Doordat ze de Kuip moeten huren van de gemeente. Exacte getallen ken ik uiteraard niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Definieer "behoorlijk meer" eens dan want ik kan het me niet voorstellen eigenlijk![]()
Van de NV Stadion waar SC Feijenoord grootaandeehouder is. Voor 7mln dacht ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Doordat ze de Kuip moeten huren van de gemeente. Exacte getallen ken ik uiteraard niet.
ze betalen minder huur dan wij rente voor het stadionquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ze hebben alleen behooorlijk meer vaste kosten. Dacht ik.
Dat wilde ik zeggen......quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze betalen minder huur dan wij rente voor het stadion
volgens mij
Alleen rente of ook aflossing?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze betalen minder huur dan wij rente voor het stadion
volgens mij
natuurlijk ook aflossing inderdaadquote:
bij GKL misschien?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Waarom hebben zij dan nooit geld? Zij doen nooit een miljoenenaankoop. Dat zit toch ergens in dat geld.
Lazovic is de enige die ik kan verzinnen, in zoveel jaar tijd. Zet daar de aankopen van ons en ajax maar eens tegenover.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
bij GKL misschien?
Lazovic was wel degelijk een miljoenenaankoop hoor, maar het is inderdaad zo dat feyenoord niet snel veel geld uit wil of kan geven voor een speler.
Maar de opbrengst uit spelers die hun verkopen is ook niet of nauwelijks groot te noemen.
Veel spelers liepen zelfs gratis de kuip uit waaronder Tomasson en ik meen Cruz.
Bona Kalou ging ook voor een vrij klein bedrag weg bij feyenoord...
dat hebben ze wel, ze halen er alleen steeds de verkeerde voorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Waarom hebben zij dan nooit geld? Zij doen nooit een miljoenenaankoop. Dat zit toch ergens in dat geld.
Dat stond er niet. Toch niet zo raar dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
natuurlijk ook aflossing inderdaad
klopt, stond er niet maar bedoelde het welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:27 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat stond er niet. Toch niet zo raar dan?
Cruz vertrok voor een aardig bedrag naar Bologna, geloof iets van 10mln e.
PSV en ajax hebben natuurlijk ook een stuk meer opbrengst uit spelers die ze weer verkopen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Lazovic is de enige die ik kan verzinnen, in zoveel jaar tijd. Zet daar de aankopen van ons en ajax maar eens tegenover.
Nou dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:27 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat stond er niet. Toch niet zo raar dan?
Cruz vertrok voor een aardig bedrag naar Bologna, geloof iets van 10mln e.
of ze laten een bepaalde trainer er een hoop halen om ze een jaartje later weer af te laten vloeien..........quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
PSV en ajax hebben natuurlijk ook een stuk meer opbrengst uit spelers die ze weer verkopen.
feyenoord verkoopt eigenlijk nooit een speler boven een bedrag van 4 miljoen euro. (correct me if im wrong)
Daar heeft het volgens mij ook mee te maken.
Ligt eraan hoe groot het verschil is. BVO's hebben ook hypotheekrente aftrek? En als de som volledig is afgelost heb je ook nog grote kans dat het stadion/de grond flink meer waard is geworden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me niet.![]()
Flink minder denk ik.
Ik had het alleen over het transferbedrag van Cruz.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot het verschil is. BVO's hebben ook hypotheekrente aftrek? En als de som volledig is afgelost heb je ook nog grote kans dat het stadion/de grond flink meer waard is geworden.
Welles
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik had het alleen over het transferbedrag van Cruz.
Dus een dikke 2 miljoen euro winstquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
![]()
De bedragen die ik kan vinden varieren van 15-22 mln nlg. Mij staat bij dat ie voor 15 was gehaald en voor 20 verkocht.
Jaja, ben het ook met je eens, alleen het geval van Cruz was gewoon een goede deal.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dus een dikke 2 miljoen euro winst![]()
dat bedoel ik nou
da's balenquote:28/3/2006 - Thompson zinspeelt op terugkeer naar Australie
(Gepost door RvN)
BRON: Herald Sun
Archie Thompson heeft het Australische voetbal alvast voorbereid op een terugkeer van hem Melbourne Victory. In een interview op radiostation SEN liet hij weten dat het moeilijk is om ver weg te zijn van de familie, zeker nu hij een vrouw en twee kinderen heeft. Thompson hoopt na zijn periode bij PSV en het WK in de Australische competitie terug te keren als een betere speler.
PSV Netwerk
Hij neemt daarmee een voorschot op de beslissing van PSV om hem gen contract aan te bieden aan het einde van zijn huurcontract.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |