abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 maart 2006 @ 13:24:39 #251
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36431697
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:13 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Nee. Maar ik kom toch ook niet aan met zo'n argument? Niet relevant dit.

En VoH heeft in het verleden wel bewezen dat ie ook tegen de betere tegenstanders op belangrijke momenten van waarde kan zijn.
Wanneer dan? Dit is een puur informatieve vraag overigens. Ik volg PSV niet zo, dus kan dergelijke momenten niet opdissen, maar wat zijn nou de top 3 goals die hij tegen kwalitatief toptegenstanders maakt in het laatste kwartier (en bijvoorkeur wanneer hij als invaller in kwam).
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_36431703
En dan kun je af en toe beter de lange bal spelen dan goed voetballen.

En een breekijzer als Jan breng je alleen in als ze voorin wat stoorkracht gebruiken en het heeft toch vaak nut met de juiste speler.
pi_36431707
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als je in de laatste 5 minuten met 2-1 achter staat en je wilt er nog een verlenging uit slepen dan moet je gewoon Vennegoor inbrengen en gewoon ballen naar voren gaan pompen. Huntelaar is een 4-3-3 spits en in die laatste 5 minuten ga je Huntelaar echt niet inbrengen voor RvN. Er moet dan iemand naast RvN komen, en daar is Vennegoor veel bruikbaarder in.
Of denk jij dat er nog gewoon goed gevoetbalt word in die laatste 5 minuten? Dan is het alleen maar lange ballen hoor.
KJH kan dr ook prima naast... hoeft niet ipv zoals jullie het allemaal zien... je kan heel goed met RvN en KJH spelen...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_36431712
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als je in de laatste 5 minuten met 2-1 achter staat en je wilt er nog een verlenging uit slepen dan moet je gewoon Vennegoor inbrengen en gewoon ballen naar voren gaan pompen. Huntelaar is een 4-3-3 spits en in die laatste 5 minuten ga je Huntelaar echt niet inbrengen voor RvN. Er moet dan iemand naast RvN komen, en daar is Vennegoor veel bruikbaarder in.
Of denk jij dat er nog gewoon goed gevoetbalt word in die laatste 5 minuten? Dan is het alleen maar lange ballen hoor.
Dat zou mijns inziens niet de intentie moeten zijn; gewoon blijven voetballen. Tempo omhoog en dus niet met een statische lange spits waar de verdediging zich makkelijk op in kan stellen.
pi_36431732
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:23 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Huntelaar is een goede tegen-een-bal-aanloper heel kort gezegd. Ik denk dat VoH idd harder bezig is voor het team achter de schermen. Niet dat Huntelaar dit niet doet, maar ik zet het verschil even neer in uitersten, he.
Huntelaar verwerkt misschien meer voorzetten (vleugelspel ivm systeem vBasten) tot goals dan VoH, die ook een goede kopper is, en deze laatste heeft meer effect door zijn sleurwerk. Staat weer tegenover dat Kuijt daar ook weer goed voor is.
Maw: deze discussie kun je doortrekken tot het oneindige.
Ben eigenlijk bang dat het WK net iets te vroeg komt voor Huntelaar en dat het daarom VoH wordt. Waar ik eerlijk gezegd net iets minder kapot van ben. Stom he?
Waarom bang? Lekker boeiend ik zie het liefst zo min mogenlijk Feyenoorders in Oranje. Daar kunnen ze alleen maar blesseures oplopen. Mij boeid dat hele Oranje niet.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 maart 2006 @ 13:26:07 #256
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36431744
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:22 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik neem als voorbeeld Inter - Ajax.

Materazzi had Huntelaar aan de ketting liggen.
Als je Jan er dan inbrengt dan komt Marco onder druk te staan omdat Jan fysiek sterk is.

Hierdoor krijgen Jan en Huntelaar meer vrijheid en kunnen ze beide scoren.
Denk je dat Materazzi niet aan de ketting zou hebben ligen?

Ik denk dat als KJH en RvN beiden spelen Materazzi een keus moet maken en dat wordt dan lastiger voor hem ...
pi_36431759
VofH is overrated... laatste jaren al geen kloot laten zien... Hij word ook te oud...
pi_36431760
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:25 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Dat zou mijns inziens niet de intentie moeten zijn; gewoon blijven voetballen. Tempo omhoog en dus niet met een statische lange spits waar de verdediging zich makkelijk op in kan stellen.
Nee, ook niet die van de trainer. Maar dat gebeurd automatisch. Het word dan paniek voetbal.
pi_36431788
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee, ook niet die van de trainer. Maar dat gebeurd automatisch. Het word dan paniek voetbal.
Omdat er dan een lange spits ingebracht wordt, ja. Die alleen maar kan koppen.
pi_36431795
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

euh nee... Huntelaar is fysiek net zo sterk als een Jan, daarbij komt dat KJH jonger is en meer uithoudingsvermogen heeft. vergelijking gaat natuurlijk ook niet op... omdat in jou optiek huntelaar al start...
Klopt niet veel van wat je zegt.

Huntelaar start niet, maar Ruud van Nistelrooij en er zitten toch nog wat verschillen tussen de 2.
En Jan is ook fysiek sterker en zou de rol als breekijzer beter vervullen dan Huntelaar.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 maart 2006 @ 13:28:10 #261
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36431803
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:23 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Huth is ook geen een spits.
Nee, exactly my point: hij is een "pinch-hitter" die ingebracht wordt door iemand die blijkbaar gelooft dat je geen geode spits nodig hebt in het laatste kwartier, maar een "pinchhitter"
pi_36431833
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:27 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Omdat er dan een lange spits ingebracht wordt, ja. Die alleen maar kan koppen.
Je wilt zeggen dat als je constant tegen een Italiaanse muur aan loopt je gewoon moet blijven voetballen? Dan heb je een grote sterke spits nodig die kan sleuren, duwen en trekken (Kuijt VoH)
pi_36431857
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:26 schreef Doc het volgende:

[..]

Denk je dat Materazzi niet aan de ketting zou hebben ligen?

Ik denk dat als KJH en RvN beiden spelen Materazzi een keus moet maken en dat wordt dan lastiger voor hem ...
Materazzi had het makkelijk met Huntelaar en als je Klaas Jan naast Ruud laat invallen dan heb je niet zoveel verschil.
Met jan is dit wel het geval.
Lichamelijk sterker en beter koppen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 maart 2006 @ 13:30:31 #264
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36431874
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Je wilt zeggen dat als je constant tegen een Italiaanse muur aan loopt je gewoon moet blijven voetballen? Dan heb je een grote sterke spits nodig die kan sleuren, duwen en trekken (Kuijt VoH)
Wanneer heeft VoH of Kuyt voor het laatst gescoord tegen zo'n Italiaans muur?
pi_36431877
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:27 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Klopt niet veel van wat je zegt.

Huntelaar start niet, maar Ruud van Nistelrooij en er zitten toch nog wat verschillen tussen de 2.
En Jan is ook fysiek sterker en zou de rol als breekijzer beter vervullen dan Huntelaar.
dat laatste ben ik al zeker niet met je eens, huntelaar is een completere spits dan VofH die gewoon te oud en traag word. Daarbij komt dat als je puur op de statistieken van de afgelopen periode gaat kijken KJH een terrechte keuze zou zijn.
pi_36431880
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Daar liggen Italiaanse verdedigers ook niet wakker van, hoor. Met spelers als Robben, Van Persie, Van der Vaart, e.d. denk ik dat je inderdaad beter voor de voetballende oplossing kunt kiezen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 maart 2006 @ 13:31:38 #267
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36431910
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:29 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Materazzi had het makkelijk met Huntelaar en als je Klaas Jan naast Ruud laat invallen dan heb je niet zoveel verschil.
Nee, dan moet Materazzi kiezen tussen RvN en KJH...
pi_36431925
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

dat laatste ben ik al zeker niet met je eens, huntelaar is een completere spits dan VofH die gewoon te oud en traag word. Daarbij komt dat als je puur op de statistieken van de afgelopen periode gaat kijken KJH een terrechte keuze zou zijn.
Hoe kom je er nou weer bij dan VoH oud en traag word
pi_36431951
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:28 schreef Doc het volgende:

[..]

Nee, exactly my point: hij is een "pinch-hitter" die ingebracht wordt door iemand die blijkbaar gelooft dat je geen geode spits nodig hebt in het laatste kwartier, maar een "pinchhitter"
Maar ik noem jan telkens 'breekijzer' om zo duidelijk te maken dat deze spits met de juiste kwaliteiten ( fysiek sterk , koppen en overzicht ) daarvoor dit wel kan.

Jan is natuurlijk niet voor de basis maar dan echt voor als je het lastig hebt tegen sterke verdedigers.

Bij een aanvaller en verdediger zijn toch veel verschillen hoor.
Ook al zouden ze dezelfde lengte en gewicht hebben.
pi_36431954
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:31 schreef Doc het volgende:

[..]

Ja en als je VoH erin zet moet hij kiezen kussen RvN en VoH, so whats your point
pi_36431974
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

waarom speelt hij niet zoveel dan?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 maart 2006 @ 13:34:10 #272
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36431982
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja en als je VoH erin zet moet hij kiezen kussen RvN en VoH, so whats your point
Dat het er niet toe doet dat RvN en KJH "dezelfde type speler" zijn.
pi_36432013
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:31 schreef Doc het volgende:

[..]

Maar dan zou Jan het hem toch moeilijker kunnen maken met zijn kwaliteiten.

Verdediger kan ook van 2 spelers winnen die hem niet aan kunnen.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 13:35:19 #274
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_36432019
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij is 28 ofzo...
pi_36432038
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:33 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

waarom speelt hij niet zoveel dan?
Volg je het voetbal

Hij miste 2 of 3 competitie duels door een blessure.

En hij maakt minder doelpunten omdat hij nu meer ballen doorkopt etc.
Mensen onderschatten hem zoals nu weer eens blijkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')