Over welk nummer gaat dit, en waarom haalde het niet de nummer 1 in de UK?quote:"This was the first ever million selling record in the UK not to get to #1"
Je wordt wel een beetje warm nuquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of hij stond stiekem wel op nummer 1, maar dan net in de week dat er een jaarlijst was. vast een kerstsingle dan
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wham! - Last Christmas?
vast gesneuveld tegenover Band Aid
last van orwell?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Vanwege je opmerking over het jaar moest ik eigenlijk gelijk aan 1984 denken, weet niet waarom.
jerver73 + 1quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:07 schreef jerver73 het volgende:
sita
Ik dacht bij "donkerbruin" aan iets heel anders...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
jerver73 + 1![]()
Ik heb zomaar een donkerbruin vermoeden dat het hier om een fotosoep gaat![]()
![]()
ah, duidelijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:25 schreef Gambolputty het volgende:
@Ranja: Herstel van daarnet: ik dacht dat het over hits van Moses ging. Ik las ff over the Communards heen, voor het gemak.
Welk nummer?quote:This is about an incident in 1986 when CBS news anchor Dan Rather was attacked on a New York City sidewalk by a crazed man yelling "" The man turned out to be William Tager, who was caught when he killed a stagehand outside of the Today Show studios 9 years later. Tager, who is serving a 25 year sentence, said he was convinced the media was beaming signals into his head, and that he was on a mission to determine their
.
Nee, meer iets wat bij een 'crazed man' past.quote:
quote:After this came out, "" became a catch phrase and was a running joke on The David Letterman Show. Rather had a good sense of humor about it and later appeared on the show, singing this with
backing him.
Ik denk dat their op die signalen slaat (omdat media in de quote -ten onrechte- als enkelvoud wordt gebruikt).quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:31 schreef lubje25 het volgende:
[..]
middag allemaal.
blabla determine their GOAL?
![]()
Hoewel... waarom zou hij Kenneth tegen Dan zeggen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:35 schreef GLO het volgende:
What's The Frequency Kenneth? van R.E.M.?
Hoppa!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:35 schreef GLO het volgende:
What's The Frequency Kenneth? van R.E.M.?
Ha, toch. Leuke vraag.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:38 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hoppa!![]()
GLO + 1
Leuke site, http://www.songfacts.com
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:34 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik denk dat their op die signalen slaat (omdat media in de quote -ten onrechte- als enkelvoud wordt gebruikt).
Als ik ergens op klik op die site, dan zegt ie dat het niet kan. Ben ik hierin de enige of ligt het aan de site zelf?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:38 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hoppa!![]()
GLO + 1
Leuke site, http://www.songfacts.com
Krijg je melding "Error: het kan niet" of is het wat minder cryptisch?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:49 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Als ik ergens op klik op die site, dan zegt ie dat het niet kan. Ben ik hierin de enige of ligt het aan de site zelf?
Nee hoor, da's een gelegenheidspak.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:52 schreef cafca het volgende:
Is het erg als ik die linker cowboy niet herken?
Bij mij ookquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:52 schreef cafca het volgende:
@Lubje: bij mij doet-ie het gewoon
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Krijg je melding "Error: het kan niet" of is het wat minder cryptisch?
Dan kun je nu op weg naar het antwoordquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:00 schreef cafca het volgende:
Ah, die. Zo ken ik hem wel.
Die rechter heb ik vorige week nog gevraagd n.a.v. zijn overlijden
Vast niet de overeenkomst was er een tijdens hun leven; hun latere leven, welteverstaanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die was vast niet tegen een boom opgeskied?
Ga door...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:06 schreef cafca het volgende:
Hebben ze allebei politiek bedreven?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:11 schreef cafca het volgende:
Allebei burgemeester geweest?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:19 schreef GLO het volgende:
Mike Peters van The Alarm
Iddquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:29 schreef ranja het volgende:
I've got the bullets
'k Heb de film thuis, maar snapte hem toch niet...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:31 schreef cafca het volgende:
Die band is daar toch naar venoemd?
Dat mag je wel aannemenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:31 schreef cafca het volgende:
Die band is daar toch naar venoemd?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:35 schreef Z het volgende:
Duran Duran
Ik kwam laatst bij het Kruidvat een fraaie James Dean-box tegen met alledrie zijn films plus nog 3 discs met extra's, maar ik vond 50 euro toch net iets te veel geldquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:31 schreef ranja het volgende:
Goeie film ooklang geleden dat ik die gezien heb, wil de dvd ooit nog wel eens.
quote:The change will do you good
I always knew it would
Sometimes I'm thinking that I love you
But I know it's only lust
Your kiss so sweet
Your sweat so sour
Welk één toevalquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Damaged Goods van Gang Of Four. Wilde ik ook vragen paar dagen gleden
quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:11 schreef ranja het volgende:
Veruca Salt?
dat zijn heel andere filmsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:12 schreef methodmich het volgende:
Girl Girl?
Sorry Daisyquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ferris Bueller's day Off
Papa en mama White Stripe?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Welke band zien we hier (ca.1980) repeteren?
[afbeelding]
Nee hoor, is een dame.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:52 schreef Berkery het volgende:
..of is dat een vent achter het drumstel?
nee, maar die stonden een paar jaar later wel in het voorprogramma van de drumster. Was geen geslaagde actiequote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:55 schreef GLO het volgende:
Beastie Boys?
Aha, Madonna! The Breakfast Club!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
nee, maar die stonden een paar jaar later wel in het voorprogramma van de drumster. Was geen geslaagde actie
quote:"Veelbelovende warme stem”, “tijdloze kwaliteit”, “on-Nederlands” en “kan wereldwijd heel groot worden”. Het zijn enkele van superlatieven die we in de recensies van het debuutalbum van zangereskonden lezen. 'Where Do Girls Come From' is een cd in de traditie van singer-songwriters als Rickie Lee Jones, Joni Mitchell en Carole King. In april doet
optredens in Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Breda.
Dée, maar dat spreek je net zo uit, dus:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:26 schreef peaceman het volgende:
Charlie D?
Goed genoeg voor mij Sack +1quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Princes Superstar - Bad Babysitter
Ramones - Babysitter
Ozzy Osbourne - Crazy Babies
Iron Maiden - ...Bring Your Daughter, To The Slaughter
Guns N'Roses - Sweet Child of Mine
Rolling Stones - Has Anybody Seen My Baby?
Manic Street Preachers - Little Baby Nothing
The Offspring - The Kids Are Not Allright
Madonna - Bedtime Story
Metallica - Until It SLeeps
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:49 schreef BeRightBack het volgende:
ah die hawaïer jack johnson?
Nope.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:53 schreef peaceman het volgende:
Television Personalities?
quote:
Sackblabbath +1quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
TV on the Radio?
TV on the Radioheadquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:09 schreef peaceman het volgende:
Radiohead
Waarom niet? Ik ben hun grootste fan hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat van Sack nog eens te lezen....
Correct! UZUMAKI_NARUTO + 1quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:06 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Angeldust van Faith No More!
Berkery +1quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:13 schreef Berkery het volgende:
Captain Beefheart?
Ja, daar las ik net ook iets over. Maar dat bedoel ik niet, ze hebben twee albums gemaakt midden jaren '90 en volgens mij ook nog op DOA gestaan (ik heb ze iig een keer in Headbangers Ball gezien)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:26 schreef peaceman het volgende:
Zappa plays Zappa volgens mij... het was in elk geval simpeler dan je zou verwachten.
quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:26 schreef peaceman het volgende:
... het was in elk geval simpeler dan je zou verwachten.
Nee. Maar je hebt wel een letter goedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:34 schreef peaceman het volgende:
Zappa?
Die had je zonder hint vast wel geweten?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
G*tverpiellekes
Zeraphinequote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:41 schreef peaceman het volgende:
puur dankzij de hint....
mag ik 10 bands met een Z?
En dat toch nog te laatquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:49 schreef Berkery het volgende:
Ok...![]()
Zebrahead
ZZ Top
Zingende Fresia's
zZz
Zita swoon
Zombies
ZZ & De Maskers
Zlaap lekker!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dat toch nog te laat![]()
TSE +1
Weltrusten allemaal
Moet dat niet zijn 'Ze Zilent Enigma'?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dat toch nog te laat![]()
TSE +1
Weltrusten allemaal
Je kent het niet? Hint: kijk goed naar de shirts...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:18 schreef Berkery het volgende:
Kweet 't nie
En hij kan niet van die slette houwe! BIGSHADOW+1quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:33 schreef bigshadow het volgende:
QF is zijn naam
Come on, ik wil slapen!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb 'm hier al 8 keer eerder voorbij zien komen, maar zou het echt niet weten...
Love is de band!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Iets met love?
Een klassieker!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:06 schreef saksia het volgende:
Love - Forever Changes!
feli, bukgeit! Leuk boekquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:19 schreef bukgeit het volgende:
Net terug van een avondje popkwizzen. De beker gewonnen en dit boek.
dan waren ze blijkbaar retroquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:33 schreef methodmich het volgende:
Ziet er erg 80's uit...
Lisa lisa is meestal iets bruiner dan deze damequote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:40 schreef jerver73 het volgende:
lisa lisa & the cult jaM?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:46 schreef dolle_hond het volgende:
exploited?
Daar zat ie nu weer net niet in, maar dus wel in Rancid.quote:
Ja, ik herken Lars Frederiksen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:51 schreef belsen het volgende:
[..]
Daar zat ie nu weer net niet in, maar dus wel in Rancid.
Dit is zijn zijproject van de afgelopen jaren.
En dan die andere klootzakken nog.quote:
Wie isquote:slaat scholier in elkaar
Ai, geduchte concurrentie voor DE Nationale!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:19 schreef bukgeit het volgende:
Net terug van een avondje popkwizzen. De beker gewonnen en dit boek.
Lange Frans slaat scholier in elkaarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Lange Frans?
Ook een heerlijk gepaste tekst voor een feestje van 13-jarigenquote:
Ehm, nee, een cd heeft geen diameter van 1 meter 50...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
1500?
150 dusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ehm, nee, een cd heeft geen diameter van 1 meter 50...
The Braveryquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Even offtopic: Heb jij enig idee of we morgen een voorprogramma kunnen verwachten, en zo ja, watte?
Nu zit je weer te laag....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
* Sack_Blabbath pakt er voor het gemak ook maar eens een cd bij en gokt 90?
110 dan?quote:
Bijna...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
110 dan?
mijn god wat ben ik slecht in dit soort dingen inschatten zeg![]()
Iemand anders mag gaan raden.....ik geef opquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bijna...
Wel een dilemma: op tijd komen, een goede plaats bemachtigen maar The Bravery moeten uitzitten of The Bravery overslaan maar kans lopen op een slechte plaats...
Die middelste is wel echtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik weet alleen dat het ze niet echt zijn, maar ben de naam even kwijt.
Zeker als ik je straks ga vertellen wat je over het hoofd zietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
nah, dit gaat een-slaat-voor-den-kop-oja worden, maar kom er niet op
Niet alleen de tekst newbie....niet alleen de tekstquote:
Met het logo toch vrij duidelijk op de borst van Denvisquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Spades?
Belle & Sebastian?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat shirt was ook de enige reden dat ik op The Spades ben gekomen...
Zoals de meesten wel weten, ga ik morgen naar Depeche Mode. Noem nog 1 band waar ik de kaarten/reservering al voor in huis heb.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:12 schreef Gambolputty het volgende:
Die laatste band is dan weer Fins, neem ik aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |