ja hoor , ze is leuk!!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:43 schreef PM-girl het volgende:
Wilde trouwens nog even deze [afbeelding] met jullie delen, in een ander topic zijn we tot deze creatie gekomen, is misschien een keer wat anders dan alleen roze of blauwe jompels!
[sub]Hij is er ook in een of andere wazige slome versie, voor de liefhebbers![/sub
PS @Lemijn, you've got mail!
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:00 schreef nanalune het volgende:
[..]
ja hoor , ze is leuk!!![afbeelding]
Ik kan niet voor jouw verzekering spreken, maar ik kreeg het in ieder geval gewoon vergoed. Deze kans is (relatief) zo groot, dat het nader onderzoek rechtvaardigt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:20 schreef PM-girl het volgende:
ik ben vanmorgen aan het bellen geweest, of dat we verder prenataal onderzoek vergoed krijgen door de verzekering? Het lijkt me dat de uitslag van de nekplooimeting wel indicatie genoeg is?
Een vruchtwaterpunctie en andere onderzoeken zijn erg duur, weten we inmiddels (punctie 991 euro!). We willen er wel mee verder, maar was benieuwd naar de vergoedingen.
Dankje voor je reactie.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:19 schreef Icaä het volgende:
[..]
Ik kan niet voor jouw verzekering spreken, maar ik kreeg het in ieder geval gewoon vergoed. Deze kans is (relatief) zo groot, dat het nader onderzoek rechtvaardigt.
Overigens petje af dat je je zo kranig hier door heen slaat. Ik had in gedachten al helemaal afscheid genomen van dit kind en deze zwangerschap, en wilde ineens geen zwangerschapskleding meer aan (die droeg ik al wel). Ik heb me echt met alle geweld nog in normale broeken geperst, wilde er niet meer denken aan het zwanger zijn.
Haha zo is het wel duidelijk je.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:46 schreef Lois het volgende:
![]()
Ik ben even brutaal Menicole, als je het niet fijn vind haal ik het gelijk weg oke?
[afbeelding]
Niemand?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:24 schreef Spannend het volgende:
Het valt nog helemaal niet mee om een website te vinden waar nog even goed wordt uitgelegd hoe je moet puffen, wat de verschillende stadia bij een bevalling zijn etc.
Heeft iemand een tip van een site waar dit nog eens even na te lezen is?
Wij wonen in Noord Eindhoven en zijn bij deze praktijk: http://www.vpclairdelune.nl/quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:22 schreef Sugar het volgende:
PM-girl, heb jij een vlos in Eindhoven? Welke praktijk zit je?
En Icicle, jij? Ben gewoon nieuwsgierig.
Bij Babydump kosten ze iets van 15 euro dacht ik..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:51 schreef Ke2v2in het volgende:
Ik heb dus ene beetje hulp nodig, waar o waar kan ik die dingen "goedkoper" kopen???
Ik zou er lekker zelf een maken idd. Dat kan je zo simpel en zo ingewikkeld maken als je zelf wil.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:51 schreef Ke2v2in het volgende:
Ik post het maar effe hier omdat ik effe niet weet waar ik anders terrecht kan met deze vraag. Ja, misschien in het babykammer topic, maar die kan ik niet vinden![]()
![]()
![]()
Maar wij zijn dus op zoek naar een klamboestandaard omdat we gewoon flexibel willen zijn in het veranderen van de babykamer. Dus niet een sooi gaten in het plafon.......
In de diverse babywinkels verkopen ze die dingen wel, maar ik vind 60 euro of meer gewoon veels te veel. Dus ik speur me het apezuur op het world wide web op zoek naar goedkopere of 2e handse klamboestandaard. Maar ik kan dus gewoon helemaal niks vinden....
Ik heb dus ene beetje hulp nodig, waar o waar kan ik die dingen "goedkoper" kopen???
Anders maak ik er zelf wel 1![]()
Xanthe,quote:Op zondag 26 maart 2006 14:40 schreef Xanthe het volgende:
Op welke site kan je snel en makkelijk (liefst zonder inschrijvingen) plaatsjes online zetten? (Ben het vergeten) Dan zet ik de foto's van mijn echo van gisteren er op.
Done!quote:Op zondag 26 maart 2006 15:33 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Xanthe,
Als je je foto's mailt, kunnen ze bij mij op de space !!
Echt neuken zeg maar word hier eigenlijk niet eens meer gedaanquote:Op zondag 26 maart 2006 17:17 schreef Moonah het volgende:
Dames, even intiem.
Hoe gaan jullie om met sex nu je zwanger bent/ toen je zwanger was? Ik merk dat mijn libido sowieso bijna tot onder het nulpunt is gedaald, dus echt vrijen ... mwoah, komt er niet van. Maar soms kom ik wel eens klaar in mijn slaap () en dan merkte ik dat ik best een beetje buikpijn kreeg van het samentrekken van mijn baarmoeder. Eng! Echter de laatste paar keren deed het geen pijn meer. Ik merk ook dat ik langzaamaan een beetje meer zin krijg in sex. Maar ergens dúrf ik niet zo goed.
![]()
Oh ik heb wel meer zin. Maar gewoon niet om het te doen.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:46 schreef Igraine het volgende:
Voor je kindje kan het idd echt geen kwaad.
Maar veel vrouwen hebben weinig zin als ze zwanger zijn hoor. Er schijnen er ook te zijn die juist veel meer zin hebben, hoewel ik die nog nooit persoonlijk ben tegengekomen. Of ze durfden dat niet te zeggen misschien...![]()
huh?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:49 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Oh ik heb wel meer zin. Maar gewoon niet om het te doen.
Laat ik zeggen dat ik vaker geil ben dan voor die tijd. Maar dat we wel minder neuken!! Kom wel veel meer klaarquote:Op zondag 26 maart 2006 17:51 schreef Belana het volgende:
[..]
huh?![]()
![]()
Ik weet het van een vriendin van mij, die lustte er altijd wel pap van als ze zwanger was vertelde ze
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:52 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik vaker geil ben dan voor die tijd. Maar dat we wel minder neuken!! Kom wel veel meer klaar![]()
Lekker is dat he. Ik hield telkens in mijn gedachten dat hoe misselijker ik was hoe beter het was. EN dan kwam ik de dag wel weer doorquote:Op zondag 26 maart 2006 17:51 schreef Meimeltje het volgende:
Vanochtend toen ik uit de nachtdienst thuis kwam en op bed wilde gaan liggen, kreeg ik te maken met mn eerste boven de wc hang ervaring. Jeetje wat kan dat ineens onverwacht naar boven komen.
Haha. Aan de ene kant was ik ook blij, want ik weet tenminste dat ik zeker nog zwanger benquote:Op zondag 26 maart 2006 17:54 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Lekker is dat he. Ik hield telkens in mijn gedachten dat hoe misselijker ik was hoe beter het was. EN dan kwam ik de dag wel weer door![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |