zuiderpark is er toch week uit geweest wegens "familie omstandigheden"?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw ja!Metroid Pinball krjig ik ook nog, maar heb nog geen verzendmelding gehadZuiderpark is echt traag wat dat betreft
ff offtopic, maar je Nintendo collectie site is leuk. Vooral de icoontjesquote:
icoontjes rechtstreeks geript van nintendoweb.nlquote:Op woensdag 5 april 2006 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ff offtopic, maar je Nintendo collectie site is leuk. Vooral de icoontjes
!quote:Op woensdag 5 april 2006 13:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
icoontjes rechtstreeks geript van nintendoweb.nl![]()
het 'pronkstuk' van mijn Collectie staat er nog niet tussen, ik heb zo'n kast van de eerste GameBoy die altijd in de winkels stonden.![]()
Bedankt voor je Compliment!
Demopod was het woord...quote:Op woensdag 5 april 2006 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
!!
Ik wil ook ooit nog zo'n demopod... Die van de DS is wel tof (neemt ook niet zoveel plek in beslag) of anders die van de Cube (die erg mooi is, maar als nadeel heeft dat de controllers zo laag zitten).
Er stond idd op de site wij zijn gesloten van 30 Mar tot 4 Apr. Volgens mij bedoelden ze tot en met ipv. tot. Ik las op ds-gamer in het zuiderpark forum iets over wo of do worden de lopende orders verstuurd. Zal je zien dat het donderdag wordt en de bestelling natuurlijk zat. aankomt op mijn werk, waardoor het dan op het postkantoor in een heel andere plaats dan mijn woonplaats beland. (besteld op werk ivm. postbusproblemen bij 3 games in een pakketje).quote:Op woensdag 5 april 2006 12:36 schreef BroesWillems het volgende:
zuiderpark is er toch week uit geweest wegens "familie omstandigheden"?
Nohja, ik heb hem besteld bij likSang
Het idee is heel gaaf, maar ik vind het wel zo jammer dat je het niet op kunt slaan, of iets uitgebreider componerenquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mja, dat zijn juist DE games waarom ik dit ding koop.
Ik vind het heerlijk om half spacend met een pennetje wezenloos op mn scherm tikken en geluidjes maken.
Nou, er zijn screenshots van een vertaalde versie, misschien dat het spel opeens weer opduikt op de E3 met allemaal Engelse nummers en deze zomer nog verschijnt? Heah?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:24 schreef RaymanNL het volgende:
Wat ik jammer vind is dat Jam with de band! nooit in europa is uitgekomenHet ;leek me zo'n leuk spel
![]()
![]()
Dat zou wel tof zijnquote:Op woensdag 5 april 2006 20:29 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nou, er zijn screenshots van een vertaalde versie, misschien dat het spel opeens weer opduikt op de E3 met allemaal Engelse nummers en deze zomer nog verschijnt? Heah?
Nou ik heb de Japanse versie. Vertaald is helemaal niet nodig. De menu's zijn al zowat engels(afentoe wat engelse woorden door de japanse tekens). Verder komt er weinig tekst in voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |