Hey, jij als Nintendoid weet vast nog wel wat goede adresjes voor (2de hands) DS games toch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil graag foto's zien van jullie beide dan volgende week
Niet echt eigenlijk, ik importeer al mn DS games via DVDBoxoffice, VGP.ca of LikSang/Play-Asia.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hey, jij als Nintendoid weet vast nog wel wat goede adresjes voor (2de hands) DS games toch?.
Dank uquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk, ik importeer al mn DS games via DVDBoxoffice, VGP.ca of LikSang/Play-Asia.
Voor Europese DS games kijk ik altijd bij zuiderpark-computers.nl of play.com
ElectroPlankton is een Non-Game... :pquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb Electroplankton en Kirby's Canvas Curve (oid) besteld.
Lijken me wel leuke games..
Mja, dat zijn juist DE games waarom ik dit ding koop.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:49 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ElectroPlankton is een Non-Game... :p
ik was er zo op uitgekeken...
Canvas Curve heb ik nog niet geprobeerd, hoor er gemengde berichten over... aan de ene kant lijkt het me wel leuk, maarja, als het net zo snel verveeld als Yoshi Touch&Go, laat ik het wel zitten...quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, dat zijn juist DE games waarom ik dit ding koop.
Ik vind het heerlijk om half spacend met een pennetje wezenloos op mn scherm tikken en geluidjes maken.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kirby is veel uitgebreider dan Yoshi, het werkt echt met werelden en verschillende levels waar Yoshi gewoon aan één stuk doorloopt.
Kirby vond ik zelf een toffe game, maar ik zit vast in een level in wereld 7 waarbij ik geen idee heb hoe verder te gaan. Dus dan laat maar![]()
Hier nog een kleine bijdrage: Gebruik de edit knop.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:44 schreef hellmania het volgende:
trouwens: iedereen die me helpt, thnx!!
Straks ga je nog hallicuneren van dat spelquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om half spacend met een pennetje wezenloos op mn scherm tikken en geluidjes maken.
Ik had hem in enkele avonden uitgespeeld en gelijk doorgegaan voor de 2e keer. Tot Super Princess Peach binnenkwam en ws. vandaag komt Tetris. Kirby blijft nog even liggenquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:37 schreef disjfa het volgende:
Kirby is vet. Als je denkt hem uitgespeeld te hebben (of veel eerder) kom je al achter een hele berg extra dingen die je kan doen. En als je hem dan eindelijk uitgespeeld hebt dan kom je erachter dat er nog veel meer kan wat er zeker van maakt hem nog een keer uit te spelen. En dat gebeurt mij zelden.
Echt een leuk spelletje imho dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
zuiderpark is er toch week uit geweest wegens "familie omstandigheden"?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw ja!Metroid Pinball krjig ik ook nog, maar heb nog geen verzendmelding gehadZuiderpark is echt traag wat dat betreft
ff offtopic, maar je Nintendo collectie site is leuk. Vooral de icoontjesquote:
icoontjes rechtstreeks geript van nintendoweb.nlquote:Op woensdag 5 april 2006 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ff offtopic, maar je Nintendo collectie site is leuk. Vooral de icoontjes
!quote:Op woensdag 5 april 2006 13:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
icoontjes rechtstreeks geript van nintendoweb.nl![]()
het 'pronkstuk' van mijn Collectie staat er nog niet tussen, ik heb zo'n kast van de eerste GameBoy die altijd in de winkels stonden.![]()
Bedankt voor je Compliment!
Demopod was het woord...quote:Op woensdag 5 april 2006 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
!!
Ik wil ook ooit nog zo'n demopod... Die van de DS is wel tof (neemt ook niet zoveel plek in beslag) of anders die van de Cube (die erg mooi is, maar als nadeel heeft dat de controllers zo laag zitten).
Er stond idd op de site wij zijn gesloten van 30 Mar tot 4 Apr. Volgens mij bedoelden ze tot en met ipv. tot. Ik las op ds-gamer in het zuiderpark forum iets over wo of do worden de lopende orders verstuurd. Zal je zien dat het donderdag wordt en de bestelling natuurlijk zat. aankomt op mijn werk, waardoor het dan op het postkantoor in een heel andere plaats dan mijn woonplaats beland. (besteld op werk ivm. postbusproblemen bij 3 games in een pakketje).quote:Op woensdag 5 april 2006 12:36 schreef BroesWillems het volgende:
zuiderpark is er toch week uit geweest wegens "familie omstandigheden"?
Nohja, ik heb hem besteld bij likSang
Het idee is heel gaaf, maar ik vind het wel zo jammer dat je het niet op kunt slaan, of iets uitgebreider componerenquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou, er zijn screenshots van een vertaalde versie, misschien dat het spel opeens weer opduikt op de E3 met allemaal Engelse nummers en deze zomer nog verschijnt? Heah?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:24 schreef RaymanNL het volgende:
Wat ik jammer vind is dat Jam with de band! nooit in europa is uitgekomenHet ;leek me zo'n leuk spel
![]()
![]()
Dat zou wel tof zijnquote:Op woensdag 5 april 2006 20:29 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nou, er zijn screenshots van een vertaalde versie, misschien dat het spel opeens weer opduikt op de E3 met allemaal Engelse nummers en deze zomer nog verschijnt? Heah?
Nou ik heb de Japanse versie. Vertaald is helemaal niet nodig. De menu's zijn al zowat engels(afentoe wat engelse woorden door de japanse tekens). Verder komt er weinig tekst in voor.quote:
Damn, hoezo nerds daaroquote:Op donderdag 6 april 2006 22:03 schreef Webby het volgende:
WTF, ik heb 3 avonden lang tetrinet gespeeld om mijn skills op te poetsen, ik heb de game binnen, ga online en heb nu 25 losses 1 win
Dat zijn gewoon l33t skillz0rz. Ik krijg ook meer en meer zin in Tetris trouwensquote:
Ik ook, LAN Party tetrisquote:Op zondag 9 april 2006 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon l33t skillz0rz. Ik krijg ook meer en meer zin in Tetris trouwens
Het gaat er toch niet om of je op nummer 1 komt. Het gaat er toch om dat je plezier hebtquote:Op maandag 10 april 2006 10:10 schreef Webby het volgende:
Het gaat al beter, dit weekend 119 games played, 41 wins, tetris points: 4808.
Verloor net gisteravond bijna 100 punten in mijn laatste potje
Tis een soep jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:57 schreef knater het volgende:
[..]
'K' photosoep?
Waar blijft m'n Lite??![]()
Duh, DS en standaard games werkt niet.quote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens IGN is het een boutspel en kreeg het een 4
Wat is dat nou weer voor nutteloze reactiequote:Op dinsdag 11 april 2006 01:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Duh, DS en standaard games werkt niet.
Moet je een GBA game als voorbeeld pakkenquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor nutteloze reactieAls je de review op ign had gelezen dan hadden ze hem speelbaar moeten maken op een normale framerate en dan was hij wel leuk.
Ik speel zelf te veel virtua tennis op mn ds (gba spel) en dat werkt ook perfect. Dus is wel een beetje een non argument van je.
Absoluut mee eens dat developers die uitgegeven worden door EA op dit moment absolute crap maakt. Maar dat heeft niets met de ds te maken. Dat heeft met die developers te makenquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
EA maakt zelden echte crap, maar zij produceren op de DS gewoon über crap, je ziet vrijwel geen massa games die daadwerkelijk werken op de DS.
Mijne is ook nog niet binnen.. Zelfde dag geshipped ook.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:57 schreef knater het volgende:
[..]
'K' photosoep?
Waar blijft m'n Lite??![]()
En hoe lang duren bubbeltjes envellopjes?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:10 schreef Webby het volgende:
Play-asia?
Mijn ervaring is dat pakketjes bijna 2x zo lang duren als bubble envelopes.
Het is vandaag precies een week.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:05 schreef Webby het volgende:
7 a 9 dagen. Pakketjes kunnen oplopen tot 2 weekjes.
Duh, lik sang verstuurd uit Duitslandquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat duurt het lang zeg, Lik-Sang s altijd stukken sneller.
Nee hoor, alleen LikSang Europe doet datquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
Duh, lik sang verstuurd uit Duitsland
De USa versie wordt niet meer gemaakt en is al tijden uitverkocht. Helaas.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:31 schreef knater het volgende:
Weet iemand waar ik Phoenix Wright kan kopen, liefst USA versie ivm doosje![]()
play-asia, lik-sang, dvdboxoffice, videogamesplus hebben ze niet meer in stock.
Nee, dat is een Koreaans Woordenboek dat alweer maanden oud is en niet van Nintendo, schat.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis een soep jaDie woordenboek reeks in Japan heet 'Touch Dic'
Maar er komen toch meerdere woordenboeken uitquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:39 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nee, dat is een Koreaans Woordenboek dat alweer maanden oud is en niet van Nintendo, schat.
Ja, die andere woorden boeken zijn echter van Nintendo zelf en dragen namen als Rakubiki Jiten. Gewoon Japans enzo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar er komen toch meerdere woordenboeken uitOf is dat een andere serie?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:31 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog meer pics.
Gelukkig nog 2 nieuwe exemplaren kunnen bemachtigenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:36 schreef Thomper het volgende:
[..]
De USa versie wordt niet meer gemaakt en is al tijden uitverkocht. Helaas.
Hoe bevalt de rumble?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:32 schreef BroesWillems het volgende:
Metroid Pinball binnen![]()
lacheh jonge!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |