Welk nummer?quote:This is about an incident in 1986 when CBS news anchor Dan Rather was attacked on a New York City sidewalk by a crazed man yelling "" The man turned out to be William Tager, who was caught when he killed a stagehand outside of the Today Show studios 9 years later. Tager, who is serving a 25 year sentence, said he was convinced the media was beaming signals into his head, and that he was on a mission to determine their
.
Nee, meer iets wat bij een 'crazed man' past.quote:
quote:After this came out, "" became a catch phrase and was a running joke on The David Letterman Show. Rather had a good sense of humor about it and later appeared on the show, singing this with
backing him.
Ik denk dat their op die signalen slaat (omdat media in de quote -ten onrechte- als enkelvoud wordt gebruikt).quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:31 schreef lubje25 het volgende:
[..]
middag allemaal.
blabla determine their GOAL?
![]()
Hoewel... waarom zou hij Kenneth tegen Dan zeggen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:35 schreef GLO het volgende:
What's The Frequency Kenneth? van R.E.M.?
Hoppa!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:35 schreef GLO het volgende:
What's The Frequency Kenneth? van R.E.M.?
Ha, toch. Leuke vraag.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:38 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hoppa!![]()
GLO + 1
Leuke site, http://www.songfacts.com
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:34 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik denk dat their op die signalen slaat (omdat media in de quote -ten onrechte- als enkelvoud wordt gebruikt).
Als ik ergens op klik op die site, dan zegt ie dat het niet kan. Ben ik hierin de enige of ligt het aan de site zelf?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:38 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hoppa!![]()
GLO + 1
Leuke site, http://www.songfacts.com
Krijg je melding "Error: het kan niet" of is het wat minder cryptisch?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:49 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Als ik ergens op klik op die site, dan zegt ie dat het niet kan. Ben ik hierin de enige of ligt het aan de site zelf?
Nee hoor, da's een gelegenheidspak.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:52 schreef cafca het volgende:
Is het erg als ik die linker cowboy niet herken?
Bij mij ookquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:52 schreef cafca het volgende:
@Lubje: bij mij doet-ie het gewoon
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Krijg je melding "Error: het kan niet" of is het wat minder cryptisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |