[quote]quote:27/3/2006 - KNVB wil uitzondering maken voor Cocu bij cursus
(Gepost door RvN)
In het Algemeen Dagblad meldt een woordvoerder van de KNVB een uitzondering te willen maken in het geval Cocu de versnelde cursus coach betaald voetbal zou willen volgend volgend seizoen. De eerste bijeenkomst staat al in mei gepland, maar Cocu kan die vanwege de voorbereiding op het WK niet meemaken. Daar zal de cursus rekening mee houden als Cocu zich inderdaad aanmeldt.
PSV Netwerk
Gaat Cocu voor de cursus, die slechts sporadisch wordt gehouden, dan zal hij waarschijnlijk stoppen met voetbal.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:39 schreef marsu het volgende:
Aad de Mos staat ook het lijstje van PSV. (Bron:Voetbalprimeur)
[..]quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:38 schreef The_M het volgende:
Idd doe dan zomer van 2007quote:Hmm, gemengde gevoelens hierbij. Zo wordt het voor Cocu nog aantrekkelijker om te stoppen volgend jaar. De knvb zou juist moeten stimuleren dat Cocu nog een jaar door moet gaan omdat dat belangrijk is voor het Nederlandse voetbal, met name in de CL. Laten ze lekker een uitzondering voor Cocu maken na volgend seizoen....of ga ik nu te ver![]()
Ik eigenlijk niet zo. Hij heeft net niet de uitstraling om de hoofdtrainer van PSV te zijn vind ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:05 schreef methodmich het volgende:
Had iemand van jullie Fred graag als hoofdtrainer gezien??
Ach, als Kalou z'n contract verlengt kan het zomaar zijn dat Feyenoord opeens 2 spelers voor in totaal 30 miljoen euro verkoopt binnen nu en een jaar. De jaren daarop nog wat 'leuke' bedragen voor spelers als de Guzman, Vlaar en Green. En dat terwijl PSV nu (volgens de snor) moet gaan saneren en bezuinigen. Met een beetje goed beleid (misschien komt dat nu eindelijk eens met supergenies als Jansen en Woerts) is er kans dat Feyenoord PSV de komende 5 jaar eens echt af gaat troefen. Niet om de PSV-ers hier te irriteren, maar het zou me niet verbazen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Dacht dat ze hem voor 10 miljoen hadden verkocht met winst
Tuurlijk, zonder twijfel. Maar de goeien die we hebben, gan meteen ook voor de hoofdprijs weg.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:14 schreef Erasmusch het volgende:
Wij hebben jullie gewoon geattendeerd op Simons![]()
PSV heeft ook zat miskopen.
Idd, hoewel dat de laatste jaren wel weer meevalt toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tuurlijk, zonder twijfel. Maar de goeien die we hebben, gan meteen ook voor de hoofdprijs weg.
En Kalou tekent echt niet bij, daar geloof ik niks van.
Ben ik met je eens Cultquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Misschien wel met Hiddink boven hem. Dan wist hij in elk geval dat Hiddink de baas was
?quote:
Maar ik ben Maradona niet?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fred als coach en dan Hiddink boven hem.
helemaal mee eens dat heb ik ook altijd gezegd. Bovendien als Hiddink één jaartje zn contract had uitgediend als TD en daarna was gegaan had je daarna met "slechts" Rutten gezeten. Tis wel goed zo!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Misschien wel met Hiddink boven hem. Dan wist hij in elk geval dat Hiddink de baas was
Maar het is vrijwel onmogelijk dat ie eerst transfervrij de Kuip uit loopt over een jaar, daarna nog minstens een jaar bij PSV blijft en dan nog een jaar in NL blijft of weggaat. Die blijft of nog 1 of 2 jaar bij Feyenoord of hij is na dit seizoen naar Italie ofzo.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tuurlijk, zonder twijfel. Maar de goeien die we hebben, gan meteen ook voor de hoofdprijs weg.
En Kalou tekent echt niet bij, daar geloof ik niks van.
Ik ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:55 schreef rubbereend het volgende:
Kalou komt of komende zomer voor een miljoen of 4 a 5
of hij gaat volgend jaar transfervrij naar PSV met een clausule dat hij voor pak hem beet 8 miljoen weg mag....
in beide gevallen ben ik voor!
Waarom zou ie? Als ie in Nederland blijft, blijft ie bij Feyenoord. De overstap van Feyenoord naar PSV is het momenteel niet waard om wéér al het gedoe er omheen bij te krijgen. Zeker niet met al die onzekerheid daar nu. Kalou zou wel heel dom zijn als ie wéér een opbouwjaar zoals afgelopen jaar mee wil maken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of hij gaat voor 6 miljoen naar PSV tekent voor 5 jaar en gaat op zijn 23e naar een absolute topclub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |