Damn, hoezo nerds daaroquote:Op donderdag 6 april 2006 22:03 schreef Webby het volgende:
WTF, ik heb 3 avonden lang tetrinet gespeeld om mijn skills op te poetsen, ik heb de game binnen, ga online en heb nu 25 losses 1 win
Dat zijn gewoon l33t skillz0rz. Ik krijg ook meer en meer zin in Tetris trouwensquote:
Ik ook, LAN Party tetrisquote:Op zondag 9 april 2006 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon l33t skillz0rz. Ik krijg ook meer en meer zin in Tetris trouwens
Het gaat er toch niet om of je op nummer 1 komt. Het gaat er toch om dat je plezier hebtquote:Op maandag 10 april 2006 10:10 schreef Webby het volgende:
Het gaat al beter, dit weekend 119 games played, 41 wins, tetris points: 4808.
Verloor net gisteravond bijna 100 punten in mijn laatste potje
Tis een soep jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:57 schreef knater het volgende:
[..]
'K' photosoep?
Waar blijft m'n Lite??![]()
Duh, DS en standaard games werkt niet.quote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens IGN is het een boutspel en kreeg het een 4
Wat is dat nou weer voor nutteloze reactiequote:Op dinsdag 11 april 2006 01:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Duh, DS en standaard games werkt niet.
Moet je een GBA game als voorbeeld pakkenquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor nutteloze reactieAls je de review op ign had gelezen dan hadden ze hem speelbaar moeten maken op een normale framerate en dan was hij wel leuk.
Ik speel zelf te veel virtua tennis op mn ds (gba spel) en dat werkt ook perfect. Dus is wel een beetje een non argument van je.
Absoluut mee eens dat developers die uitgegeven worden door EA op dit moment absolute crap maakt. Maar dat heeft niets met de ds te maken. Dat heeft met die developers te makenquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
EA maakt zelden echte crap, maar zij produceren op de DS gewoon über crap, je ziet vrijwel geen massa games die daadwerkelijk werken op de DS.
Mijne is ook nog niet binnen.. Zelfde dag geshipped ook.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:57 schreef knater het volgende:
[..]
'K' photosoep?
Waar blijft m'n Lite??![]()
En hoe lang duren bubbeltjes envellopjes?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:10 schreef Webby het volgende:
Play-asia?
Mijn ervaring is dat pakketjes bijna 2x zo lang duren als bubble envelopes.
Het is vandaag precies een week.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:05 schreef Webby het volgende:
7 a 9 dagen. Pakketjes kunnen oplopen tot 2 weekjes.
Duh, lik sang verstuurd uit Duitslandquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat duurt het lang zeg, Lik-Sang s altijd stukken sneller.
Nee hoor, alleen LikSang Europe doet datquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
Duh, lik sang verstuurd uit Duitsland
De USa versie wordt niet meer gemaakt en is al tijden uitverkocht. Helaas.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:31 schreef knater het volgende:
Weet iemand waar ik Phoenix Wright kan kopen, liefst USA versie ivm doosje![]()
play-asia, lik-sang, dvdboxoffice, videogamesplus hebben ze niet meer in stock.
Nee, dat is een Koreaans Woordenboek dat alweer maanden oud is en niet van Nintendo, schat.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis een soep jaDie woordenboek reeks in Japan heet 'Touch Dic'
Maar er komen toch meerdere woordenboeken uitquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:39 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nee, dat is een Koreaans Woordenboek dat alweer maanden oud is en niet van Nintendo, schat.
Ja, die andere woorden boeken zijn echter van Nintendo zelf en dragen namen als Rakubiki Jiten. Gewoon Japans enzo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar er komen toch meerdere woordenboeken uitOf is dat een andere serie?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:31 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog meer pics.
Gelukkig nog 2 nieuwe exemplaren kunnen bemachtigenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:36 schreef Thomper het volgende:
[..]
De USa versie wordt niet meer gemaakt en is al tijden uitverkocht. Helaas.
Hoe bevalt de rumble?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:32 schreef BroesWillems het volgende:
Metroid Pinball binnen![]()
lacheh jonge!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |