In de goede ouwe tijd zaten er geen gordels achterin, die konden dus ook niet je hoofd eraf snijdenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:25 schreef wendy-tje het volgende:
Ik heb het vroeger prima overleefd zonder kinderzitje hoor
idd! ideaal!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In de goede ouwe tijd zaten er geen gordels achterin, die konden dus ook niet je hoofd eraf snijden
Dat valt nog wel mee hoor... die amerikanen hebben alleen niet bijzonder robuuste huizenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:38 schreef Frutsel het volgende:
niets vergeleken met de monsters in de oceanen...![]()
klopt...kom er gewoon nauwelijks aan toe...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:36 schreef diertjuh het volgende:
Frutsie!Heb niet eens mailtjuh van je..
![]()
Nou jah...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:49 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee hoor... die amerikanen hebben alleen niet bijzonder robuuste huizen![]()
vaak wel...maar soms niequote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:57 schreef wendy-tje het volgende:
Klopt... maar tegen de tijd dat ze aan land komen zijn die stormen vaak al behoorlijk afgezwakt...
Geeft ook nie johquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
klopt...kom er gewoon nauwelijks aan toe...![]()
en anders worden het hele kleintjes...
APELDOORN????quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:36 schreef Carda het volgende:
zal wel lachen zijn, "apeldoorn aan zee" ofzo
Ja naja teuge maar dat is 2km ofzo...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:32 schreef Tally het volgende:
Is dat zo?
Ik helaas niet...
Maar staat wel gepland om een keer naar toe te gaan..
Nog nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:35 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ja naja teuge maar dat is 2km ofzo...
Heb je iets speciaals met Apeldoorn?
Een soort Hengelo. Maar dan anders.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:07 schreef wendy-tje het volgende:
Apeldoorn is een saaie kutstad
Dat soort dingen maakt mij niet uit hoor, ik kop ze wel inquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:27 schreef Mojave het volgende:
mmmmmmmmmmja ik wou het niet zeggen want wie weet had je er een speciale band mee
Kottenparkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:24 schreef Mojave het volgende:
maare welke middelbare school zat men vroegah hier in enschede?
Ik 2001 met havo maar wel incl 1 jaar blijven zittenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:45 schreef DrMarten het volgende:
Aan je geboortedatum te zien zat je er iets later dan ik
Ik was in 1999 klaar met het VWO.
Ik incl 1 jaar blijven zitten op de HAVO en incl de overgang van HAVO naar VWO. Ik heb dus in totaal 8 jaar op die fijne school mogen verblijvenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:47 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ik 2001 met havo maar wel incl 1 jaar blijven zitten![]()
haha, ach ja heb me er altijd prima vermaaktquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik incl 1 jaar blijven zitten op de HAVO en incl de overgang van HAVO naar VWO. Ik heb dus in totaal 8 jaar op die fijne school mogen verblijven
Wel de eerste 3 jaar aan de Hofstedeweg.
Dan zou ik d'r misschien moeten kennen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:55 schreef Mojave het volgende:
[..]
haha, ach ja heb me er altijd prima vermaakt![]()
Mijn zus is trouwens wel van die tijd, ook VWO en behaalde dat in 1998
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |