Ik zie toch genoeg verschillen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet, alleen vind ik dat niet voldoende om te spreken van indrukwekkender. De verschillen zijn in mijn opinie marginaal. Een 9-darter is in een live wedstrijd altijd indrukwekkend.
Maar als notoire Taylor fan... vind je de overstap van v. Barneveld een verrijking tot nu toe?
Nee preciesquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik zie toch genoeg verschillen.
Ik vind de overstap van Van Barneveld zeker een verrijking. Het blijkt ook wel uit de ranglijst, het is een stuk spannender nu. Uiteindelijk wil je toch de toppers tegen elkaar zien spelen. Het WK voetbal zou ook minder boeiend zijn als bijvoorbeeld Brazilië en Engeland elk hun eigen WK organiseren.
Barneveld maakte voorheen een wat uitgebluste indruk. Dit is gewoon veel leuker. Hij had niets meer te winnen, hier valt er nog alles te winnen voor hem, plus dat het commercieel veel interessanter is.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee precies
Wat MIJ opvalt is dat v. Barneveld het weer leuk lijkt te vinden. En voor Taylor is het natuurlijk wel prettig als hij een BEETJE tegenstand krijgt.
Wat is dit nu weer voor een achterlijke opmerking? Een 9 darter gooien is redelijk uniek en zeker in een groot tv-toernooi EN tegen een respectabele tegenstander (wat Manley zeker is). Ik vond zijn reactie helemaal prima. Van mij had ie zelfs even op zijn knien mogen vallen. Dat Barney emotionele betrokkenheid heeft bij zijn sport vind ik juist een pluspuntquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:51 schreef Uncle het volgende:
(en wel jammer hoe die barney dan weer als een homofiele kleuter staat te juichen met de pijltjes in zijn handen)
Nou,quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:24 schreef Zug-Chef het volgende:
BDO was zoiezo al bijna niks, en nu al helemaal niet meer imo. Stel kneusjes daar![]()
Ik wil Real helemaal niet in de champions leage zien. Het is de enige club waar ik een grote hekel aan heb. Een bank die alles financierd voor je en uitspraken als "wij willen alleen maar sterren hebben". Ik hoop ook echt dat er geen goede nederlandse spelers terechtkomen, laat die in spanje maar naar barca of valencia gaan ofzoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De twee grote toppers spelen bij PDC. Uiteindelijk draait het toch allemaal om grote namen. Of Real Madrid nu 1e staat of 12e, mensen willen Real in de Champions League zien, niet Getafe als die toevallig eens 'n goed seizoen draaien.
jawel hoor, ik begrijp je punt en ben het er mee eens, maar persoonlijk vind ik het object dat je toepast niet kloppen (als het juventus, barca o.i.d. was wel)quote:
2x, "1x thuis en 1x uit "quote:Op zondag 26 maart 2006 13:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
Moeten ze in de Premier League 1x tegen elkaar ???? Of 2x ?
Gelukkig is die foute snor er nu afquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:00 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik zag gisteren deze nog liggen bij de FRS en heb hem maar gekocht voor 4 ¤:
http://covertarget.com/si.php?cat=1&id=74205
Idd. Een hele verbeteringquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:51 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Gelukkig is die foute snor er nu af
Ze hebben toch allemaal 3 pijlenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanavond weer.
Manley heeft echt een pokke avond.
Eerst tegen Taylor en vervolgens tegen v. Barneveld
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:52 schreef X_X het volgende:
Er zijn weinig knappe venten te vinden in Dartland, maar allerjezus wat is deze vent lelijk
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |