Ja, maar dan dus met maar één lquote:Op zondag 2 april 2006 13:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Miela. Met een korte ie. Zeg maar...
Haha ik weet inmiddels dat jij ook zo heet!
Dat geknaag idd... soms denken we, ow, DAT is wel leuk...maar dan gaat het toch weer knagen, dat is een goeie omschrijving. Ik kan er echt van wakker liggen. Liam wisten we al toen ik 3 maanden in verwachting was, als het een jongen zou worden, Liam, absoluut, geen enkele twijfel over gehad...en nuquote:Op zondag 2 april 2006 13:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en toch knaagde het steeds, vooral bij mij. Het was het gewoon nét niet
meis {ril}quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:23 schreef snoopy het volgende:
Uiteindelijk is het Meis geworden.
Lassie als in Lassie de collie?quote:Op zondag 2 april 2006 18:02 schreef daniman het volgende:
meis {ril}
in een andere taal zou ik het dan leuker vinden... lassie (schots) of jente (noors), betekent het zelfde maar klinkt toch iets minder inspiratieloos.
Tja, wie de schoen past trekke hem aanquote:Op zondag 2 april 2006 19:37 schreef cloarie het volgende:
In de NRC van gister: Bommel. En het gaat hier om een mens![]()
Ik moest gelijk aan dat zeehondje denken..quote:Op zondag 2 april 2006 19:37 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Tja, wie de schoen past trekke hem aan
Uit dezelfde krant:
Eden (v)
Bieke (v)
Pom (m)
Sibert (m)
Waarom denk je dat hij er tussen staatquote:Op zondag 2 april 2006 20:45 schreef Igraine het volgende:
Ik moest gelijk aan dat zeehondje denken..
Ja dat schrijf je anders, ik weet het...
Belana, ik heb 'm hoor de perfecte naam voor jullie nieuwe spruit.quote:
LOLquote:
naar aanleiding van googleidol?quote:Op zondag 2 april 2006 19:37 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Tja, wie de schoen past trekke hem aan
Uit dezelfde krant:
Eden (v)
Bieke (v)
Pom (m)
Sibert (m)
Je kunt de zoektocht ook categoriseren: wil je bijvoorbeeld per se wél of geen naam die ook met een L begint? Wat is het maximale aantal lettergrepen? Heb je met opzet voor een Franse naam gekozen bij Léon?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:34 schreef dutchie het volgende:
Nou kom op mensen, doe nog eens een poging: wat past er mooi bij Léon?
Definitieve afvallers:
Simen
Simon
Melchior (zo had ik geheten als ik een pielemans had gehad)
Alle namen uit de top 10, niet zo zeer omdat ze daar in staan. Of misschien toch wel, want dan is ie niet zo speciaal meer.
En ingewikkelde namen ook niet, alsmede dubbele namen.
Nou, daar moet toch een mooie jongensnaam bij passen?
Ben ik de enige die het woord "Pom" kent als een verwijzing naar het vrouwelijk geslachtsorgaan?quote:Op maandag 3 april 2006 08:39 schreef snoopy het volgende:
Heet dat prinsesje van Monaco niet Pommeline?
quote:Op maandag 3 april 2006 09:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Ben ik de enige die het woord "Pom" kent als een verwijzing naar het vrouwelijk geslachtsorgaan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |