vorig jaar was sportief gezien een topjaar maar financieel was het gewoon zo dat wat we ontvingen (wat opzich niet overdreven veel was) naar bonussen moest, daar kon hij opzich weinig aan doen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geweldige voorzitter maar hij heeft PSV wel met een financiele erfenis laten zitten waardoor er zelfs na een topjaar als vorig jaar niet met winst kon worden afgesloten.
En daar zet ik dan toch mijn vraagtekens bij![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:27 schreef lookinforyou het volgende:
Het wordt in ieder geval een spannend weekend. Ik zie AZ wel punten verspelen komend weekend. Wel jammer dat PSV dan zaterdag speelt....
Even off topic.
Jullie hebben me al een tijdje niet meer gezien hier. Met mijn vorige provider kwam ik vaker niet dan wel op het Forum. Nu heb ik een andere provide en ik kan nu zonder problemen op het Forum komen. En daar ben ik erg blij om![]()
Ik hoop trouwens niet dat R. Koeman de nieuwe trainer van PSV gaat worden. Brrrrr......
Dank je Eendjequote:Op woensdag 29 maart 2006 15:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]welkom terug
en ach... kampioen worden we toch, 9 april mooi kampioensfeest in Eindhoven
dank u, we hebben zo'n beetje helemaal nieuw modteam, Vaduz, Suijk en rubbereendquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:32 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dank je Eendje![]()
Tuurlijk worden we kampioen, maar is toch leuker als PSV dan zelf speelt.
Goh en jij hebt het tot Mod geschopt inmiddels!! Gefeliciteerd hoor!!!
Ik vind het een goede zaak......
Ik las het ja, leuk hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:37 schreef rubbereend het volgende:
hopelijk hebben we 9 april wel een beetje fatsoenlijk weer voor de huldiging, da's het nadeel dat de competitie al zo vroeg klaar is.
[..]
dank u, we hebben zo'n beetje helemaal nieuw modteam, Vaduz, Suijk en rubbereend
Is allebei nog maar de vraag. Feyenoord is de selectie gigantisch aan het inkrimpen, waardoor de salarissen van goede spelers omhoog gaan en dat tweede weet ik ook nog zo niet. Als Cocu stopt, Farfan vertrekt, en ook Alex en Gomez weg gaan blijft er niet veel meer over van PSV.quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom zou hij...... bij PSV verdient hij meer en kan op een hoger niveau spelen.
PSV speelt structureel CL......... er is vrijwel geen club in Europa die zovaak CL heeft gespeeld. Daarbij komt dat PSV ook al 20 jaar mee betaald dat Feyenoord dat zal niet ineens zijn ingelopen nu de selectie kleiner wordtquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:22 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Is allebei nog maar de vraag. Feyenoord is de selectie gigantisch aan het inkrimpen, waardoor de salarissen van goede spelers omhoog gaan en dat tweede weet ik ook nog zo niet. Als Cocu stopt, Farfan vertrekt, en ook Alex en Gomez weg gaan blijft er niet veel meer over van PSV.
En kom nou niet met dat verhaal aan dat iedereen dat al 2 jaar eerder riep, want : 1.komend seizoen minder geld te besteden 2.Guus weg 3.Je kunt niet 3 jaar achter elkaar zoveel 'geluk' hebben.
De opvolger van Guus zou dus én een betere trainer moeten zijn die ook nog eens met minder geld kan werken, en in een opbouwjaar zitten. En dan zou ie z'n voorganger kunnen evenaren of verbeteren?
PSV zal overigens 2e worden komend seizoen, denk ik.
ja dat had je vorig jaar en het jaar daarvoor ook gezegd zekerquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:22 schreef daaaaan het volgende:
[..]
PSV zal overigens 2e worden komend seizoen, denk ik.
Er is alleen waarschijnlijk geen ruk van waar.quote:Hitzfeld is prominente coach
Exclusief - Enkele dagen geleden meldde Jan Timmer in De Telegraaf dat een 'prominente buitenlandse coach' zich had gemeld bij PSV. Inmiddels is ons bekend dat het gaat om de Duitser Ottmar Hitzfeld. Hitzfeld is vooral bekend als coach van Borussia Dortmund en Bayern München, waarmee hij diverse prijzen haalde.
Hitzfeld nam in 2004 ontslag bij Bayern München en zit sinds die tijd zonder club. PSV zou Hitzfeld hebben laten weten zijn aanvraag in beraad te nemen, maar zou nog steeds de voorkeur geven aan een Nederlandse en internationaal ervaren coach.
beetje hopen op zo'n zelfde poule als ajax dit seizoenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:37 schreef Erasmusch het volgende:
Dus zal veel afhangen van het behalen van CL. En als die leegloop doorgaat worden jullie gewoon weer in de poule uitgeschakeld.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:03 schreef JustJunior het volgende:
Volgens een of andere raadselachtige geruchtensite was de buitenlandse trainer die zich bij PSV had gemeld Ottmar Hitzfeld. En die laten ze dus nog even in de wacht staan
[..]
Er is alleen waarschijnlijk geen ruk van waar.
mazzel is niet voor niks een Hebreeuws woordquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje hopen op zo'n zelfde poule als ajax dit seizoen
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
mazzel is niet voor niks een Hebreeuws woord![]()
Mijn hoop of die andere Italiaan ( ben naam kwijtquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
Ik denk Giovanni Trapattoni.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |