1 2 3 4 5 6 7 8 | Phil Taylor 11 10 1 0 +45 31 21 Raymond van Barneveld 9 7 1 1 +33 28 15 Roland Scholten 11 4 2 5 -2 23 10 Peter Manley 11 4 0 7 -21 18 8 Colin Lloyd 10 3 1 6 -18 17 7 Ronnie Baxter 10 2 2 6 -15 18 6 Wayne Mardle 10 1 3 6 -22 13 5 |
1 2 3 4 5 6 7 | Phil Taylor 28 Colin Lloyd 25 Raymond van Barneveld 21 Ronnie Baxter 15 Peter Manley 10 Wayne Mardle 10 |
Voor diegene die de 9 darter nog terug wilt zienquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:43 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ik zit op mn werk en heb blijkbaar niet alle codecs hier. XVid en DivX werken niet, weet iemand de codec voor het 9-darter filmpje?
quote:Barneveld hits nine-dart finish
Dutchman Raymond van Barneveld stunned the Bournemouth crowd with a perfect nine-dart finish in the Holsten Premier League on Thursday.
The 38-year-old, who joined the Professional Darts Corporation event earlier this year, hit the perfect leg during an 8-3 win over Peter Manley.
Barneveld's big moment came in the ninth leg as he moved 6-3 in front.
"It's unbelievable - I've hit a few nine-darters in smaller tournaments but never on television," he said.
"I've not got many dreams left in darts any more. One of them is to become the PDC World Champion and another was to hit a televised nine-darter, so I've achieved one of them."
Barney was in de pauze van een partij van Scholten tegen iemand die ik vergeten ben het podium opgegaan om zijn excuses aan te bieden aan het publiek. Scholten vond dat zeer ongepast (en terecht), het kwam over alsof de hele avond om Barney draaide.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:29 schreef NY_Giant het volgende:
Mooie avond gisteren!!! Toen ik Scholten achteraf hoorde praten, herinnerde ik me nog dat ie vorig jaar echt super boos was op Barney. Die was onsportief geweest ofzo. Weet iemand nog precies hoe dat ook alweer zat? Was dat toen tijdens de Masters of Darts ofzo?
Bij de PDC waar hij nu zit niks meer want daar gebeurt het te vaakquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:14 schreef sanger het volgende:
tegenwoordig? NIets dacht ik.
Wat een bullshit.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:26 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Bij de PDC waar hij nu zit niks meer want daar gebeurt het te vaak
Bij de BDO zou het nog wat wat opleveren (auto, grote geldprijs)
Wat is dat weer voor een stupide opmerkingquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:51 schreef Uncle het volgende:
(en wel jammer hoe die barney dan weer als een homofiele kleuter staat te juichen met de pijltjes in zijn handen)
Voor Phil was die van afgelopen zomer zijn 3e live nine-darter, Raymond heeft 16 jaar lang gewacht om een live nine-darter te maken, geen wonder dat hij bijna explodeert van vreugde.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:44 schreef Zug-Chef het volgende:
Hier 9 darter van Taylor vorig jaar zomer:
http://dartz.no-ip.com/index.php?option=com_content&task=view&id=38&Itemid=1
Een glimlach meer niet
*Edit*
En hier staat de 9 darts finish van Phil Taylor op de Stan James World Matchplay 2002 tegen Chris Mason. Een van de beroemdste 9 darters alle tijden
http://dartz.no-ip.com/index.php?option=com_content&task=view&id=39&Itemid=1
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:44 schreef Zug-Chef het volgende:
En hier staat de 9 darts finish van Phil Taylor op de Stan James World Matchplay 2002 tegen Chris Mason. Een van de beroemdste 9 darters alle tijden
http://dartz.no-ip.com/index.php?option=com_content&task=view&id=39&Itemid=1
Absoluut. Barney of Phil gaat lekker de IDL winnen en een lange neus naar die amateurs trekkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:23 schreef komrad het volgende:
ik ga dit maar eens wat beter volgen haha
trouwens BDO is nu wel redelijk 2e rangs geworden
Want die gooide hij in 8 darts ofzo?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De 9-darter van Phil was indrukwekkender.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Want die gooide hij in 8 darts ofzo?
Ben je dom of doe je alsof?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Want die gooide hij in 8 darts ofzo?
Leg het maar eens uit dan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ben je dom of doe je alsof?
Het ene doelpunt bij voetbal is ook wat indrukwekkender dan het andere doelpunt. Het zijn allemaal doelpunten, maar toch is er nogal wat verschil tussen de 11-0 die gemaakt wordt met 'n lullige intikker of de 1 - 1 met 'n omhaal in de blessuretijd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Leg het maar eens uit dan.
Hoe kan een 9 darter in godsnaam 'indrukwekkender' zijn?
Je gooit alletwee 501 punten.... met 9 darts.
Daar zit dan ook een stuk verschil in.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het ene doelpunt bij voetbal is ook wat indrukwekkender dan het andere doelpunt. Het zijn allemaal doelpunten, maar toch is er nogal wat verschil tussen de 11-0 die gemaakt wordt met 'n lullige intikker of de 1 - 1 met 'n omhaal in de blessuretijd.
Bij darts spelen er ook genoeg zaken mee, zoals bijvoorbeeld druk, zenuwen, rumoer in het publiek, etc...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar zit dan ook een stuk verschil in.
Bij voetbal wordt je namelijk tijdens je 'beurt' actief gehinderd door de tegen partij.
Bij darts niet.
En bij voetbal is er een tijdslimiet aan het spelletje, bij darts niet.
Etc.
Dat ontken ik niet, alleen vind ik dat niet voldoende om te spreken van indrukwekkender. De verschillen zijn in mijn opinie marginaal. Een 9-darter is in een live wedstrijd altijd indrukwekkend.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bij darts spelen er ook genoeg zaken mee, zoals bijvoorbeeld druk, zenuwen, rumoer in het publiek, etc...
Ook heb je verschillende stijlen van werpen, de vlotheid van de worpen, etc...
Ik zie toch genoeg verschillen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet, alleen vind ik dat niet voldoende om te spreken van indrukwekkender. De verschillen zijn in mijn opinie marginaal. Een 9-darter is in een live wedstrijd altijd indrukwekkend.
Maar als notoire Taylor fan... vind je de overstap van v. Barneveld een verrijking tot nu toe?
Nee preciesquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik zie toch genoeg verschillen.
Ik vind de overstap van Van Barneveld zeker een verrijking. Het blijkt ook wel uit de ranglijst, het is een stuk spannender nu. Uiteindelijk wil je toch de toppers tegen elkaar zien spelen. Het WK voetbal zou ook minder boeiend zijn als bijvoorbeeld Brazilië en Engeland elk hun eigen WK organiseren.
Barneveld maakte voorheen een wat uitgebluste indruk. Dit is gewoon veel leuker. Hij had niets meer te winnen, hier valt er nog alles te winnen voor hem, plus dat het commercieel veel interessanter is.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee precies
Wat MIJ opvalt is dat v. Barneveld het weer leuk lijkt te vinden. En voor Taylor is het natuurlijk wel prettig als hij een BEETJE tegenstand krijgt.
Wat is dit nu weer voor een achterlijke opmerking? Een 9 darter gooien is redelijk uniek en zeker in een groot tv-toernooi EN tegen een respectabele tegenstander (wat Manley zeker is). Ik vond zijn reactie helemaal prima. Van mij had ie zelfs even op zijn knien mogen vallen. Dat Barney emotionele betrokkenheid heeft bij zijn sport vind ik juist een pluspuntquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:51 schreef Uncle het volgende:
(en wel jammer hoe die barney dan weer als een homofiele kleuter staat te juichen met de pijltjes in zijn handen)
Nou,quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:24 schreef Zug-Chef het volgende:
BDO was zoiezo al bijna niks, en nu al helemaal niet meer imo. Stel kneusjes daar![]()
Ik wil Real helemaal niet in de champions leage zien. Het is de enige club waar ik een grote hekel aan heb. Een bank die alles financierd voor je en uitspraken als "wij willen alleen maar sterren hebben". Ik hoop ook echt dat er geen goede nederlandse spelers terechtkomen, laat die in spanje maar naar barca of valencia gaan ofzoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De twee grote toppers spelen bij PDC. Uiteindelijk draait het toch allemaal om grote namen. Of Real Madrid nu 1e staat of 12e, mensen willen Real in de Champions League zien, niet Getafe als die toevallig eens 'n goed seizoen draaien.
jawel hoor, ik begrijp je punt en ben het er mee eens, maar persoonlijk vind ik het object dat je toepast niet kloppen (als het juventus, barca o.i.d. was wel)quote:
2x, "1x thuis en 1x uit "quote:Op zondag 26 maart 2006 13:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
Moeten ze in de Premier League 1x tegen elkaar ???? Of 2x ?
Gelukkig is die foute snor er nu afquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:00 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik zag gisteren deze nog liggen bij de FRS en heb hem maar gekocht voor 4 ¤:
http://covertarget.com/si.php?cat=1&id=74205
Idd. Een hele verbeteringquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:51 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Gelukkig is die foute snor er nu af
Ze hebben toch allemaal 3 pijlenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanavond weer.
Manley heeft echt een pokke avond.
Eerst tegen Taylor en vervolgens tegen v. Barneveld
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:52 schreef X_X het volgende:
Er zijn weinig knappe venten te vinden in Dartland, maar allerjezus wat is deze vent lelijk
[afbeelding]
3-8 gewordenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
En Taylor gaat lekker door tegen Manley.
Het staat nu 2-6
zie OPquote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:54 schreef Timmehhh het volgende:
Iemand een linkje naar de gemiddelden?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:24 schreef kollie het volgende:
info en scorebord
http://www.planetdarts.tv(...)10180~785018,00.html (De stand en uitslagen)
Zeer matige pot van onze vrolijke vriend. Het is dat Manley zoveel dubbels heeft gemist, anders was het nooit zo close geworden aan het einde.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:39 schreef borisz het volgende:
scholten 6-8 manley
Wat sowieso wel is gebleken is dat ze beide simpelweg een klasse apart zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:05 schreef stevan_A het volgende:
het is nu gewoon een kwestie van tijd voordat Barney wint van Taylor , Barney verliest enkel nog van Tayor dus de "koudwatervrees" zal wel verminderen aangezien hij veel vaker tegen Taylor nu moet spelen.
Dat is wel t hopen, ja.....quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat sowieso wel is gebleken is dat ze beide simpelweg een klasse apart zijn.
En Barney heeft nu weer een heel rijtje nieuwe doelen (minimaal het winnen van Purfleet) en Taylor tegenstand van formaat.
Als SBS het nu ook nog een beetje behoorlijk gaat uitzenden....
nee,. en mardle speelt best aardig..quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:34 schreef Urquhart het volgende:
Barney speelt niet best, begrijp ik?
Barney stond een beetje te glimlachen als Mardle een mooie score neerzette, hij leek zich niet erg druk te maken over de wedstrijd. Wel mooi dat Barney bij 3-5 opeens een strak koppie had en toch echt geen zin had om te verliezen. Mooie pot in ieder geval.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
rare wedstrijd
3 legs voor Barney
5 voor Mardle
5 voor Barney
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:34 schreef Butra het volgende:
[..]
Barney stond een beetje te glimlachen als Mardle een mooie score neerzette, hij leek zich niet erg druk te maken over de wedstrijd. Wel mooi dat Barney bij 3-5 opeens een strak koppie had en toch echt geen zin had om te verliezen. Mooie pot in ieder geval.![]()
Volgens mij ookquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:45 schreef nightfall het volgende:
160 finish van barney?
Maak daar maar maandagavond van.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:35 schreef fotoloog het volgende:
Zondag de play-offs
je hebt gelijk ....quote:
Hup Barneyquote:Op maandag 29 mei 2006 16:48 schreef Butra het volgende:
Schop.
Om 19:00 gaan we los. Halve finales over de best of 21 legs. Finale zal nog wel een stukkie meer zijn.
Barney - Scholten eerst.
Daarna Taylor - Lloyd.
Dat vroeg ik me ook afquote:Op maandag 29 mei 2006 19:44 schreef kollie het volgende:
5-0 voor Scholten.... Wat is hier aan de hand??
same herequote:
?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:23 schreef Quyxz_ het volgende:
WTF?Gefeliciteerd Phil, als je het leest met een tolk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |