Brazil bedoel je? Of Dark City. Ik vond Brazil namelijk een serieusere film met een boodschap en Dark City een vermakelijk SF thrillertje.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:07 schreef Sokolsky het volgende:
Wel leuk, maar heel anders dan Brazil. Een stuk serieuzer.
Sound of music is correct, andere is nog niet geraden.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:48 schreef laurenzo85 het volgende:
Zal wel Sound of Music zijn.. Die ander Once Upon a time in the west?
De boodschap van Brazil was serieuzer, maar de toonzetting natuurlijk niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Brazil bedoel je? Of Dark City. Ik vond Brazil namelijk een serieusere film met een boodschap en Dark City een vermakelijk SF thrillertje.
Ik vind het verschil niet zo groot hoor. Doctor Zhivago vind ik een prachtfilm, Funny Girl een geweldig prul.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:48 schreef JelleS het volgende:
Ook niet
Zoals je ziet is er een groot verschil tussen de 2 lijstjes. Aan de ene kant musicals en 'plat' vermaak, aan de andere kant kwaliteitsfilms. Bij de nummers 1 is dat ook zo.
Uiteraard. Voor 3 miljoen gemaakt, en een opbrengt van rond de 50 miljoen.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:52 schreef Sokolsky het volgende:
The Graduate?
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:54 schreef Sokolsky het volgende:
Godlfinger staat ook gewoon in dat andere lijstje
Als die blijft drijven. Dus als die lichter is dan een eend.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:56 schreef Sokolsky het volgende:
Hoe kom je er achter of iemand een heks is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |