Ik denk dat Nicole deze opmerking sarcastisch bedoelde, aangezien ook zij een glas water niet binnen kon houden in het begin van der zwangerschap.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:22 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Wacht maar tot je vijf keer per dag boven de pot hangt en een glas water er zelfs niet inblijft. Lekker is anders.
Mja , het is natuurlijk best een spannend-beladen onderwerp; de babykamer.. Het liefst wil je natuurlijk alles zo snel mogelijk afhebben, tenminsten als ik mijn eigen hormoonhuishouding even op jou mag projecterenquote:Op maandag 27 maart 2006 07:56 schreef Tamea het volgende:
Ow dat geloof ik nu ook wel weer, alleen gisterenavond even niet. Op zo'n moment weet ik wel dat ik heel onredelijk ben, maar daar iets aan doen lukt dan even niet.
En het wordt nog weer anders, omdat de kast en commode na in elkaar zetten waarschijnlijk te zwaar zijn om nog helemaal te verplaatsen, gaan we ze zelf in elkaar zetten. Zou hun een uurtje kosten, dus ik denk dat we er maar een middagje voor uit moeten trekken.
Ja daar zat ik ook aan te denken, even lekker in bad. Maar ik heb geen zin om op te staan en het bad vol te laten lopenquote:
Je doet iets verkeerd.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:36 schreef sjak het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook aan te denken, even lekker in bad. Maar ik heb geen zin om op te staan en het bad vol te laten lopen![]()
Goed hoor.quote:Hoe gaat het met jou Moonah?
Ja maar, ja maar, hij is niet thuis. Hij moet tentamens maken op school.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Je doet iets verkeerd.![]()
Dat moet je je vent laten doen.
Koppie thee erbij, tijdschriftje, schaaltje lekkers....![]()
[..]
Lekker! Wanneer ga je weer naar de gynaecoloog? Hoe ver ben je nu ook alweer?quote:Goed hoor.
Ik heb werkelijk níets te klagen.
Dankjewel.
Pas maar een beetje op jezelf! Bijna flauwvallen is niet goed hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 20:52 schreef ik80 het volgende:
pff hier moe en hoofdpijn. vorige week dacht ik dat het ergste voorbij was...
vanmorgen bijna flauw gevallen, daarna naar werk gefiets volgehouden daar en weer terug met tegenwind toen ingestort bah ga zo naar bed met idd lekkers en drinken
gezeten, ik was ongeveer net zo ver als jij nu bent en heb niets gezegd, ze vonden het een paar weken later helemaal geen probleem, maar ik had ook een functie uitgekozen die tijdelijk was.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:11 schreef sweaty het volgende:
Zijn er vrouwen die net zoals ik op zoek zijn naar werk terwijl ze zwanger zijn geworden? Ik weet nou niet of ik het bij een sollicitatiegesprek moet aangeven omdat het in principe nog niet te zien is. Als ze het weten wordt je toch vaak afgewezen terwijl dat wettelijk gezien niet mag. Ik ben nu 8,5 week zwanger en kan in principe dus nog tot oktober werken, dat is een hele lange tijd, maar heb echt het gevoel dat ik tot die tijd niet meer aan de bak kom, terwijl ik zo graag wil.
Alleen wil ik nu max 32 uur werken omdat ik toch wel erg moe ben. Iemand die ook in deze situatie zit?
He Xanthe, wat ben je weer heerlijk positief!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:45 schreef Xanthe het volgende:
Sweaty je hoeft het niet te vertellen. Persoonlijk zou ik het ook nog niet vertellen want vaak nemen ze je dan juist niet aan (waarbij ze natuurlijk de zwangerschap niet als reden aangeven) en zolang je nog niet weet of het echt goed zal blijven gaan... Het is tenslotte nog "pril" en er is altijd een mogelijkheid dat het nog fout zou kunnen gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |