Gistermiddag hebben wij een groeiecho laten maken (Ze dachten dat ik 4 weken verder liep!)
Maar hij/zij is niet te groot, ik heb alleen een grote baarmoeder en wat teveel vruchtwater. Verder moest ik gistermorgen en gistermiddag bloed prikken, voor bloedsuiker (1x nuchter, en 1x na de maaltijd) en daar is ook niks uitgekomen. Toch wilde de gyn voor de zekerheid een glucose onderzoek doen, en dat heb ik vanmorgen gedaan.
Rond 8 uur was ik er, moest ik eerst weer bloed laten prikken (binnenkant van mijn elleboog), toen kreeg ik een suikerdrankje (wat smerig!!!), dat moest ik zo snel mogelijk op drinken (tenminste binnen een half uur). Toen kreeg ik 3 keer om het half uur een prikje in mijn vinger en werd dat bloed in een klein buisje gedaan, als laatste werd er weer bloed geprikt aan de binnenkant van mijn elleboog en moest ik in een potje plassen. Toen mocht ik eindelijk naar huis!! Ik ben toen ook thuis gebleven, heb vannacht heel slecht geslapen (denk door de spanning) en voel me niet zo lekker...
Ben nog steeds aan het nagenieten van de echo van gisteren.
De baby ligt al met het hoofdje naar beneden (dat gevoel heb ik al een hele lange tijd, omdat ik de schopjes steeds bovenin voel). We hebben 1 fotootje meegekregen maar daar staat alleen de vorm van het schedeltje op. De baby lag namelijk met het gezichtje naar mijn rug toe zeg maar, dus ze kon geen mooie foto maken. Verder is ze alles bij langs geweest, we hebben een handje gezien, een voetje, het ruggetje, ze lag met de beentjes gekruist, zag er zo schattig uit! Toen ik vroeg om een fotootje begon de baby zo te bewegen dat er geen mooie foto meer gemaakt kon worden, alleen dus het schedeltje. Nou ja, we hebben de baby gezien en alles is goed!!!
Ben nu benieuwd naar de uitslag van de glucose test van vanmorgen. Donderdagmiddag moet ik bellen met de gyn voor de uitslag.
Wij (mijn moeder, vriend en ik) zijn zondag naar de 9maanden beurs geweest en het was heel erg leuk!! we waren er rond half 12 en om ongeveer half 4 gingen we weer naar huis. We kwamen met heel wat spulletjes thuis! Ik heb 2 buikbanden gekocht, wat lakentjes, onderlakentjes, dekentje, 2 pakken luiers van de kruidvat en nog meer. Ik hoefde haast niks te tillen 
![]()
 dat deden mijn vriend en mijn moeder wel haha
en dat wilden ze zelf hoor hihi
Verder heb ik zaterdag al de eerste 2 wasjes gedraaid met lakentjes, rompertjes en ander wit spul. Erg leuk gezicht al die rompertjes aan de waslijn hihi
Liefs Monique