Da's Alicia en nee, da's geen jongetjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:10 schreef bixister het volgende:
en (just checkin') Kajira is wel een jongen? die ken ik trouwens helemaal niet geloof ik.![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:10 schreef bixister het volgende:
en (just checkin') Kajira is wel een jongen? die ken ik trouwens helemaal niet geloof ik.![]()
oohja, alicia!!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:11 schreef Brighteyes weer eens door een slotje heenhet volgende:
Volgens mij moet dat zijn 'Kajira Alicia Cosette' dochter van Danny en Knor, roepnaam Alicia.
Dat is de enige Kajira die ik ken.
Tnxquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Done!
Ja, alleen de eerste namen maar niet iedereen heeft de eerste als roepnaam geloof ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
Hoewel... nee, het lijkt toch dat BassMiss alleen voornamen gedaan heeft.
Jayden staat er ook met al zijn namen inquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij zijn daar sommige ook zeg maar de dubbele namen van.
Net zoals Kajira in het lijstje staat nu.
Er zouden dan ook 2 Sophietjes moeten zijn (van Eva Sophie en Amber Sophie) maar die zijn er weer niet.
Hoewel... nee, het lijkt toch dat BassMiss alleen voornamen gedaan heeft.
pfff, bass miss heeft ook maar gewoon haar best gedaan. en bij jayden ligt 't ook wat ingewikkeld omdat jayden een samenstelling is van al z'n 'echte' namen begreep ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jayden staat er ook met al zijn namen inAls je ook alle tweede/derde/vierde (zijn die er?) meeneemt zijn we nog wel even bezig
Tenzij een ander het wil doen uiteraard... Ik wil niet iemands idee wegkapen of zo.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga straks wel even kijken.
Is ook geen kritiek hoor. Integendeelquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:36 schreef bixister het volgende:
pfff, bass miss heeft ook maar gewoon haar best gedaan. en bij jayden ligt 't ook wat ingewikkeld omdat jayden een samenstelling is van al z'n 'echte' namen begreep ik.
Heb jij msn?Zou je eens iets willen vragen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:36 schreef bixister het volgende:
[..]
pfff, bass miss heeft ook maar gewoon haar best gedaan. en bij jayden ligt 't ook wat ingewikkeld omdat jayden een samenstelling is van al z'n 'echte' namen begreep ik.
Ik zou of alleen de roepnamen doen, of wel alle namen maar dan wel gewoon op alfabetische volgorde. Dat is makkelijker zoeken denk ik (wat wel handig is voor een namentopic). Aan de andere kant zouden dan ook niet de namen die meerdere kindjes hebben dubbel genoemd hoeven worden... Of je doet een cijfertje erachter als er 2 of meer kindjes zijn met die naam.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga straks wel even kijken. Mss is het handiger om gewoon dan een lijstje te maken van alle namen zoals de kinderen genoemd zijn.
Dus gewoon Kajira Alicia Cosette in 1 keer of zo.
Hoewel Jayden weer een roepnaam heeft die heel anders is dan zijn gekregen namen zeg maar. Maar goed, dat is ook wel weer op te lossen.
quote:
Volgens mij is die lijst opgesteld naar aanleiding van mijn opmerking dat hier ook de trend van korte, nederlandse namen werd gevolgd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:19 schreef Reese het volgende:
[..]
![]()
'mijn' namen staan overigens nog niet in deze lijst.
Wat is trouwens de toegevoegde waarde van deze lijst in de OP? Ik vond dit eigenlijk juist zo'n leuk topic omdat het niet specifiek voor een bepaalde groep users is.
Ow dutchie, dat ken ikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:02 schreef dutchie het volgende:
Pffff, het kan maar beter een meisje worden dit kaboutertje. We hebben echt legio prachtige meidennamen, maar met de jongensnaam hebben we nog steeds niet die 'klik'. Wel leuke namen gezien, waaronder van een aantal fokkindjes, maar geen van allen roepen dat gevoel op wat we destijds bij Léon hadden.
Anders noemen we hem toch gewoon Léon 2.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
*knippie*
En dan moet je me ook nog even vertellen hoe ik het nou precies schrijf.'hr' of 'rh'
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:30 schreef Igraine het volgende:
[..]
Yep!
Ik ben gisteren bevallen van een gezonde dochtervan 3130 gram en 50 cm lang. Ze heet Myhron Page
![]()
Uitgebreid verhaal volgt later, ga nu even slapen.![]()
Nee joh ze hoeft er niet bij, het was maar een grapje... Omdat dat de aanleiding was zeg maarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Igraine, ik heb de lijst gemaakt nav de lijstjes in de topics en volgens mij sta jij daar niet bij. Vandaar.
Ik onthou nl. niet eens al die kindjes die op deze lijst staan, laat staan degenen die er niet op staan.
Maar het was idd wel nav de naam van jouw dochter ja.
Als je wil dat ik haar erbij zet geef je maar een gil.
En dan moet je me ook nog even vertellen hoe ik het nou precies schrijf.'hr' of 'rh'
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:18 schreef innepin het volgende:
D'r was toch laatst ook een Aiden Douglas Adams geboren?
Ik weet niet of dit oud nieuws is trouwens, maar ik hoorde dat er in de buurt een studente de ongelukkige naam "Lovewonder Sensimillia Delight" mee heeft gekregen (aka LSD). Ik weet niet of je het zo spelt, maar anyway: wtf
Sensimillia is een soort wiet.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]!
Wát een naam
Sensimillia doet me denken aan Senseo
Delight ook aan iets eetbaars ofzo, 'Strawberry Delight'
En Lovewonder is gewoon triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |