Zelf winnen en VVV verliezen geloof ikquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee Excelsior kan kampioen worden vandaag toch? Van wat is dat afhankelijk?
Ik ben halverwegen afgehaaktquote:
Hoe is het daar?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:22 schreef SCH het volgende:
Van het weer Jasper.
Fargo op RTL7, 22.30 uur: aanrader.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:25 schreef pascalheister het volgende:
dvdtje kijken lijkt me een puik plan
Jammer dat je er geen geduld voor heb.quote:
Geweldige film.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Fargo op RTL7, 22.30 uur: aanrader.
Ik vond de 2 eerste afleveringen saai.En het kon me nu ook niet boeien. De deelnemers zijn veel te nietszeggend en de opdrachten waardeloos. Maar het kan ook aan mij liggen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer dat je er geen geduld voor heb.
Thanx voor de tip. Volgens mij ken ik die nog niet. Straks dus maar even kijken.quote:
Moet je echt kijken.Geweldige rollen vooral e zwangere politieagente is briljant. Werd ook genomineerd voor een Oscar.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Thanx voor de tip. Volgens mij ken ik die nog niet. Straks dus maar even kijken.
ja ik die raad ik ook iedereen aanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Fargo op RTL7, 22.30 uur: aanrader.
Misschien wil beschouw hem wel zien.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong, wil jij je band terug hebben? Niemand reageert nog op de vraag of iemand m wil hebben...
een film van the Coen Brothers moet je gezien hebbenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Thanx voor de tip. Volgens mij ken ik die nog niet. Straks dus maar even kijken.
je hoort hem alleen meer dan je hem zietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Phone Booth morgen avond om 22.30 geloof ik...
Briljante film, Keither Sutherland in een glansrol...
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hoort hem alleen meer dan je hem ziet
Vergeet Colin Farrell niet, echt een superspannende film.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Phone Booth morgen avond om 22.30 geloof ik...
Briljante film, Keither Sutherland in een glansrol...
Ik ook niet al wil ik best wel een beschuitje en zo maar deze film is gewoon helemaal goed.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben geen Farrell fan, al doet ie het aardig
Heb er al over gehoord. Zou ik graag willen zien, maar ik heb geen video meer.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong die schittert in de tv quiz Voetbal Krexx ofzoiets, een jaar of tien geleden...
een van z'n betere films idd, in Veronica Guerin, The Recruit en Minority Report is ie ook wel goedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Vergeet Colin Farrell niet, echt een superspannende film.
Ok dan nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heb er al over gehoord. Zou ik graag willen zien, maar ik heb geen video meer.
Gisteren dvd-recorder gekocht. Morgen installeren. Moet bijna alles verbouwen daarvoor![]()
Arcee ken je wel en wilde hem graag zien. Als ik hem te pakken krijg zal ik het aan hem vragen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong die schittert in de tv quiz Voetbal Krexx ofzoiets, een jaar of tien geleden...
Wel leuk dat je zonder buiten te komen toch het hele land rondreistquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arcee ken je wel en wilde hem graag zien. Als ik hem te pakken krijg zal ik het aan hem vragen.
Ik ging naar Bommel om de video te zien.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Wel leuk dat je zonder buiten te komen toch het hele land rondreist
Hij probeerde de VS ook al binnen te komen maar dat ging niet lukken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Wel leuk dat je zonder buiten te komen toch het hele land rondreist
Ja ziet er slecht uit, voor hem danquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:25 schreef SCH het volgende:
Hopelijk komt het eten wel om 18.00 stipt in de bak, anders gaat ie echt flippen
Oow ok, dit is iets van jullie virtuele leventje.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja ziet er slecht uit, voor hem dan![]()
Hopelijk komt het eten wel om 18.00 stipt in de bak, anders gaat ie echt flippen
Is Fok voor jou niet virtueel dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oow ok, dit is iets van jullie virtuele leventje.
* Schopje EIL
© XL
Ja, ACFok United ofzo, 't is net het Eiland.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
* Schopje EIL
© XL
EILquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
* Schopje EIL
© XL
Van Martinus Nijhofquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:20 schreef Beschouw het volgende:
Volgens mij gaat dit over de brug over de Waal.
Staat het breaking news van MM bij jouw ook op TT?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:31 schreef popolon het volgende:
Eiland was best leuk om te lurken als je echt helemaal niks te doen had.
Nog 10 minuten werken en dan weer vrij.
Breaking News.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Staat het breaking news van MM bij jouw ook op TT?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Breaking News.
Hij heeft toch sex gehad met een lerares las ik?
Die is toch geen lerares?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In de wandelgangen noemt men de naam van Just_Me
Ik schatte haar toch wel wat jonger in...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In de wandelgangen noemt men de naam van Just_Me
Meesteres.quote:
Het zijn toch allemaal sletten? Of is dat tegenwoordig hetzelfde?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoorde ik dat nou goed? Hoere- hoere- hoere- hoerejong bij het Hockey
Pardon?quote:
Heerenveenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoorde ik dat nou goed? Hoere- hoere- hoere- hoerejong bij het Hockey
Ook wel ? Is geweldig man. Heeft ie hem al door de gehakt molen gedraaid ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:44 schreef golfer het volgende:
Fargo is ook wel leuk.
Nu even reclamebreak.
Ook wel ? Is geweldig man. Heeft ie hem al door de gehakt molen gedraaid ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:44 schreef golfer het volgende:
Fargo is ook wel leuk.
Nu even reclamebreak.
Da's bij jou in huis.quote:
Bart en Jankequote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:04 schreef popolon het volgende:
Ja toedeloe.
Doe de groeten aan Bauke en Aukje.
Je trailer gaat rijden?quote:Ik ga weer eens verhuizen, goh wat leuk toch.
Morgen, naar het trailerpark.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Bart en Janke
[..]
Je trailer gaat rijden?
Tweede huis kop[en omdat je eigenlijk white trash bent ?quote:
Afelopen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
Ook wel ? Is geweldig man. Heeft ie hem al door de gehakt molen gedraaid ?
Goeie film hè ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Afelopen.
Was trouwens takkenversnipperaar waar ie doorheen gedraaid werd, maar daarom niet minder heftg.
Ja, best wel goed en prima rol van die Zweedse zwangere sherrif. Jah.quote:
Mijn god je bent obscuur bezig geweest de helft ken ik niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:21 schreef pascalheister het volgende:
Tong ik heb nu een filmoverzicht in me sig staan van wat ik tot nu toe heb gezien dit jaar, ken je er nog wat titels van?
White trash baby! Redneck hardcore.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tweede huis kop[en omdat je eigenlijk white trash bent ?
Nergens 5 sterren nog dus?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:21 schreef pascalheister het volgende:
Tong ik heb nu een filmoverzicht in me sig staan van wat ik tot nu toe heb gezien dit jaar, ken je er nog wat titels van?
nope, Chinatown zit er wel vlak tegenaan, maar 5 sterren zal ik niet gauw geven in het algemeenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Nergens 5 sterren nog dus?
ook de helft niet kent
Niets meer. Alles gezien.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:15 schreef tong80 het volgende:
Zo nu naar De wereld draaid door kijken.
Golfert wat heb jij nog op video ?
Ja staat nog in mijn agenda die dagquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Niets meer. Alles gezien.
Heb jij die uitzending van de Wereld draait door van 16-3 week gezien?
Tivoli Utrecht?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:26 schreef Doc het volgende:
O ja, ROCK N ROLL MOTHERFUCKERS !!!!!!
(uit het lijstje van concertzalen staat nu ook Tivoli waar ik back stage ben geweest)
quote:
Nee, Kopenhagenquote:
Zie het nu pas Motherfucker.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:26 schreef Doc het volgende:
O ja, ROCK N ROLL MOTHERFUCKERS !!!!!!
(uit het lijstje van concertzalen staat nu ook Tivoli waar ik back stage ben geweest)
Of toch het stadion van Alemannia Aachen of La Louviere?quote:
Pas de tweede keer dat ik er was - eerste keer dat ik eens achter dat diepliggende podium kon ijken.quote:
Doc het wordt weer tijd voor een concertjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Pas de tweede keer dat ik er was - eerste keer dat ik eens achter dat diepliggende podium kon ijken.
Maar zeker een prima concertzaal
Tot vanochtend wist ik niet een zeker of ik er wel heen kon (tot 5 dagen geleden dacht ik dat ik vandaag niet kon - en toen ik kon bleek het concert uitverkocht te zijn...), maar uit eindelijk toch op de gastenlijstquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie het nu pas Motherfucker.
Kies eens een mooi concert uit. Ik heb je te lang niet gezien.
Vanavond was een mooie gelegenheid geweest - maar om bovenstaande reden had ik dit niet van te voren kunnen plannen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doc het wordt weer tijd voor een concertje
Wat is er mis met postduivenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:52 schreef tong80 het volgende:
Neem nou eens MSN man. En kom niert met het verhaldat e kunt ellen. Dat is anders
Die schijten je kop onderquote:
Gewoon ff relaxed aan die breezahs van je vragen of ze een adresje kunnen checken weetje, en dan gaan we lekker met je chillen dudequote:(wie weet dat ik deze eeuw nog wel eens ga MSN-en, zodra M & R mij uit kunnen leggen hoe het werkt)
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:57 schreef tong80 het volgende:
Ben ik je telefoonnummer an het zoeken kan het niet vionden. Bel me nu eens
Was niet nodig - via de tam tam kwam alles pico helder doorquote:
Dan mot je maar een paraplu kopen!quote:
Que?!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:58 schreef Bluezz het volgende:
Gewoon ff relaxed aan die breezahs van je vragen of ze een adresje kunnen checken weetje, en dan gaan we lekker met je chillen dude
Moeten we vaker doen!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:22 schreef tong80 het volgende:
Doc aan de foon gehad heerlijk bij gepraat
Net van gehoord. Via Tong krijg je m'n mail adres. Dan regelen we het verder wel via de mail.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong, wil jij je band terug hebben? Niemand reageert nog op de vraag of iemand m wil hebben...
Senks!quote:
Ja was leuk ik heb hem MSN proberen aan te smeren.Doc loopt een beetje achter.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:31 schreef Bluezz het volgende:
Lekker bellen met hem, lekker bellen met Tong
Ten opzichte van ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:34 schreef tong80 het volgende:
Ja was leuk ik heb hem MSN proberen aan te smeren.Doc loopt een beetje achter.)
Hij zei. ÓK zal dat MSN eens proberen.Vragen aan m'n dochter hoe dat moet.quote:
Zal aan je denken als ik bij Antwerp - KV Mechelen ben.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:46 schreef Ambrosius het volgende:
Zo, weer veilig thuis, gelijk maar slapen, een vol leerweekend voor de boeg![]()
.
avondquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, een belletje van Down under ging af bij mij.
Goeiemorgen/middag/avond/nacht! (kruis de opties door die niet van toepassing zijn)
dvd's ?? Man daar heb ik hier helemaal geen tijd voorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
alles goed daar?
hoe staat het met de dvd's?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dvd's ?? Man daar heb ik hier helemaal geen tijd voor
hahaha heb je mijn foto's gezien?quote:
quote:
daarom heb ik geen tijd voor dvd's het is gewoon te mooi hier..quote:
d'r zal ook wel geen winkel staan daarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
daarom heb ik geen tijd voor dvd's het is gewoon te mooi hier..
lekker hequote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:50 schreef SCH het volgende:
Wat een kek mutsje appeltje
Wie bezoekt MM vandaag?
Deze foto;s zijn genomen in Nieuw Zeelandquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie geeft mij een tripje Australië kado?
Wlekom? De ontgroening begint over 5 minutenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:54 schreef Svensational het volgende:
Mijn eerste post in Hools.
en dat moet ik weer missenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Wlekom? De ontgroening begint over 5 minuten![]()
Je bent echt in een heel ander deel van Oz dan ik ben geweestquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en dat moet ik weer missenjammer
Jij hebt de krant niet gelezen???quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe was het in de bak?
Da's toch hetzelfdequote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Deze foto;s zijn genomen in Nieuw Zeeland
Aah eindelijk kan ik het eens vragen zonder off-topic te gaan, maar hoe zit dat eigenlijk met al die icoontjes met gekke bekken trekkende meiden? Ik zie ze overal tegenwoordig, maar wel allemaal andere. Ik kon er al niet van slapen vannacht...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:54 schreef Svensational het volgende:
Heb je al gestemd vandaagquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent echt in een heel ander deel van Oz dan ik ben geweest!
http://www.googleidol.com/#Comp1quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aah eindelijk kan ik het eens vragen zonder off-topic te gaan, maar hoe zit dat eigenlijk met al die icoontjes met gekke bekken trekkende meiden? Ik zie ze overal tegenwoordig, maar wel allemaal andere. Ik kon er al niet van slapen vannacht...
Met Idols?quote:
Merci!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://www.googleidol.com/#Comp1
Hier 77%quote:
Wel even stemmen dus hequote:
Done!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel even stemmen dus he! Die twee dames zijn Nederlands.
quote:
Ze zijn inmiddels wereldberoemd, maar ze willen geen bekende nederlander wordenquote:
Geweldig, met die jongen daarachter die lekker blijft computeren, zeker een Chinese Fokkerquote:
De finale is vandaag pas begonnen, in de halve finale kregen de meisjes iets van 50.000 stemmen, die chinezen maar 19.000.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Geweldig, met die jongen daarachter die lekker blijft computeren, zeker een Chinese Fokker
Wat weinig stemmers trouwens.
Discriminatiequote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
De finale is vandaag pas begonnen, in de halve finale kregen de meisjes iets van 50.000 stemmen, die chinezen maar 19.000.
Svenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:54 schreef Svensational het volgende:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Water. Liters water graag.
Vaduzquote:
Een soort Idols, alleen moeten ze nu een liedje playbacken voor de webcam, ipv echt te kunnen zingen...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:08 schreef methodmich het volgende:
Wat is dat voor iets dan, dat google-odol?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:10 schreef SCH het volgende:
Volgens mij is dat Google Idols doorgestoken kaart
Typische songfestival homo ben je ook.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Geweldig, met die jongen daarachter die lekker blijft computeren, zeker een Chinese Fokker
Wat weinig stemmers trouwens.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Typische songfestival homo ben je ook.![]()
![]()
Ik ben op zoek naar gezelligheidquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat brengt jou hier dan?
Staat onderin. (centraal topique...)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:12 schreef SCH het volgende:
Ik kan trouwens die topics met de postingcijfers nergens meer vinden. Jullie wel?
Ja wie wil er in godsnaam trouwen met iemand die niet uit Nederland komtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:26 schreef Eilanden het volgende:
Buitenlandse Bruid is zo lekker kansloos
Tofquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar nu ga ik echt weg...op naar Paultje de Leeuw
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja wie wil er in godsnaam trouwen met iemand die niet uit Nederland komt
Na de down-uitzending een uitzending met SCHele mensen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:30 schreef Bjoro het volgende:
maar nu ga ik echt weg...op naar Paultje de Leeuw
Daar wacht ik ook op, wie meer nieuws heeft graag!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:21 schreef SCH het volgende:
Wanneer komt die aflevering van Buitenlandse Bruid met CherrymoonTraxx eigenlijk?
Pekel schijnt de laatste nieuwtjes snel op te pakken...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook op, wie meer nieuws heeft graag!
Troosteloos onderaanquote:
nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben een uur douchen verder en voel me nog steeds brak. Hoe ga ik in godsnaam nog studeren vandaag
RBC toch ookquote:
Link naar zijn Forum Tools werkt ook niet meer...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:24 schreef TerroRobbie het volgende:
http://forumtools.phserver.net/search_lite/
Waarom doet die het niet meer?
nu is de city-pier-city loopquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:19 schreef SCH het volgende:
Ik heb hardgelopen, doe volgende week zondag aan de Nike-loop in Hilversum mee, silly me
ow ja, ik zal die uberlekkere chick die eindelijk met me uit wil wel ff afzeggenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Twee kaartjes? Ik kan dus vast wel mee![]()
Lievv.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:58 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ow ja, ik zal die uberlekkere chick die eindelijk met me uit wil wel ff afzeggen
quote:het was binnen het uur uitverkocht
Je gaat met je moeder?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:58 schreef Spideyman het volgende:
ow ja, ik zal die uberlekkere chick die eindelijk met me uit wil wel ff afzeggen
Ga je de bosuil nog kopen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:14 schreef DarkShine het volgende:
Ben naar Antwerp-KV Mechelen!
Come on KV!!
Kleedjes als in... ?quote:
Tuurlijk is er nog bier,quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Hallo?
Bankzaken maar weer es regelen!
Is er nog Bier?
Doe dan maar een rondje!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:57 schreef Bos81 het volgende:
Tuurlijk is er nog bier,
Ik had net mijn zomerjas aan en een poloshirtje!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:05 schreef clauwheee het volgende:
Je kunt eindelijk merken dat het een stuk minder koud is buiten
Had je wat over m'n moeder?quote:
Gezellig! Gewoon uit eten of naar een speciale toko?quote:
bij friet van Piet zekerquote:
Cave O'Porto, schijnt erg leuk te zijn. We gaan met vrienden die er al eens zijn geweestquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Gezellig! Gewoon uit eten of naar een speciale toko?
Watskebeurt?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:55 schreef VoreG het volgende:
Hoerige tyfus @!%!%^#$!!#^#$^&$^!^$!^!$&!#&!$ scheidsrechter
Ook, maar die scheidsrechter was ook niet aanspreekbaar wat dat betreft. Een van ons liep op de keeper af gaf hij een vrije trap op de middenlijn voor ons omdat daar iemand struikeldequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:03 schreef Beschouw het volgende:
Ligt schuld niet bij vijandelijke grensrechter?
Dat is voor de gestolen bekerfinale tegen Utrechtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:01 schreef VoreG het volgende:
Een ongelooflijke thuisfluiter. Ik heb tot 5x toe alleen op de keeper kunnen afgaan, maar telkens werd ik teruggefloten voor buitenspel, en dat terwijl ik van eigen helft startte. Paar keer stond ik 3 meter voor de man, bal wordt gespeeld en ik moet nog om die man heenrennen en toch word ik teruggefloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |