Ja, was moeilijk te missen. Het ding was levensgroot in beeld.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:17 schreef Frey het volgende:
Het was toch echt overduidelijk een hakenkruis, de rest moet een betere bril nemen
Volgens mij hoeft dat helemaal geen nieuw personage te zijn, ik denk eerder aan Augusta of Hans waarmee ze denken te hebben afgerekend en die dan tot hun schrik toch weer opduiken...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:29 schreef digispeed het volgende:
in ieder geval zal die verhaallijn nu bijna ten einde zijn.
wie is trouwens de ongenode gast volgende week ? Een oude bekende ???
Hannie en Geesje zijn ook mogelijkheden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft dat helemaal geen nieuw personage te zijn, ik denk eerder aan Augusta of Hans waarmee ze denken te hebben afgerekend en die dan tot hun schrik toch weer opduiken...
Ook geen nieuwe personages eigenlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Hannie en Geesje zijn ook mogelijkheden.
als ze samen in bad zitten, past er geen water meer bijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maargoed ik vind dat hele gedoe met Jef en Dorothea echt hinderlijk nu tussendoor![]()
kunnen ze de rolstoel van Charlie van zolder halenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:57 schreef Rodney1988 het volgende:
Net was op rtlboulevard dat er een gehandicapt iemand een vaste rol krijgt in gtst.
Tjah.. ik ben benieuwd. Als het maar niet een Charlie verhaal wordtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:17 schreef Rodney1988 het volgende:
maar er komt iemand nieuws in die in het echt ook al een handicap heeft
Ik vraag me af wat er met Jack gaat gebeuren nu het amulet gebeuren bijna voorbij isquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die blik van Jack toen Augusta begon te praten![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
Sjors vindt iedereen even gek. Wie is er dus gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |