Ik was het niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:23 schreef diertjuh het volgende:
hmm ik ben vandaag 2x anoniem gebeld. Heb geen idee wie het kan zijn. Geluid staat er niet op dus hoor mn telefoon ook niet trillen.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:34 schreef Mojave het volgende:
morgen.
paar punten:
3. na vandaag he-le-ma-al klaar met de opleiding.
lol, doe eens winnen danquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:27 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen!
Ben er ook achter wie me gister anoniem belde. Had poosje terug ergens aan meegedaan om een Audi TT te winnen. Nu zit ik in de laatste selectie op die Audi TT te winnen
Niets. Kreeg een magazine aangeboden met puzzels ofzoiets erin voor ¤ 4,95 normaal ¤ 29,95.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:29 schreef Mojave het volgende:
[..]
lol, doe eens winnen dan![]()
wat moet je er nu exact voor doen?
Die zeurende pax doet het hem he?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:28 schreef Mojave het volgende:
Thanks![]()
ja denk het wel = ongelimiteerd drinken voor iedereen! anders zit je weer met bob e.d. maar goed dat wordt pas op het laatste moment duidelijk zoals normaal
Maar goed, eerst nog ff een terror sim sessie doen met motorbranden, instrumenten die uitvallen, bom aan boord, zeurende pax enzzz!
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:15 schreef DrMarten het volgende:
Kutbussen
Kom je 4 minuten voordat de bus zou moeten gaan bij de bushalte, zie je hem net wegrijden
Ik had gister ook al de bus gemist, maar toen was ik ook gewoon te laat. Nu dacht ik dus mooi op tijd te zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
Had de bus vanochtend ook al gemist. Al lag dat denk ik meer aan mezelf.
Moet je nog eerder weg gaanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had gister ook al de bus gemist, maar toen was ik ook gewoon te laat. Nu dacht ik dus mooi op tijd te zijn
Gebak. Tof.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:12 schreef DrMarten het volgende:
Olé studievriend van mij is papa geworden van een zoon![]()
Zij zijn er blij mee iig en dat is het belangrijkste toch?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:21 schreef wendy-tje het volgende:
Het is maar wat je leuk vindt he?
Beschuit met muisjes, tof.
Q is tof.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:27 schreef wendy-tje het volgende:
qqqqqqqqqqqqqqqqq
merkwaardig, bij mij zijn allequote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:41 schreef wendy-tje het volgende:
Nee, valt best mee
Ik ben wel wat gewend
is toch lastig voor de replay?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:51 schreef wendy-tje het volgende:
Ja, dus?
Prima! Heerlijke stad. Ik ga morgen maar weer eens naar Enschede, ben er veel te lang niet geweest en ik mis het.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:52 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Dat sowieso... alles goed daar in Utrecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |