waarom zou hij...... bij PSV verdient hij meer en kan op een hoger niveau spelen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Waarom zou ie? Als ie in NL blijft, blijft ie bij Feyenoord.
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind het rommelen bij PSV nu erg, erg zorgwekkend. Bij ons blijft het altijd stil, ook al is er onvrede. Nu niet meer. Hele slechte zaak.
Timmer wil het zijn eigen toko maken vrees ik. Ik hoop dat Stan Valckx ook wat in te brengen heeft eigenlijk. Dat is de enige die nog verstand van voetbal heeft. Plus hij spreekt Portugees! Mourinho!quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Maar wat ik nog zorgwekkender vind is dat mensen zonder voetbal knowhow gaan beslissen over de nieuwe technische staf van PSV![]()
quote:ED: 'Brand vertrekt ook al aan einde van seizoen'
Volgens het Eindhovens Dagblad vertrekt ook Hoofd Opleiding Joop Brand aan het einde van het seizoen. Eerder werd gemeld dat hij nog een jaar door zou gaan om zijn opvolger in te werken. dat hij zou vertrekken stond echter al vast.
quote:Goed bezig daar! Wie is er nu allemaal vertrokken de laatste tijd? Van Raaij, Arnesen, Hiddink, Vanenburg, Moniz, Hiddink, Rutten, Eijkelkamp, Brand.
Wie zegt dat zij allemaal goed waren, misschien is het in sommige gevallen ook wel beter geweest voor PSV.quote:
voor het grootste deel normale vertrekken.quote:
Van Raaij, Arnesen, Moniz en Hiddink zijn absolute topbestuurders met een lange geschiedenis bij PSV. Brand was degene die de jeugdopleiding van PSV gemoderniseerd heeft, onder hem werd er wat gedaan aan het trainingscomlex en kwam er meer doorgroei naar het eerste. Dit is dus echt neit beter voor PSV, op langere termijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:06 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wie zegt dat zij allemaal goed waren, misschien is het in sommige gevallen ook wel beter geweest voor PSV.
Geweldige voorzitter maar hij heeft PSV wel met een financiele erfenis laten zitten waardoor er zelfs na een topjaar als vorig jaar niet met winst kon worden afgesloten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:46 schreef rubbereend het volgende:
Van Raaijdaar lijken me woorden overbodig.
vorig jaar was sportief gezien een topjaar maar financieel was het gewoon zo dat wat we ontvingen (wat opzich niet overdreven veel was) naar bonussen moest, daar kon hij opzich weinig aan doen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geweldige voorzitter maar hij heeft PSV wel met een financiele erfenis laten zitten waardoor er zelfs na een topjaar als vorig jaar niet met winst kon worden afgesloten.
En daar zet ik dan toch mijn vraagtekens bij![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:27 schreef lookinforyou het volgende:
Het wordt in ieder geval een spannend weekend. Ik zie AZ wel punten verspelen komend weekend. Wel jammer dat PSV dan zaterdag speelt....
Even off topic.
Jullie hebben me al een tijdje niet meer gezien hier. Met mijn vorige provider kwam ik vaker niet dan wel op het Forum. Nu heb ik een andere provide en ik kan nu zonder problemen op het Forum komen. En daar ben ik erg blij om![]()
Ik hoop trouwens niet dat R. Koeman de nieuwe trainer van PSV gaat worden. Brrrrr......
Dank je Eendjequote:Op woensdag 29 maart 2006 15:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]welkom terug
en ach... kampioen worden we toch, 9 april mooi kampioensfeest in Eindhoven
dank u, we hebben zo'n beetje helemaal nieuw modteam, Vaduz, Suijk en rubbereendquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:32 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dank je Eendje![]()
Tuurlijk worden we kampioen, maar is toch leuker als PSV dan zelf speelt.
Goh en jij hebt het tot Mod geschopt inmiddels!! Gefeliciteerd hoor!!!
Ik vind het een goede zaak......
Ik las het ja, leuk hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:37 schreef rubbereend het volgende:
hopelijk hebben we 9 april wel een beetje fatsoenlijk weer voor de huldiging, da's het nadeel dat de competitie al zo vroeg klaar is.
[..]
dank u, we hebben zo'n beetje helemaal nieuw modteam, Vaduz, Suijk en rubbereend
Is allebei nog maar de vraag. Feyenoord is de selectie gigantisch aan het inkrimpen, waardoor de salarissen van goede spelers omhoog gaan en dat tweede weet ik ook nog zo niet. Als Cocu stopt, Farfan vertrekt, en ook Alex en Gomez weg gaan blijft er niet veel meer over van PSV.quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom zou hij...... bij PSV verdient hij meer en kan op een hoger niveau spelen.
PSV speelt structureel CL......... er is vrijwel geen club in Europa die zovaak CL heeft gespeeld. Daarbij komt dat PSV ook al 20 jaar mee betaald dat Feyenoord dat zal niet ineens zijn ingelopen nu de selectie kleiner wordtquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:22 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Is allebei nog maar de vraag. Feyenoord is de selectie gigantisch aan het inkrimpen, waardoor de salarissen van goede spelers omhoog gaan en dat tweede weet ik ook nog zo niet. Als Cocu stopt, Farfan vertrekt, en ook Alex en Gomez weg gaan blijft er niet veel meer over van PSV.
En kom nou niet met dat verhaal aan dat iedereen dat al 2 jaar eerder riep, want : 1.komend seizoen minder geld te besteden 2.Guus weg 3.Je kunt niet 3 jaar achter elkaar zoveel 'geluk' hebben.
De opvolger van Guus zou dus én een betere trainer moeten zijn die ook nog eens met minder geld kan werken, en in een opbouwjaar zitten. En dan zou ie z'n voorganger kunnen evenaren of verbeteren?
PSV zal overigens 2e worden komend seizoen, denk ik.
ja dat had je vorig jaar en het jaar daarvoor ook gezegd zekerquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:22 schreef daaaaan het volgende:
[..]
PSV zal overigens 2e worden komend seizoen, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |