Zelf winnen en VVV verliezen geloof ikquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee Excelsior kan kampioen worden vandaag toch? Van wat is dat afhankelijk?
Ik ben halverwegen afgehaaktquote:
Hoe is het daar?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:22 schreef SCH het volgende:
Van het weer Jasper.
Fargo op RTL7, 22.30 uur: aanrader.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:25 schreef pascalheister het volgende:
dvdtje kijken lijkt me een puik plan
Jammer dat je er geen geduld voor heb.quote:
Geweldige film.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Fargo op RTL7, 22.30 uur: aanrader.
Ik vond de 2 eerste afleveringen saai.En het kon me nu ook niet boeien. De deelnemers zijn veel te nietszeggend en de opdrachten waardeloos. Maar het kan ook aan mij liggen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer dat je er geen geduld voor heb.
Thanx voor de tip. Volgens mij ken ik die nog niet. Straks dus maar even kijken.quote:
Moet je echt kijken.Geweldige rollen vooral e zwangere politieagente is briljant. Werd ook genomineerd voor een Oscar.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Thanx voor de tip. Volgens mij ken ik die nog niet. Straks dus maar even kijken.
ja ik die raad ik ook iedereen aanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Fargo op RTL7, 22.30 uur: aanrader.
Misschien wil beschouw hem wel zien.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong, wil jij je band terug hebben? Niemand reageert nog op de vraag of iemand m wil hebben...
een film van the Coen Brothers moet je gezien hebbenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Thanx voor de tip. Volgens mij ken ik die nog niet. Straks dus maar even kijken.
je hoort hem alleen meer dan je hem zietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Phone Booth morgen avond om 22.30 geloof ik...
Briljante film, Keither Sutherland in een glansrol...
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hoort hem alleen meer dan je hem ziet
Vergeet Colin Farrell niet, echt een superspannende film.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Phone Booth morgen avond om 22.30 geloof ik...
Briljante film, Keither Sutherland in een glansrol...
Ik ook niet al wil ik best wel een beschuitje en zo maar deze film is gewoon helemaal goed.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben geen Farrell fan, al doet ie het aardig
Heb er al over gehoord. Zou ik graag willen zien, maar ik heb geen video meer.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong die schittert in de tv quiz Voetbal Krexx ofzoiets, een jaar of tien geleden...
een van z'n betere films idd, in Veronica Guerin, The Recruit en Minority Report is ie ook wel goedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Vergeet Colin Farrell niet, echt een superspannende film.
Ok dan nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heb er al over gehoord. Zou ik graag willen zien, maar ik heb geen video meer.
Gisteren dvd-recorder gekocht. Morgen installeren. Moet bijna alles verbouwen daarvoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |