Behoorlijk ja.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:25 schreef Sheridana het volgende:
[..]
we zijn wel lekker GMTA bezig he...?
correctquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Original Sin?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:56 schreef California het volgende:
Dat middelste gezicht was duidelijk Frans. Maar dat ljikt me Ascenseur Pour L'Echafaud.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:56 schreef dolle_hond het volgende:
twin peaks:fire walk with me
Ik vind 't een goede vraag, hij kan er niets aan doen dat wij zo dom zijnquote:
Vragen die ik niet weet, zijn per definitie niet leuk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind 't een goede vraag, hij kan er niets aan doen dat wij zo dom zijn.
deep impact. die bedoelde ik bij 3 met morgan freeman als president van de VSquote:
Yup, maar is geen Deep Impact:).quote:op 3 zien we toch TL?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:35 schreef Asap het volgende:
Is vijf de remake, King Kong? Een vrouw die schrikt en een boot om hem te vervoeren?
Moet deze nog steeds zien![]()
nope, nog een laatste foto dan maar:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:53 schreef Sokolsky het volgende:
1 lijkt me gewoon Kinsey.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:55 schreef Sokolsky het volgende:
Barton Fink?
Het type vraag is wel leuk, maar de plaatjes waren echt heel moeilijk herkenbaar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:57 schreef Doff het volgende:
Dat duurde ff, ik zal maar niet vaker dit soort vragen maken
Ik overschat jullie misschien een beetje, zie het als een complimentquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:59 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Het type vraag is wel leuk, maar de plaatjes waren echt heel moeilijk herkenbaar.
Zaterdagavond moet je niet te ingewikkeld doen, is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:07 schreef Doff het volgende:
The Good, the Bad and the Ugly natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |