Opende hij ook topic ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:17 schreef B_BOY het volgende:
allang open hoor christiaan.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:19 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej hij zat te zeiken dat ik moest openen.
Iech kin nu bietske mestriechs accent omdat ich er wirkquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:18 schreef snopprinses het volgende:
Mestreech maan! \m/
Mjah ik moet kei ver reizen maarjaquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:18 schreef snopprinses het volgende:
Mestreech maan! \m/
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:21 schreef B_BOY het volgende:
maastrich is altijd lachen maarja geen geld dus helaas speculaas.
tss watje, tuurlijk kun je wel wat geld opscharrelen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:21 schreef B_BOY het volgende:
maastrich is altijd lachen maarja geen geld dus helaas speculaas.
Boe!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:24 schreef Boeman het volgende:
eeuujj
Man!quote:
exact wat ik ook dacht ja bij die brief.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:24 schreef hollander76 het volgende:
Tja..... zo kom ik er ineens achter dat ik 35 euro aan rentepunten heb ontvangen van de postbank, leuk
Kan je er wat mee? Wil ik ditIk wil meer dan die fucking 0.75% rente
En de op is weggehaaldquote:
Ah, OKquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:42 schreef VASND het volgende:
Die OP heb ik om me computer staan christiaan
Lator!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:44 schreef B_BOY het volgende:
whehehe iedereen loopt screens te maken hiero
maarre ik ga nu echt ciao ciao
Daarom ho maar is het bij hunquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:41 schreef B_BOY het volgende:
waar hebben negers nou wel last van?
ze trekke zich nerges iets van aan.
Oh ok!quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Niks rel
Beetje vaag idd. Van de honderden rokfoto's op het internet net die uitkiezen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:04 schreef snopprinses het volgende:
ja
waarom wordt mijn foto zonder toestemming op de frontpage geplaatst
als in *orgasme* ?quote:
Neequote:
oh, oke.quote:
Saai hèquote:
ja nou opzich, het was saaier geweest als het wel zo was.quote:
tja kan er niks aandoenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Beetje vaag idd. Van de honderden rokfoto's op het internet net die uitkiezen.
Tja.
Ook een goed puntquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:19 schreef VASND het volgende:
[..]
ja nou opzich, het was saaier geweest als het wel zo was.
Thanks.quote:
Complimenteus weer hèquote:
Ja, het valt wel op hoor.quote:
K wil je gewoon nuecken.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
oke! tosso vasndnen!
Ik zo de hele tijd afvragen of je een egoboost nodig had, totdat ik je avatar zag.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben TLK the BIG BOSS
Tuurlijk TLK, cia, wat jij wilt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:35 schreef the_legend_killer het volgende:
maar ik ben ook beetje baas en undercover voor de CIA sinds ik weg ben bij de FBI
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
SNOPP OP DE FP!
Belgen willen meer meisjes in korte rokjes
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:04 schreef snopprinses het volgende:
ja
waarom wordt mijn foto zonder toestemming op de frontpage geplaatst
Netjesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:48 schreef VASND het volgende:
Momenteel zat het aan de 5,6% maar hij gaat nog nagisten dus ik denk dat ie rond de 6% uitkomt.
Best lekker voor een biertje op basis van het Duvel recept.
Goed geregeldquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:59 schreef VASND het volgende:
Scheikunde inderdaad.
Houden er een kratje de man aan over
Dat is niet verkeerd...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:59 schreef VASND het volgende:
Scheikunde inderdaad.
Houden er een kratje de man aan over
Misschien een leukere studie gaan doen danquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Goed geregeld
Ik wil ook dat soort hippe schoolprojecten, ik moet zo anderhalf uur reizen om een verslagje in te leveren, en dat is meteen het hoogtepunt van mn dag.![]()
Roerstokquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:02 schreef VASND het volgende:
We gebruiken de appatuur van de MBO studie levensmiddelentechnoligie hier in Boxel, maar er zijn ook zat () thuisbrouwers.
http://www.roerstok.nl/
Bierquote:
quote:
Succesquote:
moet jij niet op school zijn??quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:29 schreef VASND het volgende:
Oy sloffie.
ik heb net bier gebotteld en zit nu weer thuisquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:32 schreef VASND het volgende:
[..]
ik heb net bier gebotteld en zit nu weer thuis![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:31 schreef 14.gif het volgende:
Whehe, ik hoor nu ook in de les te zitten![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:33 schreef Sloffie het volgende:
[..]
das het goeie begin van je weekend!
[..]
stouterd!
ik dacht dat konmar niet meer bestondquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:16 schreef snopprinses het volgende:
waarom is er geen konmar hier in de buurt
hij heeft nog in enkele plaatsen in nl vestigingen. Maar dichtste bij is Brunssum en dat is nog redelijk ver weg. Ze hebben daar Ben&jerry's kommetjesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik dacht dat konmar niet meer bestond![]()
hier is 'ie iig omgebouwt tot super de boer
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hij heeft nog in enkele plaatsen in nl vestigingen. Maar dichtste bij is Brunssum en dat is nog redelijk ver weg. Ze hebben daar Ben&jerry's kommetjes![]()
boxtel is nog verder weg ;oquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:29 schreef VASND het volgende:
Hier in boxtel hebben we een konmar superstore
Ja hoor eens even, ik kom toch ook voor jou naar maastricht.quote:
das wel iets heel anders he ;oquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja hoor eens even, ik kom toch ook voor jou naar maastricht.
Wanneer kun je dat eigenlijk gaan drinken?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:36 schreef VASND het volgende:
Gaat ook wel lekker, net bier gebotteld.
nouuuuuuquote:
C1000 ook! Nou ja, hier iig.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hij heeft nog in enkele plaatsen in nl vestigingen. Maar dichtste bij is Brunssum en dat is nog redelijk ver weg. Ze hebben daar Ben&jerry's kommetjes![]()
over ongeveer 5- weekjes zit er genoeg koolzuur inquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:38 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Wanneer kun je dat eigenlijk gaan drinken?
Ben en jerry kommetjes. Jeweetwel, die dingen die jij wilde in je vorige post.quote:
Lees die post nog eens een keer goedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ben en jerry kommetjes. Jeweetwel, die dingen die jij wilde in je vorige post.
Dan pasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:54 schreef VASND het volgende:
[..]
over ongeveer 5- weekjes zit er genoeg koolzuur in.
een eigen frietpan jij begint het al te lerenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:12 schreef guitarist.nl het volgende:
ik heb vandeweek maar eens een frituurpan gekocht van mun verjaardags geld,
wat zal de mc donalds nu een verlies draaien
Ik en m'n grote mondquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:00 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Lees die post nog eens een keer goed
Heeft de c1000 ze ook.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:34 schreef Nosh het volgende:
NOG MAAR 275 DAGEN TOT KERSTMIS YAY!
d:;D;Dd:D;Dd:;D;DD:d;D:dd:dD;D:dD;
quote:
Jaquote:
nog 9 weken en dan ben ik 16quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:48 schreef 14.gif het volgende:
[..]
en terecht... nog 1 weekje en dan ben ik 18![]()
doeiiquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:18 schreef Nosh het volgende:
Sorry voor mijn overblije laatste posts, nogal veel koffie op enzo.
Ik ben nog even richting school, doei!
koffie is gezond enzoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:18 schreef Nosh het volgende:
Sorry voor mijn overblije laatste posts, nogal veel koffie op enzo.
Ik ben nog even richting school, doei!
Pak er zo ook ff 1quote:
ssstquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:25 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Volgens mij is veel caffeine niet zo goed voor je..![]()
Jaa, bier wel, ja.....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:26 schreef Boeman het volgende:
[..]
ssst
bier is ook hartstikke gezond!!!![]()
![]()
![]()
heeej, alles goed?quote:
Ja hoor, beetje moe, moet eigenlijk wat nuttigs doen, maar heb ik geen zin in .. hoe ging je pws presentatie gister?quote:
Die ging echt kei goed, heel veel mensen hebben we omver gelult omdat het zo'n lastig onderwerp wasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje moe, moet eigenlijk wat nuttigs doen, maar heb ik geen zin in .. hoe ging je pws presentatie gister?
Mess
Hehe, wat je was je onderwerp ook al weer precies?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Die ging echt kei goed, heel veel mensen hebben we omver gelult omdat het zo'n lastig onderwerp was
POSS nanotechnologiequote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hehe, wat je was je onderwerp ook al weer precies?
ik héb al 2 uur weekendquote:
joa, geet wal goed hierquote:
Google filmpje naar avi omzetten en die weer in een gifje, ik heb dus niet plaatjes achter elkaar geplaktquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:03 schreef Boeman het volgende:
heee VASND, hoe heb je zo'n mooie soepel bewegende avatar gekregen?
je ava is eigenlijk nog wel iets te grootquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Google filmpje naar avi omzetten en die weer in een gifje, ik heb dus niet plaatjes achter elkaar geplakt![]()
hoe zet je zoiets om naar avi dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Google filmpje naar avi omzetten en die weer in een gifje, ik heb dus niet plaatjes achter elkaar geplakt![]()
sssstquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
je ava is eigenlijk nog wel iets te groot
Daar zijn heel veel programmatjes voorquote:
Mijn layout, wat doe jequote:
we zijn zo op de volgende paginaquote:
of nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
we zijn zo op de volgende pagina
bijna ..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
we zijn zo op de volgende pagina
Je hebt een programma dat google video's kan rippen, maar ik heb mn link uit de sourcecodequote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:19 schreef Boeman het volgende:
thnx voor de reacties, maar ik snap nog steeds nie hoe je van zo'n google filmpje een avi kunt maken.
moet ik zo'n google ding eerst downen of wat?
(gelukkig is dit geen GoT)
Mischien werkt ditquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:19 schreef Boeman het volgende:
thnx voor de reacties, maar ik snap nog steeds nie hoe je van zo'n google filmpje een avi kunt maken.
moet ik zo'n google ding eerst downen of wat?![]()
(gelukkig is dit geen GoT)
ik voel me noobquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Je hebt een programma dat google video's kan rippen, maar ik heb mn link uit de sourcecode.
JIJ LAYOUT VERNEUKERquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:27 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik voel me noob![]()
deze link vind ik, wat nu ?![]()
link
Oh my fucking god..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:27 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik voel me noob![]()
[knip]
deze link vind ik, wat nu ?![]()
*edit: lay-out
quote:
dat wel jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh my fucking god..
{url=http://blabla} klikbare tekst {/url}
![]()
-edit- Gelukkig kun je het wel![]()
http://www.lifehack.org/a(...)ad-google-video.htmlquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:31 schreef Boeman het volgende:
[..]
dat wel ja
maar heb nog steeds geen google filmpje in avi
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:32 schreef VASND het volgende:
Oh, en laat marly een beetje heel wil je.
Aardige meisjes sla je niet neequote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:32 schreef VASND het volgende:
Oh, en laat marly een beetje heel wil je.
ok dankjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:33 schreef VASND het volgende:
[..]
http://www.lifehack.org/a(...)ad-google-video.html
uitlegje![]()
Toedels!
in sc is niks spamquote:
omdat ze toen nogquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:47 schreef Sloffie het volgende:
waarom zit er op windows 98 geen usbstick ondersteuning![]()
laat maar, je moest eerst drivers downloaden om drivers via usb te instaleren...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:49 schreef Boeman het volgende:
[..]
omdat ze toen nog [afbeelding] hadden
nog een uurtjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:50 schreef Sloffie het volgende:
[..]
laat maar, je moest eerst drivers downloaden om drivers via usb te instaleren...
windows![]()
vrijdagmiddagopkantoor![]()
quote:
ik zie hetquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:10 schreef B_BOY het volgende:
Hoi carmiie tjek ons krokettentopic.
Oyquote:
en dan niet op mij reagerenquote:
nu alquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:18 schreef carmiie het volgende:
*komt
carmiie heeft volgens mij niks te doen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:19 schreef 14.gif het volgende:
Ik verveel me echt de pleuris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |