abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 maart 2006 @ 23:00:39 #51
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_36343366
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:43 schreef PM-girl het volgende:
Wilde trouwens nog even deze [afbeelding] met jullie delen, in een ander topic zijn we tot deze creatie gekomen, is misschien een keer wat anders dan alleen roze of blauwe jompels!

[sub]Hij is er ook in een of andere wazige slome versie, voor de liefhebbers![/sub

PS @Lemijn, you've got mail!
ja hoor , ze is leuk!!!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 23:04:46 #52
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_36343435
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 23:00 schreef nanalune het volgende:

[..]

ja hoor , ze is leuk!!![afbeelding]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 25 maart 2006 @ 07:16:26 #53
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36347764
MeNicole mooie echoos hoor, en ik zag het duidelijk dat het een jongetje word erg mooi.

PM Girl ik hoop dat er niks uit voortvloeit, en dat het uiteindelijk allemaal een storm in een glas water was. vriendin van me had ook verdikte nekplooi op haar echo van dr zoontje, vruchtwaterpunctie gedaan en uiteindelijk bleek er niks aan de hand
gelukkig

mijn vk bij maxim heeft eens gezegd dat bleekselderij eten zou helpen om vocht af te drijven, of het werkt weet ik niet, heb het nooit geprobeerd.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 07:58:09 #54
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36347849
Nou, hier iemand die vroeg op is. Ik vermoed dankzij de zwangerschap. Van de week heb ik vanaf 5.15 wakker gelegen tot 7.15 (toen maar opgestaan) en nu mocht ik 'uitslapen' tot 7.30. Terwijl ik zo moe was gisteravond. Dan verwacht je toch langer te slapen? Zeker als de rest van het gezin nu een keertje wel eens uitslaapt. Léon wordt net wakker.

MeNicole, ik had al een vermoeden dat je een jochie kreeg. Je had het nl. al eerder over die grote voeten. Maar het is nu wel heeeeel duidelijk. Gefeliciteerd!

Ik begin ook weer wat vocht vast te houden. Dus die 75 cl fles met water wordt nog vaker leeg gedronken en gevuld. Mijn ring zit nog niet zo heel erg krap, maar hoe lang dat nog duurt. Het is potdomme ook nog maar 11 weken voor de uitgerekende datum! Dat klinkt zo vreselijk dichtbij.

Nog zo'n leuke bijkomstigheid van de zwangerschap, kijken wie het herkent: Ik snurk.
Normaal snurk ik nooit, maar volgens het mannetje momenteel als een volwassen vent.
Komt omdat als ik plat lig (ookal lig ik op mijn zij of half zij half buik) dan raakt mijn neus wat verstopt en moet ik door mijn mond ademen. En voila een geduchte snurkster is geboren.
Iemand daar nog tips tegen? Spoelen met zout water helpt niks.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 08:22:32 #55
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36347949
PM-girl, heb jij een vlos in Eindhoven? Welke praktijk zit je?
En Icicle, jij? Ben gewoon nieuwsgierig.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 09:09:06 #56
593 sjak
Juffie Bloem
pi_36348221
Belana, bij Promiss zou je in jouw stad positiemode kunnen kopen. In ken het niet, maar het schijnt leuk te zijn (ik weet dus ook niet hoe duur het is).

Ik ben ook al sinds vroeg in mijn zwangerschap vroeg wakker, Dutchie. Af en toe baal ik er echt van, dan heb ik (zoals nu) al bijna twee wassen gedaan en begin me te vervelen en dan ligt mijn mannetje gewoon te pitten... Ik ben dan zo jaloers
Maar vandaag ga ik met mijn zusje lol maken op de 9 maandenbeurs en de huishoudbeurs. We zijn er nog nooit geweest, hadden gezegd dat we nooit naar zoiets toe zouden gaan maar nu gaan we het toch doen. We hebben wel zin in gratis spullen Ik ben benieuwd wat onze buit gaat worden

Ow en Dutchie, misschien wordt het tijd om een nieuwe hobby te beginnen:

Didgeridoo tegen snurken
Dagelijks een halfuur didgeridoo spelen is een effectieve methode om snurken tegen te gaan, melden Zwitserse onderzoekers in het British Medical Journal.

Ze hebben dit getest bij een groep snurkende mannen met apneu - dat is het fenomeen dat de luchtpijp tijdens het slapen steeds geblokkeerd wordt, waardoor de snurker keer op keer half wakker wordt. De deelnemers aan het onderzoek hadden overdag last van slaperigheid en hadden zich gemeld bij een kliniek om daar iets aan te doen. Waarschijnlijk tot hun verrassing kregen ze het aanbod om didgeridoolessen te gaan volgen van een gediplomeerd leraar. Hij leerde ze onder meer de techniek van 'circular breathing', waarbij de mondholte als een soort doedelzak fungeert, zodat het blazen ook tijdens het inademen doorgaat.

Veertien van de deelnemers konden direct beginnen, elf anderen werden op een wachtlijst geparkeerd. Dat werd de controlegroep. Na vier maanden dagelijks een half uur oefenen waren de klachten bij de nieuwbakken didgeridoospelers gemiddeld flink verminderd, terwijl er bij de wachtenden niets was veranderd. De onderzoekers schrijven het positieve effect toe aan het steviger worden van de bovenste luchtwegen, waardoor die minder snel dichtklappen tijdens de slaap.

Bron:http://noorderlicht.vpro.nl/noorderlog/bericht/25652134/
Lekker douchen!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 09:19:24 #57
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_36348285
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 16:20 schreef PM-girl het volgende:
ik ben vanmorgen aan het bellen geweest, of dat we verder prenataal onderzoek vergoed krijgen door de verzekering? Het lijkt me dat de uitslag van de nekplooimeting wel indicatie genoeg is?
Een vruchtwaterpunctie en andere onderzoeken zijn erg duur, weten we inmiddels (punctie 991 euro!). We willen er wel mee verder, maar was benieuwd naar de vergoedingen.
Ik kan niet voor jouw verzekering spreken, maar ik kreeg het in ieder geval gewoon vergoed. Deze kans is (relatief) zo groot, dat het nader onderzoek rechtvaardigt.

Overigens petje af dat je je zo kranig hier door heen slaat. Ik had in gedachten al helemaal afscheid genomen van dit kind en deze zwangerschap, en wilde ineens geen zwangerschapskleding meer aan (die droeg ik al wel). Ik heb me echt met alle geweld nog in normale broeken geperst, wilde er niet meer denken aan het zwanger zijn.
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  zaterdag 25 maart 2006 @ 09:32:09 #58
94046 PM-girl
pi_36348400
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 09:19 schreef Icaä het volgende:

[..]

Ik kan niet voor jouw verzekering spreken, maar ik kreeg het in ieder geval gewoon vergoed. Deze kans is (relatief) zo groot, dat het nader onderzoek rechtvaardigt.

Overigens petje af dat je je zo kranig hier door heen slaat. Ik had in gedachten al helemaal afscheid genomen van dit kind en deze zwangerschap, en wilde ineens geen zwangerschapskleding meer aan (die droeg ik al wel). Ik heb me echt met alle geweld nog in normale broeken geperst, wilde er niet meer denken aan het zwanger zijn.
Dankje voor je reactie.
Ik herken heel erg het gevoel dat jij hierboven beschrijft, maar ik probeer idd te blijven genieten. Dus toch wezen shoppen voor positiemode, toch over mijn buikje aaien etc.
Misschien is het een soort kop in het zand steken, ik heb nu ook een beetje het gevoel dat het niet om mij gaat, maar tuurlijk wordt dit afgewisseld door verdriet en ook veel boosheid.
Maar ik zoek afleiding en ga wel uit van de kans dat het ook niet goed kan zijn, maar ook van de kans dat het wel goed kan zijn.
Verder ben ik erg benieuwd of we het voor elkaar gaan krijgen om maandag toch nog een tweede nekplooimeting te krijgen, nu komen we in principe alleen voor een gesprek, maar we hebben allebei het gevoel dat de echoscopiste moeite had om goed te meten (niet dat de uitslag niet klopt, maar gewoon voor ons gevoel).

@Sugar, nee ik woon niet in eindhoven en heb dus een vk in mijn eigen woonplaats. Maar nu voor het verdere onderzoek gaan we naar eindhoven.
*
  zaterdag 25 maart 2006 @ 09:48:45 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_36348527
dankje sjak, voor de tip. Ik ken de winkel wel, maar wist niet dat ze daar ook positiekleding verkochten. Ik vind die winkel er altijd zo truttig uitzien
Ik krijg net mijn wekelijkse zappybaby mailtje, dat mij vertelt dat de baby nu al zo'n 30 (!) cm is en niet zoveel bewegingsruimte meer heeft.... alleen heeft mijn baby daar volkomen schijt aan en rolt nog alle kanten op.
Hier geen gesnurk hoor ik net van kbot dutchie
wel wat slechter slapen idd. Los van de gemiddeld 4 keer dat ik eruit moet om halve liters te plassen (echt verbazingwekkend!) slaap ik licht en ik droom ontzettend veel en mijn heupen beginnen een beetje zeer te doen. Hoor er allemaal bij.... Het lukt mij gelukkig wel om nog een beetje uit te slapen
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 25 maart 2006 @ 10:53:32 #60
74310 nanalune
pi_36349231
hihi, wat een vroege vogels hier!
Ik slaap ook steeds slechter , en het is me nu al een paar keer overkomen dat ik met een pijnlijke (?) buik wakker wordt.
Vanmorgen heb ik de oorzaak waarschijnlijk ontdekt, beebie schopt steeds tegen dezelfde plek aan en het voelt helemaal beurs aan. Waarschijnlijk is dat het probleem dus.
Ik moet vandaag weer werken en ik merk dat het huilen mij nader dan het lachen staat als ik daaraan denk.
Het is al 2 weken terug dat ik eens twee of meer dagen achterelkaar vrij was, en ik merk dat ik het niet meer zo goed kan trekken.
Dinsdag pas weer 3 dagen vrij..naja de ziektewet wordt meer en meer een 'prettig alternatief'.

heb hier trouwens nog een didgeridoo staan, ik blaas er wel eens op, én ik snurk ( nog) niet , zou er nu een duidelijk aantoonbaar verband zijn?
pi_36349316
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:46 schreef Lois het volgende:

Ik ben even brutaal Menicole, als je het niet fijn vind haal ik het gelijk weg oke?
[afbeelding]
Haha zo is het wel duidelijk je.
Maar er is verder ook nix op te zien. Hoofdje valt net buiten beeld je ziet alleen een stukje been. Armpjes liggen naast hoofdje dus die zie je ook niet. En andere beentje ligt ok net zo dat je het niet ziet. Maar ging ook alleen om het piemeltje. OP de dvd kun je alles wel heel mooi zien
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_36349550
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:24 schreef Spannend het volgende:
Het valt nog helemaal niet mee om een website te vinden waar nog even goed wordt uitgelegd hoe je moet puffen, wat de verschillende stadia bij een bevalling zijn etc.

Heeft iemand een tip van een site waar dit nog eens even na te lezen is?
Niemand?

Ik zie hier ook nergens een FAQ met linkjes naar sites staan, vandaar dat ik het op deze manier probeer.
Ik kom alleen maar bij commerciële sites uit, als ik op google zoek.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 11:15:26 #63
24188 Belana
kloon van belana
pi_36349599
je hebt een aantal reacties gehad hoor spannend...
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 25 maart 2006 @ 11:22:48 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36349731
Er zijn idd wel een paar reacties geweest en ik kan me ook eigenlijk geen site bedenken die je helpt met hoe of wat bij de bevalling.
Is het boek 'duik in je weeen' niet iets?
De meeste babysites gaan er denk ik toch wel uit van uit dat mensen iets van zwangerschapsgym of zo doen.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 17:11:48 #65
108648 cattie
lieve moeder
pi_36358131
Wij zouden vandaag naar de negen maanden beurs gaan.... Maar de file er naar toe was al bijna negen maanden lang , dus zijn we maar naar de prenatal en de babydump gegaan. En daar baal ik wel van.
Mijn man wil het morgen nog wel weer proberen, maar dan alleen als we heel vroeg zijn en ik denk niet dat ik dat trek. Geen negen maanden beurs voor mij dus.
Sjak, vertel eens, heb ik veel gemist?

Goed nieuws is wel dat we na uitgebreid zoeken en proberen een kinder/wandelwagen hebben uitgezocht! De Quinny SX Speed, die vonden we het fijnste rijden en het lichtst. Zo, 1 beslissing minder om te maken.

Ik ben nu wel bek af, heb net op de bank een uurtje geslapen en ga zo de belastingaangifte maar doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door cattie op 25-03-2006 17:18:01 ]
pi_36359146
Ik post het maar effe hier omdat ik effe niet weet waar ik anders terrecht kan met deze vraag. Ja, misschien in het babykammer topic, maar die kan ik niet vinden

Maar wij zijn dus op zoek naar een klamboestandaard omdat we gewoon flexibel willen zijn in het veranderen van de babykamer. Dus niet een sooi gaten in het plafon.......

In de diverse babywinkels verkopen ze die dingen wel, maar ik vind 60 euro of meer gewoon veels te veel. Dus ik speur me het apezuur op het world wide web op zoek naar goedkopere of 2e handse klamboestandaard. Maar ik kan dus gewoon helemaal niks vinden....

Ik heb dus ene beetje hulp nodig, waar o waar kan ik die dingen "goedkoper" kopen???

Anders maak ik er zelf wel 1
pi_36359604
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 08:22 schreef Sugar het volgende:
PM-girl, heb jij een vlos in Eindhoven? Welke praktijk zit je?
En Icicle, jij? Ben gewoon nieuwsgierig.
Wij wonen in Noord Eindhoven en zijn bij deze praktijk: http://www.vpclairdelune.nl/
Er zijn 6 verloskundigen (waarvan 2 waarneemsters). Inmiddels heb ik met 5 daarvan kennis gemaakt dacht ik, vrijdag aanstaande weer een nieuwe. Wie er bij de bevalling gaat zijn weten we van tevoren niet, daarom hebben we elke afspraak een andere verloskundige.
Tja ik weet niet of ik dat zo fijn vind, en of het voor de verloskundigen fijn is.. Het is natuurlijk ideaal voor hun planning, maar lijkt mij persoonlijk voor de vk ook prettiger om een vrouw iets beter te leren kennen.
We zullen zien

Waar zit jij?

Ik doe trouwens yoga bij Marion Meuffels. En zeg nou niet dat jij daar óók zit? :p
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_36359721
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 17:51 schreef Ke2v2in het volgende:
Ik heb dus ene beetje hulp nodig, waar o waar kan ik die dingen "goedkoper" kopen???
Bij Babydump kosten ze iets van 15 euro dacht ik..
Maar die zijn niet speciaal voor een klamboe maar voor een hemeltje
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_36359835
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 17:51 schreef Ke2v2in het volgende:
Ik post het maar effe hier omdat ik effe niet weet waar ik anders terrecht kan met deze vraag. Ja, misschien in het babykammer topic, maar die kan ik niet vinden

Maar wij zijn dus op zoek naar een klamboestandaard omdat we gewoon flexibel willen zijn in het veranderen van de babykamer. Dus niet een sooi gaten in het plafon.......

In de diverse babywinkels verkopen ze die dingen wel, maar ik vind 60 euro of meer gewoon veels te veel. Dus ik speur me het apezuur op het world wide web op zoek naar goedkopere of 2e handse klamboestandaard. Maar ik kan dus gewoon helemaal niks vinden....

Anders maak ik er zelf wel 1
Ik zou er lekker zelf een maken idd. Dat kan je zo simpel en zo ingewikkeld maken als je zelf wil.
pi_36364652
Pfoeh weer thuis , ben vandaag op de 9maandenbeurs geweest.

cattie als je morgen wel heen gaat , misschien naar alternatieve routes kijken. Wij zijn er vlak voor de file (A10) af gegaan en het laatste stukje via Amsterdam dus gereden. Konden zo door rijden.

Voor iedereen die nog gaat , als je er bent direct even langs de kruidvat lopen en je aanmelden voor een gratis (2d) echo. Dit gaat op tijd , je krijgt dan een papiertje mee met je tijd en dan krijg je een echo van slechts 5 minuten , maar wel met mooie foto's.

Voor de rest ga ik nu onderuitzakken , ben dood op.
  zondag 26 maart 2006 @ 09:38:14 #71
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36372131
Haha Sjak, een didgeridoo!
Nou Nanalune als je hem niet meer nodig hebt, komt maar op!
  zondag 26 maart 2006 @ 09:47:02 #72
74310 nanalune
pi_36372179
Lamaar.. mannetje bekende netdat ZELFS ik snurk 'snachts...
Die Didg moeten we maar als peniskoker gaan gebruiken ofzow...
pi_36372537
Ow dat snurken doe ik ook. Gelukkig maar op één zij, dus als m'n vriend me duwtje geeft is het meestal over. Meestal, want 1 nacht is het zo erg geweest dat ie bijna op de bank was gaan liggen.
  zondag 26 maart 2006 @ 12:47:41 #74
94046 PM-girl
pi_36374557
Rustig hier, iedereen naar de negen maanden beurs?

Ik heb het gisteren niet kunnen laten, ik ging een kraamcadeautje halen en heb voor onszelf een shirtje gekocht bij de HEMA!! Lief!

Mijn buik wordt nu echt duidelijk zichtbaar, op zich heel leuk al vind ik het nu ook wel een beetje confronterend, ik had me zo verheugd op die groei en nu heb ik er zo'n gemengde gevoelens bij.
Morgen de intake, ben heel benieuwd.
*
  zondag 26 maart 2006 @ 13:09:17 #75
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36375113
Hè gelukkig toch nog lotgenoten.
Bij mij is het meestal ook maar op 1 zij, maar het schijnt best erg te zijn volgens het mannetje. Hij zegt er alleen helemaal niks van verder. Als hij ligt te snurken kan ik niet slapen, dan por ik aan alle kanten en beweeg heel druk zodat hij uiteindelijk ook draait. Maar hij laat mij gewoon liggen.
pi_36377619
Op welke site kan je snel en makkelijk (liefst zonder inschrijvingen) plaatsjes online zetten? (Ben het vergeten) Dan zet ik de foto's van mijn echo van gisteren er op.
  zondag 26 maart 2006 @ 15:33:18 #77
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_36379048
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:40 schreef Xanthe het volgende:
Op welke site kan je snel en makkelijk (liefst zonder inschrijvingen) plaatsjes online zetten? (Ben het vergeten) Dan zet ik de foto's van mijn echo van gisteren er op.
Xanthe,

Als je je foto's mailt, kunnen ze bij mij op de space !!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_36381340
quote:
Op zondag 26 maart 2006 15:33 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Xanthe,

Als je je foto's mailt, kunnen ze bij mij op de space !!
Done!
  zondag 26 maart 2006 @ 17:14:37 #79
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_36381676
De echo foto's zijn van Xanthe

Fotootje 1

Fotootje 2
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 26 maart 2006 @ 17:17:30 #80
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36381741
Dames, even intiem.
Hoe gaan jullie om met sex nu je zwanger bent/ toen je zwanger was? Ik merk dat mijn libido sowieso bijna tot onder het nulpunt is gedaald, dus echt vrijen ... mwoah, komt er niet van. Maar soms kom ik wel eens klaar in mijn slaap ( ) en dan merkte ik dat ik best een beetje buikpijn kreeg van het samentrekken van mijn baarmoeder. Eng! Echter de laatste paar keren deed het geen pijn meer. Ik merk ook dat ik langzaamaan een beetje meer zin krijg in sex. Maar ergens dúrf ik niet zo goed.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 26 maart 2006 @ 17:18:41 #81
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36381768
Oh, wat een rare crosspost van mij met de echo's van Xanthe!

Moooooi! Wipneusje! Leuk he, om je babietje te zien.
pi_36381938
quote:
Op zondag 26 maart 2006 17:17 schreef Moonah het volgende:
Dames, even intiem.
Hoe gaan jullie om met sex nu je zwanger bent/ toen je zwanger was? Ik merk dat mijn libido sowieso bijna tot onder het nulpunt is gedaald, dus echt vrijen ... mwoah, komt er niet van. Maar soms kom ik wel eens klaar in mijn slaap ( ) en dan merkte ik dat ik best een beetje buikpijn kreeg van het samentrekken van mijn baarmoeder. Eng! Echter de laatste paar keren deed het geen pijn meer. Ik merk ook dat ik langzaamaan een beetje meer zin krijg in sex. Maar ergens dúrf ik niet zo goed.
Echt neuken zeg maar word hier eigenlijk niet eens meer gedaan Moet er niet aan denken Klaarkomen nog wel maar wel met pijn na de tijd. Krijg er een gigantische harde buik van die het eerste uur dan ook niet meer weg gaat Dus bedenk me wel eens voor die tijd!!
Liefde
pi_36381982
Nogmaals dank je wel Rijstebuiltje.

Moonah , dat wip neusje komt me zo bekend voor van Isis , die had dat ook.En super om je kindje zo te zien. De foto's die ik tot nu toe had (incl. die van vorige week) waren totaal niet mooi genoeg om online te zetten. Amper zichtbaar wat bv het hoofdje was enzo. Lijkt wel of de aparatuur die ze hier hadden vele malen beter was dan die van het ziekenhuis.
Ben weer helemaal verliefd.

Verder sex... , langzaam krijg ik zelf ook wel weer meer zin , maar ook ik durf niet.
Gewoon vrijen vind ik prima , maar niet de daad. Maar uit ervaring weet ik dat in de periode na het herstel van de bevalling ik dat wel weer heel erg goed maak
  zondag 26 maart 2006 @ 17:28:39 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36382015
Xanthe! Wat lief zo, dat koppie van opzij!
  zondag 26 maart 2006 @ 17:33:52 #85
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36382152
Wij doen niet aan de daad en ook niet aan 'anders' vrijen. Gelukkig wel heel veel knuffelen. Ik heb gewoon geen zin in meer. Af en toe help ik mijn lief een handje , maar that's it.
pi_36382157
MOOI! Xanthe!

Sex begint hier weer langzamerhand terug te komen.
Eerst moest ik er niet aan denken maar kon het lichamelijk prima, nu heb ik weer zin maar is het lichamelijk wat minder.

Hier gebeurt het juist precies andersom als bij MeNicole nuecken gaat prima maar klaarkomen geeft een harde buik die gewoon pijn doet.
Mijn buik begint ook een beetje in de weg te zitten, dus er moeten wat andere standjes geprobeert worden die niet altijd even lekker lukken.

Echt een toptijd op sex gebied is het dus niet, maar ooit (toch??) halen we dat wel weer in
pi_36382275
Ja die harde buiken heb ik hier ook heel erg. Maar ja klaarkomen is vaak te lekker om maar niet meer te doen. En als ik zo'n harde buik heb voel ik de kleine wel heel duidelijk, das dan ook wel weer leuk!!
Liefde
  zondag 26 maart 2006 @ 17:40:59 #88
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36382339
Ik ben zo bang dat het niet goed is voor het kindje.
Dat zal allemaal vast wel meevallen, maar ik vind het maar eng.
  zondag 26 maart 2006 @ 17:43:03 #89
24188 Belana
kloon van belana
pi_36382397
Hier ook niet constant zin hoor moonah Ik heb het er een tijdje terug ook over gehad hier de zin is wel weer wat meer terug nu trouwens en met bepaalde standjes is "het" ook prima te doen. Maar geen zin is geen zin, mijn lief heeft daar ook geen probleem van gemaakt.

edit: voor je kindje kan het echt geen kwaad hoor
stormy waters...
sailin'
pi_36382497
Voor je kindje kan het idd echt geen kwaad.

Maar veel vrouwen hebben weinig zin als ze zwanger zijn hoor. Er schijnen er ook te zijn die juist veel meer zin hebben, hoewel ik die nog nooit persoonlijk ben tegengekomen. Of ze durfden dat niet te zeggen misschien...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_36382540
quote:
Op zondag 26 maart 2006 17:46 schreef Igraine het volgende:
Voor je kindje kan het idd echt geen kwaad.

Maar veel vrouwen hebben weinig zin als ze zwanger zijn hoor. Er schijnen er ook te zijn die juist veel meer zin hebben, hoewel ik die nog nooit persoonlijk ben tegengekomen. Of ze durfden dat niet te zeggen misschien...
Oh ik heb wel meer zin. Maar gewoon niet om het te doen.
Liefde
  zondag 26 maart 2006 @ 17:51:05 #92
24188 Belana
kloon van belana
pi_36382590
quote:
Op zondag 26 maart 2006 17:49 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Oh ik heb wel meer zin. Maar gewoon niet om het te doen.
huh?

Ik weet het van een vriendin van mij, die lustte er altijd wel pap van als ze zwanger was vertelde ze
stormy waters...
sailin'
pi_36382597
Omdat mn miskraam vorige keer begonnen is na de sex vind ik het nu doodeng. De zin is er wel, maar ik wacht tot na de 1e echo. Ik weet dat het onnodig is, maar voel me er anders onprettig bij.

Vanochtend toen ik uit de nachtdienst thuis kwam en op bed wilde gaan liggen, kreeg ik te maken met mn eerste boven de wc hang ervaring. Jeetje wat kan dat ineens onverwacht naar boven komen.
pi_36382635
quote:
Op zondag 26 maart 2006 17:51 schreef Belana het volgende:

[..]

huh?

Ik weet het van een vriendin van mij, die lustte er altijd wel pap van als ze zwanger was vertelde ze
Laat ik zeggen dat ik vaker geil ben dan voor die tijd. Maar dat we wel minder neuken!! Kom wel veel meer klaar
Liefde
  zondag 26 maart 2006 @ 17:53:25 #95
24188 Belana
kloon van belana
pi_36382649
tja meimeltje, je zit nu op de 6 weken en dan beginnen de kwaaltjes een beetje... ik hoop dat het niet al te erg word en je angst kan ik me dan zeker voorstellen trouwens, wat vrijen betreft
stormy waters...
sailin'
  zondag 26 maart 2006 @ 17:54:12 #96
24188 Belana
kloon van belana
pi_36382664
quote:
Op zondag 26 maart 2006 17:52 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Laat ik zeggen dat ik vaker geil ben dan voor die tijd. Maar dat we wel minder neuken!! Kom wel veel meer klaar
aha
stormy waters...
sailin'
pi_36382673
quote:
Op zondag 26 maart 2006 17:51 schreef Meimeltje het volgende:
Vanochtend toen ik uit de nachtdienst thuis kwam en op bed wilde gaan liggen, kreeg ik te maken met mn eerste boven de wc hang ervaring. Jeetje wat kan dat ineens onverwacht naar boven komen.
Lekker is dat he. Ik hield telkens in mijn gedachten dat hoe misselijker ik was hoe beter het was. EN dan kwam ik de dag wel weer door
Liefde
pi_36382716
quote:
Op zondag 26 maart 2006 17:54 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Lekker is dat he. Ik hield telkens in mijn gedachten dat hoe misselijker ik was hoe beter het was. EN dan kwam ik de dag wel weer door
Haha. Aan de ene kant was ik ook blij, want ik weet tenminste dat ik zeker nog zwanger ben Des te meer kwaaltjes, des te minder onzekerheid
pi_36384696
Mooie foto's Xanthe... beebje ligt er lekker relaxed bij zo te zien!

Bij Randy lustte ik vanaf de 3e maand wel pap van sex, ik wilde wel 8 keer op een dag en was gewoonweg narrig dat manlief dat niet bijbeende!
Deze keer is dat compleet anders helaas... geen extra zin en vanaf pakweg de 5e/6e maand ging klaarkomen 'raar' aanvoelen en voelde mijn buik pijnlijk aan na tijd. Na de laatste keer (orale!) seks had ik een heel vreemd golvend gevoel in mijn baarmoeder en een dag later die gigantische bloeding. Weet niet of het er mee te maken heeft, maar neem geen enkel risico en vermijd alles wat met seks te maken heeft! Moeilijk, want ik heb inmiddels best wel weer zin in mijn mannetje. Hahaha... en dat klaarkomen in mijn slaap is me ook niet vreemd tijdens deze zwangerschap en ben dus ook doodsbang dat dat weer gebeurt!
pi_36384886
quote:
Op zondag 26 maart 2006 17:54 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Lekker is dat he.
Wacht maar tot je vijf keer per dag boven de pot hangt en een glas water er zelfs niet inblijft. Lekker is anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')