Q wat doe jij hier!!!quote:
Dat vind ik wel een slimme actie eigenlijkquote:
Brokstukken was vrijdagquote:Op zondag 26 maart 2006 12:56 schreef Arma_Angelus het volgende:
hoe was brokstukken?
Posten!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Q wat doe jij hier!!!
Slapen.. Of bier zuipen in de kroeg!
quote:Op maandag 27 maart 2006 09:45 schreef wendy-tje het volgende:
goedemorgen!
zow...geen school vandaag?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:15 schreef diertjuh het volgende:
*Ook wakker is na 2 á 3 uurtjes slaap vannacht..![]()
Dat zou kunnen ja, maar dat doe ik nietquote:Op maandag 27 maart 2006 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
rokje mee in de tas en op werk omkleden![]()
Neuh, geen school.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zow...geen school vandaag?
wat heb jij uitgespookt dan vannacht?
heb geen gemiste oproepquote:Op maandag 27 maart 2006 11:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Neuh, geen school.
Vannacht nou uh even kijken. Ging in bed liggen en toen ging draaien, draaien en draaien omdat ik het warm had toen begon het te regenen en raam maar dicht gedaan. Toen kon ik nog nie slapen dus ben maar naar het plafond gaan staren en gaan denken.![]()
Nog wel veel hoesten maarja.. gaat ook wel over.. anta fluutjes vliegen er doorheenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:02 schreef wendy-tje het volgende:
Das balen... weer een beetje opgeknapt?
Ik vond dat jij je slaap wel goed kon gebruikenquote:
heb denk ik net zoveel geslapen als jijquote:Op maandag 27 maart 2006 11:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik vond dat jij je slaap wel goed kon gebruiken. Wou nog wel ff smsen maar uiteindelijk toch nie gedaan.
![]()
Hmm, das bagger. Ook bijna hele nacht wakker gelegen?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heb denk ik net zoveel geslapen als jij![]()
![]()
mjah...en vanochtend verslapenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hmm, das bagger. Ook bijna hele nacht wakker gelegen?
zou zo maar kunnen... wat dat betreft kan je de omslag van zomer/winter beter hebben. Slapen met 20 graden 's avonds is verrot, en dan snak je naar die nachten van 5 gradenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:14 schreef wendy-tje het volgende:
Ik heb ook al zo bagger geslapen vannacht... zou het door die temperatuursverschillen komen?
damn..tis alsof de duivel de mee speelt weer... ik typ net iets hierboven!quote:Op maandag 27 maart 2006 12:20 schreef AngelinaJolie het volgende:
goedemiddag!! fruts je hebt mail op je hotmail adres!!
hihihi, voor jouw doe ik alles! check je mail maar..quote:Op maandag 27 maart 2006 12:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou zo maar kunnen... wat dat betreft kan je de omslag van zomer/winter beter hebben. Slapen met 20 graden 's avonds is verrot, en dan snak je naar die nachten van 5 graden
heb het raam wel open gehad vannacht... maar bij mij was ut meer denk, praat en piekerwerk![]()
AJ thx nogmaals voor je support![]()
Ik had nergens last van, behalve dat ik mijn bed niet uit kon komen vanochtendquote:Op maandag 27 maart 2006 12:14 schreef wendy-tje het volgende:
Ik heb ook al zo bagger geslapen vannacht... zou het door die temperatuursverschillen komen?
fuck zeg...quote:Op maandag 27 maart 2006 12:22 schreef AngelinaJolie het volgende:
[..]
hihihi, voor jouw doe ik alles! check je mail maar..![]()
dat wel jah..quote:Op maandag 27 maart 2006 12:30 schreef AngelinaJolie het volgende:
maar dan wel in positieve zin mag ik hopen!
waarschijnlijk in junkmail gekomen hihihiquote:Op maandag 27 maart 2006 12:38 schreef AngelinaJolie het volgende:
ja.. al anderhalve maand, had ik je dacht ik wel toegestuurd, maar je bent er ook met je hoofd niet altijd bij, dus dat snap ik wel!
willie deed dat altijd bij het beddegoedquote:Op maandag 27 maart 2006 14:19 schreef AngelinaJolie het volgende:
hij vroeg zoveel aandacht dat ie er bijna bij tussen terecht kwam!! behalve mij, vond ie zelfs de handdoeken heel lief!! dom beest!
Fijn alles onder de kattenharen.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:26 schreef AngelinaJolie het volgende:
dat doen ze bij het verschonen van het bed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |