Is me niet eens opgevallen, zag er dan in ieder geval een stuk minder kneuzig uit.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:00 schreef HiZ het volgende:
In United 93 lopen ze ook met rode hoofdbanden.
Zelden zo'n stilte meegemaakt bij het einde van een film....iedereen liep muisstil de zaal uit.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:43 schreef Mike het volgende:
Ook ik raad iedereen nog even aan om United 93 te gaan zien in de bios.
Ondanks dat je de afloop weet, klopte m'n hart de halve film in m'n keel. Wat een spanning en wat aangrijpend! Een meesterwerk, wat mij betreft.
Eeeehmm, wat is hier zo grappig aan dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:44 schreef lindaatjuh het volgende:
Er zat ook nog wel een klein stukje in wat ik grappig vond. Toen een passagier tegen de stewardes zei dat ze wapens moest verzamelen, ging ze water koken...![]()
Dat was bij ons ook. Indrukwekkend...quote:Op maandag 31 juli 2006 13:51 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zelden zo'n stilte meegemaakt bij het einde van een film....iedereen liep muisstil de zaal uit.
Daar denk je in eerste instantie toch niet aan? Ik vond het wel goed bedacht.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:57 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Eeeehmm, wat is hier zo grappig aan dan?
Je blijft je toch altijd verbazen over de abominable kwaliteit van opnames van dit soort zaken. De kwaliteit van het geluid was zo slecht dat zelfs in de officiële transcripts nog stukken voorkomen waarvan niemand wat kon maken. Net zoals met die video-opnamen van veiligheidscamera's, de eerste de beste webcam levert betere kwaliteit vaak.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:06 schreef Puppi het volgende: Helemaal kippenvel kreeg ik bij het beluisteren van het echte audiomateriaal. Dit bevestigt hoe nauwkeurig de filmmakers te werk zijn gegaan. Klik:
http://www.thememoryhole.org/911/flight93-air-traffic.wma
(Air traffic control receiving communications from Flight 93 on the morning of 9/11)
(...op 1:14 hoor je de kapers).
Ja. En dat geldt niet alleen voor Nederland, maar ook zeker voor de VS. Er is daar best veel aandacht geweest voor deze film, maar het aantal bezoekers viel erg tegen. Geen idee waarom.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:21 schreef RijstNatie het volgende:
jammer dat er zo weinig mensen deze film hebben gezien
Nou ja, het aantal filmgangers is sowieso natuurlijk maar een klein groepje, maar wat nog zwaarder telt is dat heel veel mensen deze film nu nog niet willen zien.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja. En dat geldt niet alleen voor Nederland, maar ook zeker voor de VS. Er is daar best veel aandacht geweest voor deze film, maar het aantal bezoekers viel erg tegen. Geen idee waarom.
Ach, wat is klein? In Amerika zijn al bijna 40 miljoen mensen naar Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest wezen kijken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nou ja, het aantal filmgangers is sowieso natuurlijk maar een klein groepje, maar wat nog zwaarder telt is dat heel veel mensen deze film nu nog niet willen zien.
und?quote:
Pathé De Kuip 21.20 toevallig?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:16 schreef R81 het volgende:
Gisterenavond dan eindelijk gezien in de bioscoop samen met mn vriendin. Wat een film zegEcht heel goed. Nogal een abrupt einde maar wel mooi. Bij ons was de zaal ook aardig stil. Indrukwekkend
![]()
Ik geef hem een dikke 8![]()
Greengrass![]()
Ja toevallig wel.quote:
Daar zat ik ook.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:12 schreef R81 het volgende:
[..]
Ja toevallig wel.
Beetje late reactie maar ik zat 12 dagen in Barcelona![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |