Moet je de 3 maand voorbij zijn om blij te zijn? Dat dacht in in het begin ook, maar na 12 weken dacht ik: Oh ik kan pas blij zijn met de 20 weken echo en dat ik heb gezien of alles goed is. En nu die er bijna aan zit te komen denk ik: Ben pas echt blij als de kleine er is!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:36 schreef sweaty het volgende:
oh haha nou het kan dus allemaal nog komen, zou mooi zijn, ik kan er nog helemaal niet van genieten. Komt ook omdat ik die 3 maanden nog niet gepasseerd ben en nog niet voor de 100% blij kan zijn. We gaan het meemaken, ik heb nog ff :-)
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:31 schreef sweaty het volgende:
Het is niet dat ik niet blij ben dat ik een babytje krijg, integendeel ik wil het dolgraag. Ik kan alleen nog niet 100% blij zijn omdat ik nog niet zeker weet dat het goed zit en ik dus echt niet het gevoel heb dat er een nieuw mensje in mij groeit... Ik heb werkelijk het idee dat als ik volgende week de echo krijg dat er gewoon helemaal niets meer zit, stom zeg dat ik zo denk, slaat nergens op, maar ja ik doe het nou eenmaal. Krijg spontaan last van "zeurende borsten"alsof er iemand steeds indrukt, is dat normaal :-)
Ik kan me wel herkennen in de OP.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:31 schreef YPPY het volgende:
Het lijkt me juist dat je je meteen zwanger voelt, omdat alles verandert, maar dat is dus niet zo?
Nee hoor dat hoeft niet. Ik heb pas na een tijd getest omdat ik niet wist waar ik last van had, griep, weinig ongesteld, migraine, stress. Ik kreeg toen net te horen bij de huisarts dat ik net Pfeiffer had gehad dus waar dat wazige gevoel vandaan kwam, geen idee. Kon van alles komen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:31 schreef YPPY het volgende:
Het lijkt me juist dat je je meteen zwanger voelt, omdat alles verandert, maar dat is dus niet zo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |