Da's Alicia en nee, da's geen jongetjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:10 schreef bixister het volgende:
en (just checkin') Kajira is wel een jongen? die ken ik trouwens helemaal niet geloof ik.![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:10 schreef bixister het volgende:
en (just checkin') Kajira is wel een jongen? die ken ik trouwens helemaal niet geloof ik.![]()
oohja, alicia!!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:11 schreef Brighteyes weer eens door een slotje heenhet volgende:
Volgens mij moet dat zijn 'Kajira Alicia Cosette' dochter van Danny en Knor, roepnaam Alicia.
Dat is de enige Kajira die ik ken.
Tnxquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Done!
Ja, alleen de eerste namen maar niet iedereen heeft de eerste als roepnaam geloof ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
Hoewel... nee, het lijkt toch dat BassMiss alleen voornamen gedaan heeft.
Jayden staat er ook met al zijn namen inquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij zijn daar sommige ook zeg maar de dubbele namen van.
Net zoals Kajira in het lijstje staat nu.
Er zouden dan ook 2 Sophietjes moeten zijn (van Eva Sophie en Amber Sophie) maar die zijn er weer niet.
Hoewel... nee, het lijkt toch dat BassMiss alleen voornamen gedaan heeft.
pfff, bass miss heeft ook maar gewoon haar best gedaan. en bij jayden ligt 't ook wat ingewikkeld omdat jayden een samenstelling is van al z'n 'echte' namen begreep ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jayden staat er ook met al zijn namen inAls je ook alle tweede/derde/vierde (zijn die er?) meeneemt zijn we nog wel even bezig
Tenzij een ander het wil doen uiteraard... Ik wil niet iemands idee wegkapen of zo.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga straks wel even kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |