Peace man!quote:Op zondag 26 maart 2006 18:18 schreef innepin het volgende:
D'r was toch laatst ook een Aiden Douglas Adams geboren?
Ik weet niet of dit oud nieuws is trouwens, maar ik hoorde dat er in de buurt een studente de ongelukkige naam "Lovewonder Sensimillia Delight" mee heeft gekregen (aka LSD). Ik weet niet of je het zo spelt, maar anyway: wtf
Mathijsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:34 schreef dutchie het volgende:
Nou kom op mensen, doe nog eens een poging: wat past er mooi bij Léon?
Definitieve afvallers:
Simen
Simon
Melchior (zo had ik geheten als ik een pielemans had gehad)
Alle namen uit de top 10, niet zo zeer omdat ze daar in staan. Of misschien toch wel, want dan is ie niet zo speciaal meer.
En ingewikkelde namen ook niet, alsmede dubbele namen.
Nou, daar moet toch een mooie jongensnaam bij passen?
Thougth crossed our minds.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:34 schreef dutchie het volgende:
Melchior (zo had ik geheten als ik een pielemans had gehad)
Maximiliaanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:28 schreef dutchie het volgende:
[..]
Thougth crossed our minds.![]()
Maar ik denk dat men dan denkt dat wij niet creatief genoeg zijn.
En Sjeen, afkraken doe ik niet. Tenzij je echt iets belachelijks zegt.
Ook mooiquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Mooi
Midas misschien? Marius? Marijn?
hoe triestquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:48 schreef Marie79 het volgende:
Zo kwam ik gisteravond in de "Kinderen" een parfum-liefhebber tegen:
Noa Anaďs...
Ja die zag ik ook en heb 2x gekeken of het er echt stondquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:48 schreef Marie79 het volgende:
Zo kwam ik gisteravond in de "Kinderen" een parfum-liefhebber tegen:
Noa Anaďs...
Ik ben zelf meegeweest met het aangeven van Isa...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:59 schreef dutchie het volgende:
Beaker, mooie naam.Idd lief.
Maar onze meisjesnaam is ook lief.
Nou Marijn, wordt het ook niet. Zei ik toch al? Het mannetje vond het niks.En hij moet het kind toch aangeven, dus sjoemelen lukt niet.
Nou ja, de roepnaam kun je tenminste nog naar believen kiezenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:08 schreef dutchie het volgende:
Da's trouwens wel gebeurd bij mij in de omgeving. Een opa van iemand ging zijn kind aangeven en ze hadden een mooie naam voor hun dochter. Komt ie terug, volledig andere naam. En oma (toen dus moeder) was er helemaal niet blij mee. Maar ja, daar doe je niets meer aan. Wat die man bezield heeft?
Nee, maar omdat Isa nog in het ziekenhuis was en ik al thuis, vonden we het wel zo gezellig om het samen te doen... We waren het wel helemaal eens overigensquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:08 schreef dutchie het volgende:
Bang dat ie er wat anders van zou maken?
Da's trouwens wel gebeurd bij mij in de omgeving. Een opa van iemand ging zijn kind aangeven en ze hadden een mooie naam voor hun dochter. Komt ie terug, volledig andere naam. En oma (toen dus moeder) was er helemaal niet blij mee. Maar ja, daar doe je niets meer aan. Wat die man bezield heeft?
Nee hoorquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:14 schreef dutchie het volgende:
Lemijn, volgens mij heb je daar iets mee.
Silas!quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:44 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb Lara ook aangegeven bij de burgerlijke stand. Dat vond ik best speciaal. En toen ze in ons trouwboekje werd bijgeschreven stond ik bijna te grienen omdat ze nou echt van ons was![]()
In de loop van de ochtend bleek dat dat mn kraamtranen dag was![]()
Oh en Silas vind ik echt heeeeeel erg leuk voor een jongen! Die naam hadden wij ook voor een jongen maar onze achternaam heeft ook al een paar S-en dus dat is het niet geworden. Kon ook niet want we hebben geen jongetjes![]()
Ja en toch knaagde het steeds, vooral bij mij. Het was het gewoon nét nietquote:Op zondag 2 april 2006 12:59 schreef snoopy het volgende:
En toch vind ik Milla ook wel wat hebben!
Miela. Met een korte ie. Zeg maar...quote:Op zondag 2 april 2006 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
CarOnline, hoe spreek je het uit, als Milla of Miela? Gewoon nieuwsgierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |