Haha BM, ik zie het: je ligt bijna 2 maanden op me voorquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:05 schreef Bass-Miss het volgende:
Welkom Sweaty en Mwanatabu.
Lijkt het minder 'pril' bij mij...
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hiiieeer isse dan![]()
Ben nog heel pril hoor mensen, bijna 6 weken denk ik, en zo rond Sinterklaas uitgerekend denk ik ook. Ik denk dus veel deze dagen.
Ga straks ff zo'n leuke groeistreep regelen én me inlezen in dit theekransje
En NOG geloof ik niet dat er echt een beebje in mijn buik zit.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Haha BM, ik zie het: je ligt bijna 2 maanden op me voor
Waarom trouwens "Bass"-Miss? Speel je ook bas?
Haha, ik speel basgitaar, vandaat dat ik het vroeg hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:46 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
En NOG geloof ik niet dat er echt een beebje in mijn buik zit.
Ja,ik speel bastuba en een beetje contrabas.
En werd je eerste kindje rustig als hij die basnoten hoorde? Of heb je niet veel gespeeld toen tijdens de zwangerschap?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Haha, ik speel basgitaar, vandaat dat ik het vroeg hoor
Oh ja, ik was ook vroeg. Alles komt terug hier, ben me al flink in aan het lezen. Ik ben echt een hoop kwijt van mijn zwangerschappen, gek he?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:52 schreef Belana het volgende:
hier begon het met 16 weken mwanatabu, ook de eerste zwangerschap, maar dat stelt nog niet zoveel voor dan natuurlijk. reken er op rond de 20 weken
Het is hier nu een drukte van jewelste in mijn buik in ieder geval
De eerste gruwde ervanquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:55 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
En werd je eerste kindje rustig als hij die basnoten hoorde? Of heb je niet veel gespeeld toen tijdens de zwangerschap?
Nog geen idee hoe hij of zij het vindt eigenlijk.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De eerste gruwde ervanSowieso van muziek met veel lage tonen (Type O Negative werd niet gewaardeerd
) Meteen een kont in mn maag en een trap tegen mn ribben. Of dat even op wilde houden
![]()
En bij jou? Een echte jazzliefhebber inmiddels?
Het is voor mij ook mijn eerste zwangerschap. Daarom is het ook extra spannend hoe ik uit deze zwangerschap kom. Van de harde buiken zal ik dan geen last meer hebben neem ik aanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:44 schreef dutchie het volgende:
Ik kijk even Belana aan hoor, is voor mij nl. ook voor het eerst.
Of Cattie dacht ik?
ik dacht 'wat hoort ze dan vroeg?'quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:51 schreef Mwanatabu het volgende:
Haha, ik speel basgitaar, vandaat dat ik het vroeg hoor
Er had wel een kommaatje meer en een spelfoutje minder ingemogen, die zin van mij iddquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:54 schreef bixister het volgende:
gefeliciteed mwanatabu! en sweaty ook!
ik heb er een hele tijd over gedaan om deze zin te begrijpen:
[..]
ik dacht 'wat hoort ze dan vroeg?'![]()
maar nu snap ik 'm hehheh.![]()
ik gooi het maar op mijn nog steeds aanwezige zomertijddufheid.
PM-girl, wat een onzekere en angstige tijd voor jullie. sterkte ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |