heel spectaculair, zelfs spannend, en het maakte bij mij wel indruk. Aan de andere is het natuurlijk geromantiseerd, dat is Greengrass niet kwalijk te nemen (hij maakt ten slotte een film, geen documentaire). Ik ging me er echter wel door afvragen wat de intentie van de film is geweest. Je zou wellicht kunnen stellen dat United 93 vooral een behoorlijk pretentieuze film over een beladen onderwerp is met de vanzelfsprekende plicht te entertainen.
Ik geef het een 8.
Mwoah, ik heb niet zo'n bijsmaak bij hoe de passagiers werden neergezet als jij denk ik. Pas toen het nieuws doorsijpelde dat de andere vliegtuigen in gebouwen eindigden, gingen de passagiers tot actie over. Je kan je afvragen of mensen die niets meer te verliezen hebben niet vanzelf 'helden' worden. Hun 'dappere' actie was waarschijnlijk niet zozeer uit heldhaftigheid geboren, als wel uit pure wanhoop.
Daarom denk ik dat het in de realiteit best zo gegaan zou kunnen zijn. En dat de 'heldhaftigheid' niet eens overdreven hoeft te zijn in deze film.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 09:16:35 #57
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39812721
Ik vond hem wel goed gemaakt en spannend ondanks dat je weet hoe het afloopt
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 14 juli 2006 @ 09:36:04 #58
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39813024
Ik ben het met mikey eens,enkel vondt ik het einde zo abrupt. Ik had verwacht dat ze na het neerstorten wel uit zouden zoomen,en dat we dan een brandend vliegtuig zouden zien oid.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 09:41:29 #59
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39813136
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:36 schreef Zwaffel het volgende:
Ik ben het met mikey eens,enkel vondt ik het einde zo abrupt. Ik had verwacht dat ze na het neerstorten wel uit zouden zoomen,en dat we dan een brandend vliegtuig zouden zien oid.
nope, ik verwachtte al zoiets. Is een artistiek middel wat wel vaker wordt gebruikt. Wij gingen mee aan dat vliegtuig, wat waren letterlijk mede passagiers en voor de andere passagiers hield het op na impact, dus ook voor ons.
[..]
  vrijdag 14 juli 2006 @ 09:42:28 #60
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39813152
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:41 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

nope, ik verwachtte al zoiets. Is een artistiek middel wat wel vaker wordt gebruikt. Wij gingen mee aan dat vliegtuig, wat waren letterlijk mede passagiers en voor de andere passagiers hield het op na impact, dus ook voor ons.
Mja,dat zal best..maar ik vind het jammer

sue me
  vrijdag 14 juli 2006 @ 09:45:45 #61
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39813205
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:42 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

Mja,dat zal best..maar ik vind het jammer

sue me
ik denkd at brandende brokstokken achteraf de film slecht hadden gedaan. dat zou alleen nutiig zijn als er overlevenden waren.
[..]
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:00:27 #62
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39813452
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:45 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ik denkd at brandende brokstokken achteraf de film slecht hadden gedaan. dat zou alleen nutiig zijn als er overlevenden waren.
Naja,meningen verschillen

[ Bericht 10% gewijzigd door Zwaffel op 14-07-2006 11:26:15 ]
pi_39854665
Ik vond het einde juist zo mooi.. Gewoon hoe het was voor de passagiers. Zwart, en verder niks...
Pom.. Pom.. Tiedom..
pi_39893041
Ik heb de film vanavond gezien, het einde was wel even Ik raad iederaan aan die de film nog niet heeft gezien, om united 93 te kijken.

voor Greengrass
  Moderator zondag 23 juli 2006 @ 18:43:38 #65
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_40109204
Ook ik raad iedereen nog even aan om United 93 te gaan zien in de bios.

Ondanks dat je de afloop weet, klopte m'n hart de halve film in m'n keel. Wat een spanning en wat aangrijpend! Een meesterwerk, wat mij betreft.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 24 juli 2006 @ 16:48:07 #66
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40137511
Mooi dat een heleboel offivieren zichzelf speelden. Voor een film als deze is dat wel bijzonder. en zoals eerder vermeld, de scene dat beide groepen zitten te bidden naar hun god. Het geeft in een paar seconden weer wat de kern van het probleem is.
Ik mistte eigenlijk wel de besluitvorming en het informeren van de hoogste bazen(Bush en Co).
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:18:33 #67
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_40164670
Persoonlijk vond ik het een briljante film die het gevoel van verpletterende radeloosheid van 9/11 heel knap weet op te wekken. Enige minpunt in mijn ogen: het feit dat Sledge Hammer aan boord zat (de amateur piloot). Dat deed afbreuk aan het realiteitsgehalte en haalde me gelijk uit de film, wat ik jammer vond. Verder wat mij betreft de beste film van 2006 tot nu toe en een zekere Oscar kandidaat.
pi_40211686
Ik ga hem vanavond in de bios checken. Ben benieuwd!
pi_40215061
Nou, net gezien dus. Ik kan me niet herinneren dat ik eerder een film heb gezien waarvan het einde al vanaf het begin vaststond die me toch zo wist vast te houden. De meeste negatieve kritiek die hierboven gemeld wordt komt volgens mij van mensen die niet begrijpen dat het pas vanaf het moment dat de aanval ingezet wordt echt volledig fictie wordt. Van het begin van de kaping zijn vrij veel details bekend, ook omdat iedereen ging zitten bellen en vertellen wat er was gebeurd. Na het 'let's roll' in de laatste minuten van de film konden de makers alleen nog maar gissen wat er is gebeurd.
  woensdag 26 juli 2006 @ 21:37:59 #70
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_40216188
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:06 schreef HiZ het volgende:
Na het 'let's roll' in de laatste minuten van de film konden de makers alleen nog maar gissen wat er is gebeurd.
niet helemaal: gisteren was er op National Geographic een docu over 9/11 waarin ook de nabestaanden va n de slachtoffers van United 93 aan `t woord kwamen. 1 vrouw vertelde dat tijdens het bestormen van de cockpit de telefoonlijn(en) in het vliegtuig gewoon open bleven en de mensen op de grond dus mee konden luisteren.
Niet helemaal fictie, maar het lijkt me iig niet echt fijn om daarna te moeten luisteren
pi_40219503
Daar mistte ik ook wel wat dingen uit. Schijnbaar hadden de kapers nog een bijl laten zien door het "kijkgat" en ze wisten geloof ik niet zeker of de passagiers wel in de cockpit waren geweest.
Alleen het "Let's roll"-moment had voor mij wel iets dramatischer mogen zijn.
Zeer mooie film en zat vanaf de tweede kist die het WTC insloeg met een brok in m'n keel. Ook weer mooie discussies met m'n vrienden gehad erna. Niet echt een film om "zo maar" eventjes te bekijken, reserveer er een avond voor!
pi_40221676
Vanavond gezien en zeer indrukwekkend!

Realistisch, dramatisch en zeer spannend!

8.5/10

A must see!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:46:56 #73
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_40273970
wat is nu het verschil tussen flight 93 en united 93
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_40274718
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:46 schreef avotar het volgende:
wat is nu het verschil tussen flight 93 en united 93
De één is complete bagger en de ander is goed.
Bovendien lopen de terroristen in Flight 93 met rode hoofdbandjes op
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_40278038
In United 93 lopen ze ook met rode hoofdbanden.
pi_40278059
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:00 schreef HiZ het volgende:
In United 93 lopen ze ook met rode hoofdbanden.
Is me niet eens opgevallen, zag er dan in ieder geval een stuk minder kneuzig uit.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_40350900
Ik vond dat er wel aardig raar uitzien. Vooral dat 1 van die terroristen 2 keer zijn hoofdband omdeed.
Voor de rest vond ik het een mooie film. Vooral toen de tweede toren aangevallen werd en al die mensen naar dat scherm zaten te kijken. Echt een aangrijpende film. Ik had er in ieder geval wel glimmende ogen van gekregen
Er zat ook nog wel een klein stukje in wat ik grappig vond. Toen een passagier tegen de stewardes zei dat ze wapens moest verzamelen, ging ze water koken...
  maandag 31 juli 2006 @ 13:51:03 #78
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40351133
quote:
Op zondag 23 juli 2006 18:43 schreef Mike het volgende:
Ook ik raad iedereen nog even aan om United 93 te gaan zien in de bios.

Ondanks dat je de afloop weet, klopte m'n hart de halve film in m'n keel. Wat een spanning en wat aangrijpend! Een meesterwerk, wat mij betreft.
Zelden zo'n stilte meegemaakt bij het einde van een film....iedereen liep muisstil de zaal uit.
pi_40359599
quote:
Op maandag 31 juli 2006 13:44 schreef lindaatjuh het volgende:
Er zat ook nog wel een klein stukje in wat ik grappig vond. Toen een passagier tegen de stewardes zei dat ze wapens moest verzamelen, ging ze water koken...
Eeeehmm, wat is hier zo grappig aan dan?
pi_40359640
quote:
Op maandag 31 juli 2006 13:51 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Zelden zo'n stilte meegemaakt bij het einde van een film....iedereen liep muisstil de zaal uit.
Dat was bij ons ook. Indrukwekkend...
  maandag 31 juli 2006 @ 20:33:12 #81
21961 Lucid
Shaken, not stirred.
pi_40362866
Afgelopen vrijdag gezien. Erg indrukwekkende film. Zonder al te veel Amerikaans moralisme en patriotisme. Je was als toeschouwer echt bijna een passagier van de fatale vlucht. Na het einde was de zaal ook muisstil. Tip: ga deze film niet kijken, als je daarna nog wilt stappen!
Do you expect me to talk? No, Mr. Bond. I expect you to die.
pi_40376526
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:57 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Eeeehmm, wat is hier zo grappig aan dan?
Daar denk je in eerste instantie toch niet aan? Ik vond het wel goed bedacht.
pi_40391736
Dat de film een verpletterende indruk op mij maakte, heeft te maken met het feit dat de filmmakers elk stukje werkelijkheid hebben proberen te vangen, tot aan de kleding van de passagiers toe. Natuurlijk is er een beetje gedramatiseerd in de dialogen en - belangrijker - natuurlijk zijn er bepaalde omstandigheden die omstreden zijn en dus getuigen van een stellingname, maar ik heb me in ieder geval volledig laten meeslepen.

Helemaal kippenvel kreeg ik bij het beluisteren van het echte audiomateriaal. Dit bevestigt hoe nauwkeurig de filmmakers te werk zijn gegaan. Klik:
http://www.thememoryhole.org/911/flight93-air-traffic.wma
(Air traffic control receiving communications from Flight 93 on the morning of 9/11)
(...op 1:14 hoor je de kapers).
The question is not, "Can they reason?" nor, "Can they talk?" but rather, "Can they suffer?"
pi_40450655
Een van de betere films.. vele malen beter als Crash...

het begin is wat chaotisch en duurt iets te lang, maar het einde maakt alles goed.
Een achtbaanrit waarbij lekker veel adrealine vrijkomt, aburpt einde waarbij ook deze zaal helemaal compleet stil was !

heel bizar

8,5 uit 10
Nothing to see here, carry on
pi_40462066
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:06 schreef Puppi het volgende: Helemaal kippenvel kreeg ik bij het beluisteren van het echte audiomateriaal. Dit bevestigt hoe nauwkeurig de filmmakers te werk zijn gegaan. Klik:
http://www.thememoryhole.org/911/flight93-air-traffic.wma
(Air traffic control receiving communications from Flight 93 on the morning of 9/11)
(...op 1:14 hoor je de kapers).
Je blijft je toch altijd verbazen over de abominable kwaliteit van opnames van dit soort zaken. De kwaliteit van het geluid was zo slecht dat zelfs in de officiële transcripts nog stukken voorkomen waarvan niemand wat kon maken. Net zoals met die video-opnamen van veiligheidscamera's, de eerste de beste webcam levert betere kwaliteit vaak.
pi_40540227
jammer dat er zo weinig mensen deze film hebben gezien
Nothing to see here, carry on
  Moderator zondag 6 augustus 2006 @ 14:23:40 #87
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_40540284
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:21 schreef RijstNatie het volgende:
jammer dat er zo weinig mensen deze film hebben gezien
Ja. En dat geldt niet alleen voor Nederland, maar ook zeker voor de VS. Er is daar best veel aandacht geweest voor deze film, maar het aantal bezoekers viel erg tegen. Geen idee waarom.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_40542965
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:23 schreef Mike het volgende:

[..]

Ja. En dat geldt niet alleen voor Nederland, maar ook zeker voor de VS. Er is daar best veel aandacht geweest voor deze film, maar het aantal bezoekers viel erg tegen. Geen idee waarom.
Nou ja, het aantal filmgangers is sowieso natuurlijk maar een klein groepje, maar wat nog zwaarder telt is dat heel veel mensen deze film nu nog niet willen zien.
  Moderator zondag 6 augustus 2006 @ 15:51:31 #89
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_40543242
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:44 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nou ja, het aantal filmgangers is sowieso natuurlijk maar een klein groepje, maar wat nog zwaarder telt is dat heel veel mensen deze film nu nog niet willen zien.
Ach, wat is klein? In Amerika zijn al bijna 40 miljoen mensen naar Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest wezen kijken.

Ik kan me ook niet voorstellen dat het te vroeg zou zijn voor deze film. De test daarvoor komt komende week als World Trade Center van Oliver Stone in première gaat.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:09:27 #90
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_40610091
Topfilm. Heel ander soort film. Een soort reconstructie-achtige film waar je gewoon real live bij bent. Je voelt het gewoon... Heel knap gedaan.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 03:14:04 #91
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_40673669
Ik ben deze avond geweest met mijn vriendin. Jeetje, wat een fantastische film. Zeer aangrijpend, vooral omdat je weet dat het ook echt gebeurd is. Na afloop was het dan ook 100% STIL in de bioscoopzaal. Ongelooflijk, wat een impact maakt deze film. Een dergelijke golf van stilte heb ik alleen nog maar meegemaakt met hotel Rwanda.

Echt een topfilm. Vergis je niet, het is zware kost en zeker geen first-date materiaal. Je gaat echt als een zombie de zaal uit en je bent de rest van de avond aan het denken. Maar je moet ook wel uit een ei komen wil je dat niet van tevoren weten
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:42:28 #92
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_40698204
Goede film, alleen je ziet echt teveel gelul van die verkeersleiding. 90% van de termen snapt een leek zoals ik niet, en daarnaast hoef ik echt niet 30x te horen dat er een mogelijke kaping op United 93 aan de gang is. Het eerste stuk van de film vond ik dan ook zwaar tegenvallen, pas toen het verkeersleiding-gelul wat minder werd vond ik de film wat interessanter.
2000 light years from home
pi_40700107
Ik heb die film gezien.
Amstelveen de beste
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:16:52 #94
146730 R81
Ech wel...
pi_40709483
Gisterenavond dan eindelijk gezien in de bioscoop samen met mn vriendin. Wat een film zeg Echt heel goed. Nogal een abrupt einde maar wel mooi. Bij ons was de zaal ook aardig stil. Indrukwekkend
Ik geef hem een dikke 8

Greengrass
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:26:37 #95
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_40709834
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 01:47 schreef anisubs het volgende:
Ik heb die film gezien.
und?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:09:01 #96
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_40718705
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:16 schreef R81 het volgende:
Gisterenavond dan eindelijk gezien in de bioscoop samen met mn vriendin. Wat een film zeg Echt heel goed. Nogal een abrupt einde maar wel mooi. Bij ons was de zaal ook aardig stil. Indrukwekkend
Ik geef hem een dikke 8

Greengrass
Pathé De Kuip 21.20 toevallig?
Ten percent faster with a sturdier frame
  Donald Duck held zondag 13 augustus 2006 @ 23:53:51 #97
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_40782708
Vandaag ook gezien. Erg indrukwekkend allemaal. Die beelden van de inslag in het WTC, de reactie van de mensen die het zien gebeuren. Het roept duidelijk herinneringen op. En inderdaad wat teveel gelul van die verkeersmensen, maar dat was gelukkig veel minder in het tweede deel.

Het einde kwam echt enorm abrupt. Je hoopt eigenlijk dat Captain America nog op tijd uit de WC stormt om die terorristen persoonlijk te wurgen met de Stars & Stripes, maar je weet helaas wel beter natuurlijk. Bij ons was het ook echt doodstil in de zaal na dat laatste shot, waarna die tekst in beeld kwam.
Er is echt een mooie film van gemaakt, zonder patriotisme gelukkig.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:12:14 #98
146730 R81
Ech wel...
pi_41189979
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:09 schreef TC03 het volgende:

[..]

Pathé De Kuip 21.20 toevallig?
Ja toevallig wel.
Beetje late reactie maar ik zat 12 dagen in Barcelona
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:13:52 #99
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_41193338
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:12 schreef R81 het volgende:

[..]

Ja toevallig wel.
Beetje late reactie maar ik zat 12 dagen in Barcelona
Daar zat ik ook. Pathé de Kuip dan, niet Barcelona.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_41343589
Ik vond hem erg goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')