Dus jij was niet meer weg te slaan van die buik natuurlijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:00 schreef Ke2v2in het volgende:
Net voor het eerst van de buitenkant beweging gemerkt van het kindje. Je zag af en toe een klein stompje van binnenuit op Nicole der buik![]()
geen angst hoor, t is gewoon spannendquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:17 schreef Mammietje het volgende:
Zie bij het inlezen dat sommigen met angst zich in het rijtje zien stijgen?!![]()
Wat leuk Ke2v2in!quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:00 schreef Ke2v2in het volgende:
Net voor het eerst van de buitenkant beweging gemerkt van het kindje. Je zag af en toe een klein stompje van binnenuit op Nicole der buik![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:50 schreef Brighteyes het volgende:
Sweaty, je kan al je vragen ook kwijt in: Zwangerschap en geboorte deel 182
Daar hokken alle zwangere mutsen meiden samen.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:20 schreef Tosca het volgende:
Gefeliciteerd met de zwangerschap Mwanatabu en Sweaty en welkom in dit mutsen topic.
Tamea, is mijn mailtje nog aangekomen?
Wat leuk die bewegingen Kevin! Mijn vriend zal nog lang moeten wachten, de placenta ligt aan de voorkant.
Net de 20 weken echo gehad en een gesprekje met de gyneacoloog. Dat is blijkbaar standaard bij die echo. Z’n/haar hoofd was smaller dan gemiddeld, maar de omtrek was wel normaal. Volgens de echomevrouw lijkt z’n hoofd op het mijne.Alles wat ze konden zien was goed. Ook al ga je er niet van uit dat het fout is, toch is het wel een ontzettende geruststelling.
Hier ook de placenta ervoor. Heb denk ik een echt voetballertjequote:Op woensdag 29 maart 2006 20:20 schreef Tosca het volgende:
Wat leuk die bewegingen Kevin! Mijn vriend zal nog lang moeten wachten, de placenta ligt aan de voorkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |