Ik zie ook steeds vaker, om te kotsen is hetquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:24 schreef k_man het volgende:
Wat ziet dat er extreem lullig uit. In de categorie idiote modegrillen dus.
Vrouwen in een broek tot net boven de knie, dan een blote knie en dan een hoog model laars.
Zijn er echt mensen hier die dat mooi vinden? Het zelfs dragen?
Ook zonder laarzen is het al geen porum, maar met... mijn hemel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:24 schreef speknek het volgende:
Sowieso die bermuda's goddamn, dat vrouwen daar nu ook echt in lopen.
Ja! Ik wist niet dat er hier nog meer Hoogeveners warenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:39 schreef noekje het volgende:
In Hoogeveen zie je dat ook niet echt Isabeau. Ik heb het nog maar bij één winkel gezien hier. Jij komt toch uit Hoogeveen?
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:50 schreef Casparovvv het volgende:
Het 'open' stuk was bedekt door een panty met zo'n lelijk bloemetjespatroon
Yeah right...quote:Op maandag 27 maart 2006 20:56 schreef manou het volgende:
bij sommige vrouwen staat het inderdaad absoluut niet maar er zijn ook genoeg die weten hoe ze deze bermuda's wel mooi kunnen dragen...niet dat ik een fan ben maar toch..
OMGquote:Op maandag 27 maart 2006 20:50 schreef Casparovvv het volgende:
dat is elk trend topique in LIF want ohjee je zou eens met de mode mee doen zeg, the horror!quote:
En terechtquote:
ja dat doen alleen ontzettend achterlijke wijven en van die enkelkousjes homo'squote:Op maandag 27 maart 2006 21:53 schreef Herald het volgende:
[..]
dat is elk trend topique in LIF want ohjee je zou eens met de mode mee doen zeg, the horror!
eens. Die zijn in staat een bontkraag te combineren met zo'n grijze neger-joggingsbroek, daar onder brogues en een burberry shawl om het af te maken.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja dat doen alleen ontzettend achterlijke wijven en van die enkelkousjes homo's
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Meer plaatjes! </geen voorstellingsvermogen>
Weet je wat laarzen zijn?quote:
Kan je die er niet zelf bij denken?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:45 schreef Pinball het volgende:
Weet je wat laarzen zijn?
Ben jij niet gewoon een kloon van me?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:53 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik vind die 3/4 dingen leuker eerlijk gezegd, maar dan wel beetje die strakke versie daarvan.
En de onderste foto (van de laatste foto's) vind ik ook nog wel aardig leuk.
Zowieso strak.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:53 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik vind die 3/4 dingen leuker eerlijk gezegd, maar dan wel beetje die strakke versie daarvan.
En de onderste foto (van de laatste foto's) vind ik ook nog wel aardig leuk.
Dit gaat nog. (quote:Op maandag 27 maart 2006 22:38 schreef Coconut het volgende:
Ik vind het wel leuk![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is goed mogelijk ja!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:00 schreef Leegle het volgende:
Volgens mij ligt het echt aan de manier van fotograferen...die vrouw hierboven zou jullie zelfs laten zeggen dat een vuilniszak best leuk kan zijn![]()
Dat weet jij beter dan ik als dat het geval isquote:Op maandag 27 maart 2006 22:55 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ben jij niet gewoon een kloon van me?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:56 schreef winxy het volgende:
Ben ik blij dat ik niet zo .modebewust ben geboren hahahah ....al die meeloperij ...
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:00 schreef Herald het volgende:
dat hoor je niet meer vaak, een vrouw die toegeeft geen strings te dragen
Dat zie je vaak, mensen die het hardst roepen dat ze modebewuste mensen meelopers vinden zijn de personen die het meeste aan hun kleren doen..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:59 schreef noekje het volgende:
Ik begrijp niet waarom het gelijk als meeloperij wordt bestempeld. Volgens mij ben je pas een kuddedier als je ervan gaat kotsen en zegt hoe maf het is.
Tenminste dat is de tendens die hier is. Je bent pas anders als je het wel draagt terwijl je weet dat gemiddeld Nederland het geen kijk vindt.
Jij doet net alsof het een gelopen wedstrijd is, maar "laars over de broek" laat zich echt niet zo maar van de sneuste plek verjagen hoor, dat kon nog best eens een gedeelde prjis worden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:35 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
Ik dacht dat de "laars over de broek" het dieptepunt was van de afgelopen periode... maar het kan dus nóg sneuer... waarvan akte.
dat ligt puur aan degene die het draagt.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:38 schreef Coconut het volgende:
Ik vind het wel leuk![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar hoort een puntmutsje boven!quote:
Behalve ik dan. Ik ben de trendsetter.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:59 schreef noekje het volgende:
Ik begrijp niet waarom het gelijk als meeloperij wordt bestempeld. Volgens mij ben je pas een kuddedier als je ervan gaat kotsen en zegt hoe maf het is.
Anders betekent niet per definitie hetzelfde als mooi. Dat besef je wel hè?quote:Tenminste dat is de tendens die hier is. Je bent pas anders als je het wel draagt terwijl je weet dat gemiddeld Nederland het geen kijk vindt.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:07 schreef Nouk het volgende:
Jullie kiezen ook echt van die belachelijke plaatjes uit!.
Als je gewoon een nette broek, een pantalon, met een vouw in het midden, in grijs of zwart aandoet met een panty en hoge hakken, dan staat het wel leuk. Ik zal eens een plaatje proberen te vinden.
Ja hoor. Jij beseft je toch wel dat mooi subjectief is he?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Behalve ik dan. Ik ben de trendsetter.
[..]
Anders betekent niet per definitie hetzelfde als mooi. Dat besef je wel hè?![]()
Hoe gruwelijk!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:03 schreef Herald het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
altijd handig die sugababes
Dat vind ik ook wel aardig.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:07 schreef Nouk het volgende:
Jullie kiezen ook echt van die belachelijke plaatjes uit!.
Als je gewoon een nette broek, een pantalon, met een vouw in het midden, in grijs of zwart aandoet met een panty en hoge hakken, dan staat het wel leuk. Ik zal eens een plaatje proberen te vinden.
quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:50 schreef Casparovvv het volgende:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:03 schreef Herald het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
altijd handig die sugababes
Op die manier vind ik 't er ook leuk uitzien hoor. Lekker zomers, iets praktischer dan een rokje en comfortabeler dan een lange broek. Vind het zeker wel stijlvol staan met een hakje eronder.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:21 schreef Bob. het volgende:
Met hakken vind ik het best leuk hoor:
[afbeelding]
Maar dan moeten ze niet te wijd zijn
Schroom vooral niet een voorbeeld te posten,quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:51 schreef Thisbe het volgende:
Nou, ik heb er ook twee, en ik heb alleen maar complimenten gehad hoor![]()
Er zijn ook andere combinaties mogelijk, in plaats van die rare die hier geplaatst worden.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:16 schreef SHE het volgende:
Sowieso heb ik het idee dat er ergens een man in een donker kamertje zit, die vrouwen echt mateloos in de zeik neemt door hele bizarre modegrillen de wereld in te knallen....en hij maar gniffelen
Ik noem:
De broek in de laars hype
( welke zichzelf respecterende vrouw doet dat? )
De Uggs/Harige moonboots met ballen hype
( Waar is de tijd gebleven dat wij vrouwtjes altijd hakken droegen?? )
De beenwarmer over laars hype
( de 80-ies zijn geweest en zelfs toen was het smakeloos. Hiermee ben je het label vrouw niet eens waardig !)
And so on, and so on
Ik ben wars van elke modegrill
Ik ben een vrouw![]()
Ook als het veel kost is het oerlelijkquote:Op maandag 27 maart 2006 23:22 schreef doesss het volgende:
Als het een beetje kwaliteit is vindt ik het wel mooi.
Dolce en Gabana broekje en Gucci laarzen.![]()
Afgeknipte spijkerbroek en laarzen van de Schoenenreus.![]()
Sowieso heb ik het idee dat er ergens een man in een donker kamertje zit, die vrouwen echt mateloos in de zeik neemt door hele bizarre modegrillen de wereld in te knallen....en hij maar gniffelen
Ik noem:
( de 80-ies zijn geweest en zelfs toen was het smakeloos. Hiermee ben je het label vrouw niet eens waardig !)
And so on, and so on
Ik ben een vrouw![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:48 schreef Nouk het volgende:
Oh ik vind het er superleuk uitzien! Zo'n nette pantalon 3 kwart en dan of met pumps of met laarzen+ panty. Leukleukleuk.
Deze valt idd wel mee.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:21 schreef Bob. het volgende:
Met hakken vind ik het best leuk hoor:
[afbeelding]
Maar dan moeten ze niet te wijd zijn
Ik noem:
And so on, and so on
Ik ben een vrouw![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:23 schreef SHE het volgende:
Zie je..de bermuda is de as van het kwaad...het veroorzaakt haat en woede waar het ook komt!
Iedereen lachte zo vriendelijk naar je?quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik beken...
Heb er ook leuke reacties op gekregen..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |