Wanneer dan? Dit is een puur informatieve vraag overigens. Ik volg PSV niet zo, dus kan dergelijke momenten niet opdissen, maar wat zijn nou de top 3 goals die hij tegen kwalitatief toptegenstanders maakt in het laatste kwartier (en bijvoorkeur wanneer hij als invaller in kwam).quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee. Maar ik kom toch ook niet aan met zo'n argument? Niet relevant dit.
En VoH heeft in het verleden wel bewezen dat ie ook tegen de betere tegenstanders op belangrijke momenten van waarde kan zijn.
KJH kan dr ook prima naast... hoeft niet ipv zoals jullie het allemaal zien... je kan heel goed met RvN en KJH spelen...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je in de laatste 5 minuten met 2-1 achter staat en je wilt er nog een verlenging uit slepen dan moet je gewoon Vennegoor inbrengen en gewoon ballen naar voren gaan pompen. Huntelaar is een 4-3-3 spits en in die laatste 5 minuten ga je Huntelaar echt niet inbrengen voor RvN. Er moet dan iemand naast RvN komen, en daar is Vennegoor veel bruikbaarder in.
Of denk jij dat er nog gewoon goed gevoetbalt word in die laatste 5 minuten? Dan is het alleen maar lange ballen hoor.
Dat zou mijns inziens niet de intentie moeten zijn; gewoon blijven voetballen. Tempo omhoog en dus niet met een statische lange spits waar de verdediging zich makkelijk op in kan stellen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je in de laatste 5 minuten met 2-1 achter staat en je wilt er nog een verlenging uit slepen dan moet je gewoon Vennegoor inbrengen en gewoon ballen naar voren gaan pompen. Huntelaar is een 4-3-3 spits en in die laatste 5 minuten ga je Huntelaar echt niet inbrengen voor RvN. Er moet dan iemand naast RvN komen, en daar is Vennegoor veel bruikbaarder in.
Of denk jij dat er nog gewoon goed gevoetbalt word in die laatste 5 minuten? Dan is het alleen maar lange ballen hoor.
Waarom bang? Lekker boeiend ik zie het liefst zo min mogenlijk Feyenoorders in Oranje. Daar kunnen ze alleen maar blesseures oplopen. Mij boeid dat hele Oranje niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Huntelaar is een goede tegen-een-bal-aanloper heel kort gezegd. Ik denk dat VoH idd harder bezig is voor het team achter de schermen. Niet dat Huntelaar dit niet doet, maar ik zet het verschil even neer in uitersten, he.
Huntelaar verwerkt misschien meer voorzetten (vleugelspel ivm systeem vBasten) tot goals dan VoH, die ook een goede kopper is, en deze laatste heeft meer effect door zijn sleurwerk. Staat weer tegenover dat Kuijt daar ook weer goed voor is.
Maw: deze discussie kun je doortrekken tot het oneindige.
Ben eigenlijk bang dat het WK net iets te vroeg komt voor Huntelaar en dat het daarom VoH wordt. Waar ik eerlijk gezegd net iets minder kapot van ben. Stom he?
Denk je dat Materazzi niet aan de ketting zou hebben ligen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik neem als voorbeeld Inter - Ajax.
Materazzi had Huntelaar aan de ketting liggen.
Als je Jan er dan inbrengt dan komt Marco onder druk te staan omdat Jan fysiek sterk is.
Hierdoor krijgen Jan en Huntelaar meer vrijheid en kunnen ze beide scoren.
Nee, ook niet die van de trainer. Maar dat gebeurd automatisch. Het word dan paniek voetbal.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:25 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Dat zou mijns inziens niet de intentie moeten zijn; gewoon blijven voetballen. Tempo omhoog en dus niet met een statische lange spits waar de verdediging zich makkelijk op in kan stellen.
Omdat er dan een lange spits ingebracht wordt, ja. Die alleen maar kan koppen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, ook niet die van de trainer. Maar dat gebeurd automatisch. Het word dan paniek voetbal.
Klopt niet veel van wat je zegt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
euh nee... Huntelaar is fysiek net zo sterk als een Jan, daarbij komt dat KJH jonger is en meer uithoudingsvermogen heeft. vergelijking gaat natuurlijk ook niet op... omdat in jou optiek huntelaar al start...
Nee, exactly my point: hij is een "pinch-hitter" die ingebracht wordt door iemand die blijkbaar gelooft dat je geen geode spits nodig hebt in het laatste kwartier, maar een "pinchhitter"quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Huth is ook geen een spits.
Je wilt zeggen dat als je constant tegen een Italiaanse muur aan loopt je gewoon moet blijven voetballen? Dan heb je een grote sterke spits nodig die kan sleuren, duwen en trekken (Kuijt VoH)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:27 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Omdat er dan een lange spits ingebracht wordt, ja. Die alleen maar kan koppen.
Materazzi had het makkelijk met Huntelaar en als je Klaas Jan naast Ruud laat invallen dan heb je niet zoveel verschil.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:26 schreef Doc het volgende:
[..]
Denk je dat Materazzi niet aan de ketting zou hebben ligen?
Ik denk dat als KJH en RvN beiden spelen Materazzi een keus moet maken en dat wordt dan lastiger voor hem ...
Wanneer heeft VoH of Kuyt voor het laatst gescoord tegen zo'n Italiaans muur?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat als je constant tegen een Italiaanse muur aan loopt je gewoon moet blijven voetballen? Dan heb je een grote sterke spits nodig die kan sleuren, duwen en trekken (Kuijt VoH)
dat laatste ben ik al zeker niet met je eens, huntelaar is een completere spits dan VofH die gewoon te oud en traag word. Daarbij komt dat als je puur op de statistieken van de afgelopen periode gaat kijken KJH een terrechte keuze zou zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Klopt niet veel van wat je zegt.
Huntelaar start niet, maar Ruud van Nistelrooij en er zitten toch nog wat verschillen tussen de 2.
En Jan is ook fysiek sterker en zou de rol als breekijzer beter vervullen dan Huntelaar.
Daar liggen Italiaanse verdedigers ook niet wakker van, hoor. Met spelers als Robben, Van Persie, Van der Vaart, e.d. denk ik dat je inderdaad beter voor de voetballende oplossing kunt kiezen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat als je constant tegen een Italiaanse muur aan loopt je gewoon moet blijven voetballen? Dan heb je een grote sterke spits nodig die kan sleuren, duwen en trekken (Kuijt VoH)
Nee, dan moet Materazzi kiezen tussen RvN en KJH...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Materazzi had het makkelijk met Huntelaar en als je Klaas Jan naast Ruud laat invallen dan heb je niet zoveel verschil.
Hoe kom je er nou weer bij dan VoH oud en traag wordquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
dat laatste ben ik al zeker niet met je eens, huntelaar is een completere spits dan VofH die gewoon te oud en traag word. Daarbij komt dat als je puur op de statistieken van de afgelopen periode gaat kijken KJH een terrechte keuze zou zijn.
Maar ik noem jan telkens 'breekijzer' om zo duidelijk te maken dat deze spits met de juiste kwaliteiten ( fysiek sterk , koppen en overzicht ) daarvoor dit wel kan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee, exactly my point: hij is een "pinch-hitter" die ingebracht wordt door iemand die blijkbaar gelooft dat je geen geode spits nodig hebt in het laatste kwartier, maar een "pinchhitter"
Ja en als je VoH erin zet moet hij kiezen kussen RvN en VoH, so whats your pointquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee, dan moet Materazzi kiezen tussen RvN en KJH...
waarom speelt hij niet zoveel dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou weer bij dan VoH oud en traag word![]()
Dat het er niet toe doet dat RvN en KJH "dezelfde type speler" zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja en als je VoH erin zet moet hij kiezen kussen RvN en VoH, so whats your point![]()
Maar dan zou Jan het hem toch moeilijker kunnen maken met zijn kwaliteiten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee, dan moet Materazzi kiezen tussen RvN en KJH...
Hij is 28 ofzo...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou weer bij dan VoH oud en traag word![]()
Volg je het voetbalquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:33 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
waarom speelt hij niet zoveel dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |