Klopt maar het blijft toch een vreemde naamquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:38 schreef E.T. het volgende:
Trui is meestal de afkorting van Geertruida![]()
Ik hoorde van de week een man tegen een klein meisje zeggen: "Trijntje, kom op" Vond het toch niet zo tof eigenlijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:56 schreef Lois het volgende:
Mijn schoonmoeder heet officieel Trijntje (en ik vind dat echt super) maar heeft zichzelf al vrij vlot Tieni laten noemen.
Ik dacht dat het Milo wasquote:Op zondag 5 maart 2006 20:30 schreef MaLo het volgende:
Net in het programma De Kraamafdeling, werd er een jongetje geboren. Mirol.
Afgekort van MIRacle Of Love
Oh dat kan ook, dan heb ik het verkeerd verstaanquote:Op zondag 5 maart 2006 20:33 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Milo was
Die serie afleveringen van de Kraamafdeling is gemaakt in het ziekenhuis hier
Een van mijn lapjespoezen heet Miloquote:Op zondag 5 maart 2006 23:07 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Het was volgens mij echt Milo, ze spraken het uit als Mie-lo. Ze zeiden dat het de eerste twee letters waren van MIracle en de twee letters van Love.
Echt gek om je ''eigen'' ziekenhuis te zien, maar dr wonen toch ook wel een beetje boeren daar hoor, die man vond ik nogal lomp overkomen toen ie zei dat zn vrouw ''een spiraal'' droeg. Spiraaltje klinkt dan wat normaler maar ok.
Pete dan toch zeker?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:10 schreef sjak het volgende:
Hoe zouden engelsen piet dan uit gaan spreken? Pai-et? Ach, als hij dan veel in het buitenland gaat wonen gewoon aan naamsverandering doen daar en de brieven ondertekenen met Peet, ben je er alweer vanaf
zo, das knap, probleem en oplossing in 1 post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |