Ik zie ook steeds vaker, om te kotsen is hetquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:24 schreef k_man het volgende:
Wat ziet dat er extreem lullig uit. In de categorie idiote modegrillen dus.
Vrouwen in een broek tot net boven de knie, dan een blote knie en dan een hoog model laars.
Zijn er echt mensen hier die dat mooi vinden? Het zelfs dragen?
Ook zonder laarzen is het al geen porum, maar met... mijn hemel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:24 schreef speknek het volgende:
Sowieso die bermuda's goddamn, dat vrouwen daar nu ook echt in lopen.
Ja! Ik wist niet dat er hier nog meer Hoogeveners warenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:39 schreef noekje het volgende:
In Hoogeveen zie je dat ook niet echt Isabeau. Ik heb het nog maar bij één winkel gezien hier. Jij komt toch uit Hoogeveen?
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:50 schreef Casparovvv het volgende:
Het 'open' stuk was bedekt door een panty met zo'n lelijk bloemetjespatroon
Yeah right...quote:Op maandag 27 maart 2006 20:56 schreef manou het volgende:
bij sommige vrouwen staat het inderdaad absoluut niet maar er zijn ook genoeg die weten hoe ze deze bermuda's wel mooi kunnen dragen...niet dat ik een fan ben maar toch..
OMGquote:Op maandag 27 maart 2006 20:50 schreef Casparovvv het volgende:
Het 'open' stuk was bedekt door een panty met zo'n lelijk bloemetjespatroon
dat is elk trend topique in LIF want ohjee je zou eens met de mode mee doen zeg, the horror!quote:
En terechtquote:
ja dat doen alleen ontzettend achterlijke wijven en van die enkelkousjes homo'squote:Op maandag 27 maart 2006 21:53 schreef Herald het volgende:
[..]
dat is elk trend topique in LIF want ohjee je zou eens met de mode mee doen zeg, the horror!
eens. Die zijn in staat een bontkraag te combineren met zo'n grijze neger-joggingsbroek, daar onder brogues en een burberry shawl om het af te maken.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja dat doen alleen ontzettend achterlijke wijven en van die enkelkousjes homo's
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Meer plaatjes! </geen voorstellingsvermogen>
Weet je wat laarzen zijn?quote:
Kan je die er niet zelf bij denken?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:45 schreef Pinball het volgende:
Weet je wat laarzen zijn?
Ben jij niet gewoon een kloon van me?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:53 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik vind die 3/4 dingen leuker eerlijk gezegd, maar dan wel beetje die strakke versie daarvan.
En de onderste foto (van de laatste foto's) vind ik ook nog wel aardig leuk.
Zowieso strak.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:53 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik vind die 3/4 dingen leuker eerlijk gezegd, maar dan wel beetje die strakke versie daarvan.
En de onderste foto (van de laatste foto's) vind ik ook nog wel aardig leuk.
Dit gaat nog. (quote:Op maandag 27 maart 2006 22:38 schreef Coconut het volgende:
Ik vind het wel leuk![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is goed mogelijk ja!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:00 schreef Leegle het volgende:
Volgens mij ligt het echt aan de manier van fotograferen...die vrouw hierboven zou jullie zelfs laten zeggen dat een vuilniszak best leuk kan zijn![]()
Dat weet jij beter dan ik als dat het geval isquote:Op maandag 27 maart 2006 22:55 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ben jij niet gewoon een kloon van me?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |