Deze had ik wel herkend, maar ja...beetje te laat nu.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:56 schreef Doff het volgende:
[..]
nope, nog een laatste foto dan maar:
[afbeelding]
Groot gelijk heb je!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:20 schreef mamamiep het volgende:
want ik heb bijvoorbeeld een hekel aan 'enigste' en 'ouder als' etc..
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:20 schreef mamamiep het volgende:
Er staat mama. Als ik me aan de officiele spelling ga houden (volgens mij mag het trouwens allebei), dan gaan denk ik heel veel mensen zeuren, want ik heb bijvoorbeeld een hekel aan 'enigste' en 'ouder als' etc.
.
Nooit van gehoord eigenlijk, maar het geslacht is goedquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:25 schreef wyccie het volgende:
Charlotte Rampling?
Ietsje minder bekend. Geslacht ook hier goed.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Brad Pitt?
Raimi en uit 1998 (even opgezocht voor je).quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:45 schreef Doff het volgende:
A Simple Plan? Of was die van Raimi.
En dat is al 2 goed.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:52 schreef wyccie het volgende:
Oh Christina Ricci!
edit: overbodigquote:Op zondag 26 maart 2006 00:00 schreef mamamiep het volgende:
EI is bekend door een van de meest succesvolle en hilarische Engelse programma's. Iedereen kent het en de acteurs (al is er geloof ik al 1 overleden).
Da's uiteraard Eric Idle.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:00 schreef mamamiep het volgende:
EI is bekend door een van de meest succesvolle en hilarische Engelse programma's. Iedereen kent het en de acteurs (al is er geloof ik al 1 overleden).
Je wil echt heel graag je bed in hequote:Op zondag 26 maart 2006 00:12 schreef mamamiep het volgende:
Dus eigenlijk moet je gewoon een naam met een C noemen.
Nee, de film bestaat enkel uit 1 naam, dus niet + een achternaam of twee keer de naam oid.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:13 schreef Doff het volgende:
Corinna, Corinna ofsoiets? Al is die met Whoopie Goldberg als ik me niet vergis?
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:15 schreef wyccie het volgende:
Christine?
Geinig, ik ben ook met mn dooie gemak met studieopdracht bezig.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:16 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Nee, de film bestaat enkel uit 1 naam, dus niet + een achternaam of twee keer de naam oid.
En ik lig al in bed, maar ik ben aan het leren, dus zo'n haast heb ik niet.
Ik heb maandag en woensdag tentamen en moet vrijdag nog een paper inleveren. Daarbij lig ik nooit voor 12 uur op bed, dus ik slaap nog lang nietquote:Op zondag 26 maart 2006 00:18 schreef Doff het volgende:
[..]
Geinig, ik ben ook met mn dooie gemak met studieopdracht bezig.
Enne, ziggy, ik zal een nieuwe avatar in overweging nemen
Ik denk niet dat hij het meende. Echt verwarrend was het toen iedereen die stomme Games-avatar had voor de prijsvraag.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:18 schreef Doff het volgende:
Enne, ziggy, ik zal een nieuwe avatar in overweging nemen
Ah nouja, ik heb 'm net vandaag voor het eerst, dus kijk wel ffquote:Op zondag 26 maart 2006 00:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het meende. Echt verwarrend was het toen iedereen die stomme Games-avatar had voor de prijsvraag.
Eindelijk het goede geslacht. Ik heb pas nog gezegd dat er in FMT teveel (halfnaakte) vrouwen voorkwamen en dat je kon merken dat het voornamelijk jongens zijn die hier zitten. Dan neem ik natuurlijk wel een mannennaam als film (al is de hoofdpersoon een jongen van een jaar of 15).quote:Op zondag 26 maart 2006 00:24 schreef wyccie het volgende:
Christopher
Als je het weet is het heel gewoon ja.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:31 schreef Sokolsky het volgende:
Casper toch gewoon?
Zo te horen ken jij de film wel?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:31 schreef Sokolsky het volgende:
Casper toch gewoon?
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:53 schreef mamamiep het volgende:
Ik gok erop dat ik het niet goed hebt, want het lijkt me een beetje een strikvraag.
Succes met dat studiespul van jequote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 01:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat bedoel je eigenlijk? Een Europese of een Afrikaanse zwaluw?
Omdat als je deze quote herkent, je de film ook meteen weet. En anders weet je het antwoord toch niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:54 schreef wyccie het volgende:
Frappant dat je zelden vermeldt om welke film het gaat.
Zelfs al is het zo dat je de film weet als je de vraag ziet (indien je de film gezien hebt)....ik zou het fijn vinden om dat soort trivia ook te weten zonder de betreffende film gezien te hebben.
quote:Op zondag 26 maart 2006 01:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat bedoel je eigenlijk? Een Europese of een Afrikaanse zwaluw?
quote:Op zondag 26 maart 2006 09:28 schreef dolle_hond het volgende:
en weer een puntje op de zwarte lijst voor z3
Nope. Had trouwens nog best gekund.quote:
Ja, dat is wat ik zei, maar dan met andere woorden.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat als je deze quote herkent, je de film ook meteen weet. En anders weet je het antwoord toch niet.
Joy Division is goed.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik zei, maar dan met andere woorden.
En tóch vind ik het fijn om te weten opm welke film het gaat als bijvoorbeeld de volgende keer weer dezelfde vraag gesteld wordt
En trouwens:
Joy Division, Stone Roses en pfff uhm apen.
Hou maar op met lachen.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:00 schreef mamamiep het volgende:
The Cure. Als die erin zit ga ik heel hard lachen.
De 'soundtrack' op imdb vermeldt ook nummers die wel in de film te horen zijn, maar niet op de officiele cd staan.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:01 schreef wyccie het volgende:
oh...op de soundtrack...hmm, dat kan zomaar heel wat anders zijn.
New Order is ook goed.quote:Dan gok ik nog New Order en David Bowie.
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:03 schreef wyccie het volgende:
Warsaw?
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:03 schreef mamamiep het volgende:
Franz Ferdinand?
Jeff Buckley ook niet. Je kan bijvoorbeeld meer de punkkant opdenken.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]Nee.
*ding dong* Hier volgt een dienstmededeling: Ik krijg trouwens over een minuutje of tien bezoek, dus het is mogelijk dat ik het derde antwoord niet meer zie. Einde mededeling. *ding dong*
dolle_hond + 1quote:Op zondag 26 maart 2006 12:06 schreef dolle_hond het volgende:
joy division
sex pistols
new order
happy mondays
can
Die bedoelde ik met de apen!quote:Op zondag 26 maart 2006 12:06 schreef dolle_hond het volgende:
joy division
sex pistols
new order
happy mondays
can
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die bedoelde ik met de apen!![]()
monkeys, mondays
dan stond tony alleen met can te pratenquote:
Brazil bedoel je? Of Dark City. Ik vond Brazil namelijk een serieusere film met een boodschap en Dark City een vermakelijk SF thrillertje.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:07 schreef Sokolsky het volgende:
Wel leuk, maar heel anders dan Brazil. Een stuk serieuzer.
Sound of music is correct, andere is nog niet geraden.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:48 schreef laurenzo85 het volgende:
Zal wel Sound of Music zijn.. Die ander Once Upon a time in the west?
De boodschap van Brazil was serieuzer, maar de toonzetting natuurlijk niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Brazil bedoel je? Of Dark City. Ik vond Brazil namelijk een serieusere film met een boodschap en Dark City een vermakelijk SF thrillertje.
Ik vind het verschil niet zo groot hoor. Doctor Zhivago vind ik een prachtfilm, Funny Girl een geweldig prul.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:48 schreef JelleS het volgende:
Ook niet
Zoals je ziet is er een groot verschil tussen de 2 lijstjes. Aan de ene kant musicals en 'plat' vermaak, aan de andere kant kwaliteitsfilms. Bij de nummers 1 is dat ook zo.
Uiteraard. Voor 3 miljoen gemaakt, en een opbrengt van rond de 50 miljoen.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:52 schreef Sokolsky het volgende:
The Graduate?
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:54 schreef Sokolsky het volgende:
Godlfinger staat ook gewoon in dat andere lijstje
Als die blijft drijven. Dus als die lichter is dan een eend.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:56 schreef Sokolsky het volgende:
Hoe kom je er achter of iemand een heks is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |