Q wat doe jij hier!!!quote:
Dat vind ik wel een slimme actie eigenlijkquote:
Brokstukken was vrijdagquote:Op zondag 26 maart 2006 12:56 schreef Arma_Angelus het volgende:
hoe was brokstukken?
Posten!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Q wat doe jij hier!!!
Slapen.. Of bier zuipen in de kroeg!
quote:Op maandag 27 maart 2006 09:45 schreef wendy-tje het volgende:
goedemorgen!
zow...geen school vandaag?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:15 schreef diertjuh het volgende:
*Ook wakker is na 2 á 3 uurtjes slaap vannacht..![]()
Dat zou kunnen ja, maar dat doe ik nietquote:Op maandag 27 maart 2006 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
rokje mee in de tas en op werk omkleden![]()
Neuh, geen school.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zow...geen school vandaag?
wat heb jij uitgespookt dan vannacht?
heb geen gemiste oproepquote:Op maandag 27 maart 2006 11:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Neuh, geen school.
Vannacht nou uh even kijken. Ging in bed liggen en toen ging draaien, draaien en draaien omdat ik het warm had toen begon het te regenen en raam maar dicht gedaan. Toen kon ik nog nie slapen dus ben maar naar het plafond gaan staren en gaan denken.![]()
Nog wel veel hoesten maarja.. gaat ook wel over.. anta fluutjes vliegen er doorheenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:02 schreef wendy-tje het volgende:
Das balen... weer een beetje opgeknapt?
Ik vond dat jij je slaap wel goed kon gebruikenquote:
heb denk ik net zoveel geslapen als jijquote:Op maandag 27 maart 2006 11:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik vond dat jij je slaap wel goed kon gebruiken. Wou nog wel ff smsen maar uiteindelijk toch nie gedaan.
![]()
Hmm, das bagger. Ook bijna hele nacht wakker gelegen?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heb denk ik net zoveel geslapen als jij![]()
![]()
mjah...en vanochtend verslapenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hmm, das bagger. Ook bijna hele nacht wakker gelegen?
zou zo maar kunnen... wat dat betreft kan je de omslag van zomer/winter beter hebben. Slapen met 20 graden 's avonds is verrot, en dan snak je naar die nachten van 5 gradenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:14 schreef wendy-tje het volgende:
Ik heb ook al zo bagger geslapen vannacht... zou het door die temperatuursverschillen komen?
damn..tis alsof de duivel de mee speelt weer... ik typ net iets hierboven!quote:Op maandag 27 maart 2006 12:20 schreef AngelinaJolie het volgende:
goedemiddag!! fruts je hebt mail op je hotmail adres!!
hihihi, voor jouw doe ik alles! check je mail maar..quote:Op maandag 27 maart 2006 12:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou zo maar kunnen... wat dat betreft kan je de omslag van zomer/winter beter hebben. Slapen met 20 graden 's avonds is verrot, en dan snak je naar die nachten van 5 graden
heb het raam wel open gehad vannacht... maar bij mij was ut meer denk, praat en piekerwerk![]()
AJ thx nogmaals voor je support![]()
Ik had nergens last van, behalve dat ik mijn bed niet uit kon komen vanochtendquote:Op maandag 27 maart 2006 12:14 schreef wendy-tje het volgende:
Ik heb ook al zo bagger geslapen vannacht... zou het door die temperatuursverschillen komen?
fuck zeg...quote:Op maandag 27 maart 2006 12:22 schreef AngelinaJolie het volgende:
[..]
hihihi, voor jouw doe ik alles! check je mail maar..![]()
dat wel jah..quote:Op maandag 27 maart 2006 12:30 schreef AngelinaJolie het volgende:
maar dan wel in positieve zin mag ik hopen!
waarschijnlijk in junkmail gekomen hihihiquote:Op maandag 27 maart 2006 12:38 schreef AngelinaJolie het volgende:
ja.. al anderhalve maand, had ik je dacht ik wel toegestuurd, maar je bent er ook met je hoofd niet altijd bij, dus dat snap ik wel!
willie deed dat altijd bij het beddegoedquote:Op maandag 27 maart 2006 14:19 schreef AngelinaJolie het volgende:
hij vroeg zoveel aandacht dat ie er bijna bij tussen terecht kwam!! behalve mij, vond ie zelfs de handdoeken heel lief!! dom beest!
Fijn alles onder de kattenharen.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:26 schreef AngelinaJolie het volgende:
dat doen ze bij het verschonen van het bed..
In de goede ouwe tijd zaten er geen gordels achterin, die konden dus ook niet je hoofd eraf snijdenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:25 schreef wendy-tje het volgende:
Ik heb het vroeger prima overleefd zonder kinderzitje hoor
idd! ideaal!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In de goede ouwe tijd zaten er geen gordels achterin, die konden dus ook niet je hoofd eraf snijden
Dat valt nog wel mee hoor... die amerikanen hebben alleen niet bijzonder robuuste huizenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:38 schreef Frutsel het volgende:
niets vergeleken met de monsters in de oceanen...![]()
klopt...kom er gewoon nauwelijks aan toe...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:36 schreef diertjuh het volgende:
Frutsie!Heb niet eens mailtjuh van je..
![]()
Nou jah...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:49 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee hoor... die amerikanen hebben alleen niet bijzonder robuuste huizen![]()
vaak wel...maar soms niequote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:57 schreef wendy-tje het volgende:
Klopt... maar tegen de tijd dat ze aan land komen zijn die stormen vaak al behoorlijk afgezwakt...
Geeft ook nie johquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
klopt...kom er gewoon nauwelijks aan toe...![]()
en anders worden het hele kleintjes...
APELDOORN????quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:36 schreef Carda het volgende:
zal wel lachen zijn, "apeldoorn aan zee" ofzo
Ja naja teuge maar dat is 2km ofzo...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:32 schreef Tally het volgende:
Is dat zo?
Ik helaas niet...
Maar staat wel gepland om een keer naar toe te gaan..
Nog nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:35 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ja naja teuge maar dat is 2km ofzo...
Heb je iets speciaals met Apeldoorn?
Een soort Hengelo. Maar dan anders.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:07 schreef wendy-tje het volgende:
Apeldoorn is een saaie kutstad
Dat soort dingen maakt mij niet uit hoor, ik kop ze wel inquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:27 schreef Mojave het volgende:
mmmmmmmmmmja ik wou het niet zeggen want wie weet had je er een speciale band mee
Kottenparkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:24 schreef Mojave het volgende:
maare welke middelbare school zat men vroegah hier in enschede?
Ik 2001 met havo maar wel incl 1 jaar blijven zittenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:45 schreef DrMarten het volgende:
Aan je geboortedatum te zien zat je er iets later dan ik
Ik was in 1999 klaar met het VWO.
Ik incl 1 jaar blijven zitten op de HAVO en incl de overgang van HAVO naar VWO. Ik heb dus in totaal 8 jaar op die fijne school mogen verblijvenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:47 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ik 2001 met havo maar wel incl 1 jaar blijven zitten![]()
haha, ach ja heb me er altijd prima vermaaktquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik incl 1 jaar blijven zitten op de HAVO en incl de overgang van HAVO naar VWO. Ik heb dus in totaal 8 jaar op die fijne school mogen verblijven
Wel de eerste 3 jaar aan de Hofstedeweg.
Dan zou ik d'r misschien moeten kennen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:55 schreef Mojave het volgende:
[..]
haha, ach ja heb me er altijd prima vermaakt![]()
Mijn zus is trouwens wel van die tijd, ook VWO en behaalde dat in 1998
Geen werkweek door de 2e fasequote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:02 schreef Mojave het volgende:
hehe kicken, die heb ik net gemist door de 2e fase!
4e geloof ik he? was een beetje standaard dat men daar bleef zitten
ik heb ook op het Ludger gezeten, heb er de havo gedaan. Ik ben een tijd geleden nog naar de reunie geweest, de school was een stukkie groter geworden dan in mijn tijd, ik voelde me meteen weer zo'n eersteklassertje die verdwaalt in de gangenquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:02 schreef wendy-tje het volgende:
Morgen... ik heb op het sint ludgercollege in Doetinchem gezeten, en daarna 2 jaar VWO in 1 op het Graafschapcollege, ook in Doetinchem.
lief dat je me nog zo jong schat hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:34 schreef wendy-tje het volgende:
Hee, wat grappig
Ik was toen niet uitgenodigd, omdat ik er geen examen heb gedaan uiteindelijk.
Sinds '98 is er alleen op de nieuwe vleugel volgens mij nog een verdieping bij gekomen.
Eigenlijk schat ik mezelf zo jongquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:07 schreef Genuivere het volgende:
[..]
lief dat je me nog zo jong schat hoormaar ik deed eindexamen in '90 en toen was er nog niet eens een nieuwe vleugel (of twee?)
owjah, das wel weer zoquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat zei ik toch.Niet hier maar daar.
![]()
Uhu, en heb niet eens zinquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
owjah, das wel weer zo
ben je op stage?
Ow god, Jelmer als wethouderquote:Portefeuilleverdeling PvdA-CDA-GroenLinks 2006-2010
A PvdA Eric Helder Economische ontwikkeling, jeugd & onderwijs
• 1e locoburgemeester
• Incl. Innovatie en ontwikkelen vraagkant arbeidsmarkt
• Projecten: Luchthaven, Kennispark, Bedrijfsterreinen West (w.o. Usseleres en Havengebied), Zuiderval, Stationsomgeving, stadserf,
• Economische pijler GSB en beoogd vz Economische pijler Netwerkstad Twente
• Stadsdeel Centrum
B CDA Jeroen Goudt Middelen & verkeer
• Incl. P&O, dienstverlening en ICT, aandeelhouderschappen, parkeerbedrijf, grondbedrijf
• Projectwethouder HOV-assen, Ontsluiting kanaalzone, Andere overheid, Stadsbedrijf i.o.
• 2e locoburgemeester
• Beoogd db Regio Twente portefeuille Verkeer en Vervoer
C PvdA Roelof Bleker Stedelijke ontwikkeling & cultuur
• RO, volkshuisvesting, stedelijke vernieuwing, kunst en cultuur
• Projecten: Roombeek, Eschmarke Noord, Muziekkwartier, Kunstkwartier
• Fysieke pijler GSB, ISV en BLS middelen
• Stadsdeel Noord
D PvdA Ed Wallinga Zorg & welzijn, sport & integratie
• Projecten: wonen, welzijn, zorg (WMO) en IJsbaan
• Coördinatie stadsdeelgewijs werken, bewonersparticipatie
• Vastgoedbedrijf
• Stadsdeel Zuid
E CDA Myra Koomen Werk & inkomen
• Wet werk en bijstand, fonds werk en inkomen, sociale zaken, DCW
• Ontwikkelen aanbodskant arbeidsmarktbeleid (participatie, scholing)
• Project Stadsbedrijf (vanaf 2007)
• Coördinatie GSB
• Stadsdeel West
F GL Jelmer van der Zee Milieu, leefomgeving & buitengebied
• Milieu (incl. externe veiligheid), natuur- en milieueducatie, afval, beheer openbare ruimte (incl. water, groen, wegen, verlichting), agrarische zaken,
• Sociale Pijler GSB
• Projecten: Eschmarke Zuid, reconstructie/landinrichting/stadsrandzones Noord en Zuid Stadsdeel Oost
G Peter den Oudsten Algemene zaken en veiligheid
• Coördinatie gemeentelijk beleid (o.a. FC Twente), bestuurlijke zaken, burgerzaken
• Bestuurlijke samenwerking, voorzitter DB Regio Twente, internationaal beleid
• Belangenbehartiging, communicatie (in- en extern) en representatie
• Veiligheid: coördinatie, preventie, brandweer, rampenbestrijding, politie
• Project: brandweerkazerne en steunpost Noord
Ik was het niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:23 schreef diertjuh het volgende:
hmm ik ben vandaag 2x anoniem gebeld. Heb geen idee wie het kan zijn. Geluid staat er niet op dus hoor mn telefoon ook niet trillen.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:34 schreef Mojave het volgende:
morgen.
paar punten:
3. na vandaag he-le-ma-al klaar met de opleiding.
lol, doe eens winnen danquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:27 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen!
Ben er ook achter wie me gister anoniem belde. Had poosje terug ergens aan meegedaan om een Audi TT te winnen. Nu zit ik in de laatste selectie op die Audi TT te winnen
Niets. Kreeg een magazine aangeboden met puzzels ofzoiets erin voor ¤ 4,95 normaal ¤ 29,95.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:29 schreef Mojave het volgende:
[..]
lol, doe eens winnen dan![]()
wat moet je er nu exact voor doen?
Die zeurende pax doet het hem he?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:28 schreef Mojave het volgende:
Thanks![]()
ja denk het wel = ongelimiteerd drinken voor iedereen! anders zit je weer met bob e.d. maar goed dat wordt pas op het laatste moment duidelijk zoals normaal
Maar goed, eerst nog ff een terror sim sessie doen met motorbranden, instrumenten die uitvallen, bom aan boord, zeurende pax enzzz!
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:15 schreef DrMarten het volgende:
Kutbussen
Kom je 4 minuten voordat de bus zou moeten gaan bij de bushalte, zie je hem net wegrijden
Ik had gister ook al de bus gemist, maar toen was ik ook gewoon te laat. Nu dacht ik dus mooi op tijd te zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
Had de bus vanochtend ook al gemist. Al lag dat denk ik meer aan mezelf.
Moet je nog eerder weg gaanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had gister ook al de bus gemist, maar toen was ik ook gewoon te laat. Nu dacht ik dus mooi op tijd te zijn
Gebak. Tof.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:12 schreef DrMarten het volgende:
Olé studievriend van mij is papa geworden van een zoon![]()
Zij zijn er blij mee iig en dat is het belangrijkste toch?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:21 schreef wendy-tje het volgende:
Het is maar wat je leuk vindt he?
Beschuit met muisjes, tof.
Q is tof.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:27 schreef wendy-tje het volgende:
qqqqqqqqqqqqqqqqq
merkwaardig, bij mij zijn allequote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:41 schreef wendy-tje het volgende:
Nee, valt best mee
Ik ben wel wat gewend
is toch lastig voor de replay?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:51 schreef wendy-tje het volgende:
Ja, dus?
Prima! Heerlijke stad. Ik ga morgen maar weer eens naar Enschede, ben er veel te lang niet geweest en ik mis het.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:52 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Dat sowieso... alles goed daar in Utrecht?
jaaaaa zeker maar dan wel vanavondquote:
Het lijkt zoquote:Op zondag 2 april 2006 21:40 schreef Mojave het volgende:
is het nationale oma dag ofzo?
Haha dat was ik gister ook een beetje. Nu weer een beetje opgeknapt??quote:
neen vrijdag niet! maar heb zaterdag voor beide dagen gedronken!!! nu nog slecht...quote:Op maandag 3 april 2006 11:19 schreef Carda het volgende:
mojave, vrijdag nog wezen stappe?
ikke wel, zaterdag ook![]()
Vrijdag ook even in Paddy's geweest. Wist ineens weer waarom ik er nooit kwamquote:Op maandag 3 april 2006 13:02 schreef Carda het volgende:
Vrijdag paddy's, zaterdag paddy's, lunatic, bij mij thuis
Kortom geslaagde avonden
Nou vertel!quote:Op maandag 3 april 2006 13:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vrijdag ook even in Paddy's geweest. Wist ineens weer waarom ik er nooit kwam
Zo tyfusdruk dat je je eerst een weg door de menigte moet banen naar een plekje waar je net kan staan met 6 man, om vervolgens elkaar niet te kunnen verstaan omdat de muziek zo teringhard staat. En dat alles nadat je bij de deur eerst raar aangekeken bent door een stel apen in zwart pak die bij het uitdelen van hersenen ook niet echt vooraan hebben gestaan.quote:Op maandag 3 april 2006 13:48 schreef Carda het volgende:
[..]
Nou vertel!![]()
Ik vind het wel gezellig daar, maarja ik kan me overal wel vermaken
ik was zaterdag ook in paddy's!quote:Op maandag 3 april 2006 13:02 schreef Carda het volgende:
Vrijdag paddy's, zaterdag paddy's, lunatic, bij mij thuis
Kortom geslaagde avonden
jaaa ik welquote:Op maandag 3 april 2006 09:26 schreef Mojave het volgende:
haha ja iets, had beter verwacht!!
Was je ook op stap geweest?
Tsja soms welquote:
haha cool!quote:Op maandag 3 april 2006 22:27 schreef badgirl18 het volgende:
[..]
Tsja soms welIk vond het wel gezellig (zelfs in NY
) haha
Forum Opties | |
---|---|