quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:39 schreef calvobbes het volgende:
Of dat Roderick en Liz onherkenbaar geschminkt worden tijdens de dans en dat de andere kandidaten moeten zien uit te vinden welk koppel Roderick en Liz zijn.
Staat in de OPquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:43 schreef Svensational het volgende:. Help, ik heb een aflevering gemist, wat nu?
Je kunt de afleveringen terugkijken via onderstaande links:
Jij bent tofquote:
Oh, Copycat heeft het gedaanquote:
Ik in eerste instantie en toen deed Cc het nog een keerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, Copycat heeft het gedaan.
Naja, Cc is ook tof!
Ja dat was ook het eerste waar ik meteen aan dachtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:36 schreef alwaysthebest het volgende:
En hallo mol Mary-lou, waar is je hoogtevrees gebleven.![]()
Ik zie regelmatig acties die als molacties bestempeld kunnen worden (zoals bijvoorbeeld het geld eraf halen wat Peggy deed in de vorige aflevering), maar die is ook erg opzichtig waardoor je je wel gaat afvragen of dat wel een molactie kan zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb eigenlijk nog niet veel mollenacties gezien....
Werd ze bijna verkracht!quote:
Nee duh, maar daarom was het nog wel grappigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:31 schreef faberic het volgende:
[..]
Werd ze bijna verkracht!
Het was iig geen mollenactie!
Verkracht door een homo?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:31 schreef faberic het volgende:
[..]
Werd ze bijna verkracht!
Het was iig geen mollenactie!
Das iets anders dat jij wil dat ze naar huis gaat, maar het gaat mij om het kijken in andermans tas vind ik niet kies.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:25 schreef Ayaxola het volgende:
Ik van die jokers jatten echt gewoon slim. Je mocht er mee doen wat je wilde, dus als je ze laat slingeren ben je ze gewoon kwijt
En ach, Milouska mag van mij best naar huis![]()
Ik irriteer me meer aan Toine, dan aan Milouska. Die vent is echt arrogant.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:52 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind Milouska wel echt gaan irriteren, dat mens doet echt dom soms![]()
Zij had ook haar haar anders moeten doen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Wel jammer voor Liz dat ze zo snel herkend was. Ze deed zo haar best
Gewoon gelijk kaalquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zij had ook haar haar anders moeten doen.
Karel wist dacht ik ook niet wie de mol was.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Weg is mijn mol(ik verdacht Richard). Nu ben ik een beetje in de war. Het kan eigenlijk iedereen wel zijn, maar Roderick verdenk ik eigenlijk helemaal niet. Mary-Lou ook niet. Voor de rest weet ik het niet. Ik vind Frederique wel erg overtuigend opgelucht reageren als ze mag blijven.
Wat ik trouwens vreemd vond:
Karel zei: "Twee mensen zitten hier relaxed" oid, daarmee bedoelde hij dus Roderick en Liz, omdat zij een vrijstelling hadden.
Ik weet niet of het wat zegt, maar dat zou betekenen dat de mol ook onder Roderick en Liz is, want anders zou Karel zeggen: "Drie mensen zitten hier relaxed".
Wel jammer voor Liz dat ze zo snel herkend was. Ze deed zo haar best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |