op Fok! hoor ik altijd het omgekeerde. Dat zou betekenen dat mensen dus nog kleding uit de jaren 90 van de vorige eeuw dragen, maar gek genoeg ziet iedereen er tóch hip uitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:23 schreef eBay het volgende:
Ik hoor wel eens mensen spreken 'Ik moet altijd volgens de mode erbij lopen'
dat hoor je niet meer vaak, een vrouw die toegeeft geen strings te dragenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:57 schreef danielluh het volgende:
ik loop erbij zoals ik erbij wil lope
aan mode doe ik nie mee,
Nou hier heb je d'r eentje. Vreselijke rotdingen vind ik 't.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:00 schreef Herald het volgende:
[..]
dat hoor je niet meer vaak, een vrouw die toegeeft geen strings te dragen
dus jij droeg ze al in 1987?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:22 schreef danielluh het volgende:
nee ze zitte lekker
Volgens mij zijn strings redelijk passé?quote:
Driekwarts broeken zijn nu juist hip.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:28 schreef danielluh het volgende:
ik heb te lange bene voor de mode, dus broek wordt al moeilijk
aangezien het altijd in standaard maten wordt gemaakt
nee toen kon ik ze nie dragen, toen was ik nog een man,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:31 schreef Herald het volgende:
ik mis een stuk van je post, net dat ene stuk waarin je mij quote en zegt:
"ja inderdaad Herald, ik droeg ze al in 1987 want het is echt niet zo dat ik strings pas halverwege de jaren 90 lekker vond zitten op het moment dat ze in raakten want tja ik doe niet aan de mode mee natuurlijk"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |