quote:Op zondag 26 maart 2006 01:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat bedoel je eigenlijk? Een Europese of een Afrikaanse zwaluw?
Omdat als je deze quote herkent, je de film ook meteen weet. En anders weet je het antwoord toch niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:54 schreef wyccie het volgende:
Frappant dat je zelden vermeldt om welke film het gaat.
Zelfs al is het zo dat je de film weet als je de vraag ziet (indien je de film gezien hebt)....ik zou het fijn vinden om dat soort trivia ook te weten zonder de betreffende film gezien te hebben.
quote:Op zondag 26 maart 2006 01:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat bedoel je eigenlijk? Een Europese of een Afrikaanse zwaluw?
quote:Op zondag 26 maart 2006 09:28 schreef dolle_hond het volgende:
en weer een puntje op de zwarte lijst voor z3
Nope. Had trouwens nog best gekund.quote:
Ja, dat is wat ik zei, maar dan met andere woorden.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat als je deze quote herkent, je de film ook meteen weet. En anders weet je het antwoord toch niet.
Joy Division is goed.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik zei, maar dan met andere woorden.
En tóch vind ik het fijn om te weten opm welke film het gaat als bijvoorbeeld de volgende keer weer dezelfde vraag gesteld wordt
En trouwens:
Joy Division, Stone Roses en pfff uhm apen.
Hou maar op met lachen.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:00 schreef mamamiep het volgende:
The Cure. Als die erin zit ga ik heel hard lachen.
De 'soundtrack' op imdb vermeldt ook nummers die wel in de film te horen zijn, maar niet op de officiele cd staan.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:01 schreef wyccie het volgende:
oh...op de soundtrack...hmm, dat kan zomaar heel wat anders zijn.
New Order is ook goed.quote:Dan gok ik nog New Order en David Bowie.
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:03 schreef wyccie het volgende:
Warsaw?
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:03 schreef mamamiep het volgende:
Franz Ferdinand?
Jeff Buckley ook niet. Je kan bijvoorbeeld meer de punkkant opdenken.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]Nee.
*ding dong* Hier volgt een dienstmededeling: Ik krijg trouwens over een minuutje of tien bezoek, dus het is mogelijk dat ik het derde antwoord niet meer zie. Einde mededeling. *ding dong*
dolle_hond + 1quote:Op zondag 26 maart 2006 12:06 schreef dolle_hond het volgende:
joy division
sex pistols
new order
happy mondays
can
Die bedoelde ik met de apen!quote:Op zondag 26 maart 2006 12:06 schreef dolle_hond het volgende:
joy division
sex pistols
new order
happy mondays
can
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die bedoelde ik met de apen!![]()
monkeys, mondays
dan stond tony alleen met can te pratenquote:
Forum Opties | |
---|---|