Al die kampioenen doen mee in de CL - zij het in de voorrondes. Als dergelijke teams met gemak uitgeschakeld worden door de nummers 3 en 4 (of zelfs 5) van de grotere landen dan is het duidelijk dat het beduidend minder goede teams zijn. En dat zie je ook als je naar die voorrondes kijkt. Dan liever de huidige opzet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:29 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
De zelfmoord is al gepleegd op het moment dat de nummers 4 van Spanje, Engeland en Italie mee konden gaan doen. Het toernooi heeft veel meer charme als alleen de kampioenen mee mogen doen. Liever tegen de kampioen van Estland en Polen, dan tegen de nummer 4 uit de Primera Division en Serie A. Het is toch niet voor niks Champions League.![]()
waarschijnlijk als alle clubs bekend zijn en dan denk ik dat ze tot na het wk wachten met publiceren.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:58 schreef J.P. het volgende:
Weet iemand wanneer het competitieschema van volgend seizoen bekend wordt?
Als ze de optie van Juanfran niet lichten, is het niet zo druk bezet daar achterin op de linkerflank.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:59 schreef jna het volgende:
[..]
uhhh hadden we niet al een linksback en linksbuiten?
Noodgeval.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:08 schreef Kang-He het volgende:
Wat is dit, Rosenberg op 10?
Mackaquote:Op zondag 26 maart 2006 14:16 schreef marsu het volgende:
Macka kan uitstekend op 10 spelen. Macka kan namelijk alles.
"Macka"quote:Op zondag 26 maart 2006 14:16 schreef marsu het volgende:
Macka kan uitstekend op 10 spelen. Macka kan namelijk alles.
Onjuist. Macka is een ontluikend fenomeen. Hij zal alle onwetenden versteld doen staan!quote:Op zondag 26 maart 2006 14:27 schreef twi het volgende:
[..]
"Macka"heeft de diepgang van Bergkamp, maar lang niet het overzicht de diepte in. Hij is dus absoluut ongeschikt als 10.
minstens 2 a 3 jaar. is ten minste een jongen met clubliefde.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:39 schreef F1Bas het volgende:
Klaas is een held, hoelang kunen wij hem nog behouden?
En terecht.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:45 schreef DeTolk het volgende:
Heb het NL uitshirt besteld met HUNTELAAR 9 achterop![]()
Als je wat gevonden hebt, hoor ik het graagquote:
Nee, helaas nog niets.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:19 schreef pos het volgende:
[..]
Als je wat gevonden hebt, hoor ik het graag
Als je gewoon doet wat je moet doen tegen NAC is er weinig aan de hand.quote:
Ja inderdaad, laten we maar gewoon 6e worden, met zulke wedstrijden worden die playoffs namelijk gewoon een afstraffing.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je gewoon doet wat je moet doen tegen NAC is er weinig aan de hand.
Wordt maar gewoon 6e of 7e want bij iedere positieve stuiptrekking blijft Blind weer langer.
Het is dat het seizoen dan ECHT een totale ramp is. Ik put nog hoop uit die fucking playoffs, dat het opeens toch weer gaat lopen als de ECHTE druk erop zit.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, laten we maar gewoon 6e worden, met zulke wedstrijden worden die playoffs namelijk gewoon een afstraffing.
We hebben er al een dit seizoen.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:30 schreef Pinpas het volgende:
Blind zal wel zeggen dat Ajax iig nog meedoet voor een prijs![]()
De trainer komt tekort, het bestuur komt tekort, de selectie komt op bepaalde punten tekort ... dus bespaar je die hoopquote:Op zondag 26 maart 2006 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is dat het seizoen dan ECHT een totale ramp is. Ik put nog hoop uit die fucking playoffs, dat het opeens toch weer gaat lopen als de ECHTE druk erop zit.
Het lijkt nu wel alsof ze denken zeker te zijn van de playoffs, zichzelf sparen en dan tijdens die PO's wel weer te spelen. Dat zou schandalig zijn voor je publiek nu, maar dat is de enige hoop die ik heb...
Feyenoord kan dat. Die staan namelijk twaalf punten voor. AZ zou dat kunnen, maar die willen 2e worden. Maar we staan FUCKING VIJFDE ACHTER UTRECHT.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Het is dat het seizoen dan ECHT een totale ramp is. Ik put nog hoop uit die fucking playoffs, dat het opeens toch weer gaat lopen als de ECHTE druk erop zit.
Het lijkt nu wel alsof ze denken zeker te zijn van de playoffs, zichzelf sparen en dan tijdens die PO's wel weer te spelen. Dat zou schandalig zijn voor je publiek nu, maar dat is de enige hoop die ik heb...
En toch kunnen ze wel voetballen, als de stukjes op de juiste plek vallen.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:32 schreef Pinpas het volgende:
[..]
De trainer komt tekort, het bestuur komt tekort, de selectie komt op bepaalde punten tekort ... dus bespaar je die hoop![]()
Optimistisch over wat?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:32 schreef Trancelocator het volgende:
Met vier wedstrijden voor de boeg is er nog veel mogelijk, alleen kan het met Ajax nog heel verkeerd aflopen. Ik blijf echter gewoon optimistisch, er is op dit moment weinig anders meer aan te doen.
ja het is wel zo, je kan hier nu wel over aan het nadenken blijven maar die Playoffs komen eraan en die moeten we maar even winnen en dan is het toch nog en turbulent seizoen wat redelijk is verlopenquote:
Misschien als Pasen en Pinksteren op één dag vallen en Danny Blind zich verslikt in een zachtgekookt eiquote:Op zondag 26 maart 2006 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch kunnen ze wel voetballen, als de stukjes op de juiste plek vallen.
Je moet toch wat?.
Danny de schuiver.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie stelt er dan ook Lindenbergh en Galasek op?
Er is helemaal geen grote schoonmaak nodig. Vandaag is overduidelijk dat het maar aan 1 man ligt. Als je met Trabelsi - Maduro - Lindenbergh - Juanfran start achterin dan ben je gewoon niet wijs. Gelukkig wist Boakye nog een puike partij neer te zetten, anders had het gewoon 1-3 of 1-4 geweest.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
En wat is dat dan weer voor iets. Tijd voor de grote schoonmaak
Ik weet het twi, maar ik WIL zo graag nog wat te juichen hebben dit seizoen..quote:Op zondag 26 maart 2006 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Feyenoord kan dat. Die staan namelijk twaalf punten voor. AZ zou dat kunnen, maar die willen 2e worden. Maar we staan FUCKING VIJFDE ACHTER UTRECHT.
Voor mij hoeven de playoffs zo niet meer. Zeker als dat betekent dat we van deze flutcoach verlost worden. Dan maar een jaartje op de blaren zitten in de UEFA.
Ik denk het ook ja.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch zal niemand ervan op hebben gekeken denk ik. Een nieuwe coach zal echt wonderen doen.
Als het aan die cricketer ligt blijft Blind nog jaren zitten, en Jaakke is al lang al blij dat hij niet meer het mikpunt is van de supporters, maar de coach. Dus die heeft er alleen maar baat bij als Blind blijft zitten. Van Geel zit te dubben of hij Adriaanse terug zal nemen, maar dat zal ten koste gaan van zijn eigen imago. Andere opties zijn er niet, gezien hoe Van Gaal zich over Van Geel heeft uitgelaten.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:35 schreef HeatWave het volgende:
En Blind gaat wel weg, ook als ze de PO's winnen. Dat kan gewoon niet anders.. anders gaat de geruchten molen over trainers niet zo hard..
Het is al wel afgelopen want we zijn geen kampioen. Ik zie wel wat lichtpuntjes, maar te weinig om vertrouwen te hebben in evt. playoffs.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:35 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Optimistich over dit seizoen. Het is voor Ajax nog niet afgelopen hoor.
netjes hoorquote:
3. We hebben Danny Blindquote:Op zondag 26 maart 2006 16:40 schreef Nashje het volgende:
1. We hebben al Uefa Cup.
2. 5e plek geeft ook recht op play-offs.
jawel, maar dat is eigenlijk het vervelende. Die spelers denken zelf OOK allemaal dat het wel goed komt, en dan in de playoffs... dan....quote:Op zondag 26 maart 2006 16:40 schreef Nashje het volgende:
Jij bent gewoon echt hartstikke tevreden met de prestaties van je club.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:40 schreef Nashje het volgende:
De Uefa Cup haal je ook als je in de CL derde wordt in de poule, dus kappen met die onzin.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:42 schreef Radegast het volgende:
Ik heb geen problemen met één jaartje UEFA Cup...
Ja inderdaad. Nu weer ophoeren.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij bent gewoon echt hartstikke tevreden met de prestaties van je club.
Zeker. En nog een keer zo'n makkelijke CL poule kun je ook niet op hopen natuurlijk.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
Nee, zo'n UEFA Cup poule biedt meer perspectief dan een CL-poule denk ik. Maar ja..
De frustratie druipt er gewoon vanaf. Heerlijk.quote:
Ik ook niet, lijkt me stukken beter.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:42 schreef Radegast het volgende:
Mee eens.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:42 schreef Radegast het volgende:
Tuurlijk, maar ook tegen de wat minder goden heeft dit Ajax het natuurlijk net zo lastig... de nummers 3-4-5 van spanje/italie/engeland etc zijn echt niet zwakker dan NAC hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
Nee, zo'n UEFA Cup poule biedt meer perspectief dan een CL-poule denk ik. Maar ja..
Achja, jij hebt gewoon altijd gelijk he. Dat moeten we maar accepteren.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De frustratie druipt er gewoon vanaf. Heerlijk.
Jij wilt dus met droge ogen beweren dat Ajax goed bezig is?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Achja, jij hebt gewoon altijd gelijk he. Dat moeten we maar accepteren.
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ook tegen de wat minder goden heeft dit Ajax het natuurlijk net zo lastig... de nummers 3-4-5 van spanje/italie/engeland etc zijn echt niet zwakker dan NAC hoor.
laten we nou maar lekker CL spelen, geen idee hoe dat volgend jaar met een frisse start en KJH vanaf het begin erbij zal lopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |